ik zoek nu ook de andere afleveringen, maar volgens mij staan die niet online?
Ik was dus precies hetzelfde aan het doen na het filmpje gezien te hebben op yt kon ik zelf niks vinden helaas. Alleen korte fragmenten
https://www.ad.nl/show/bas-smit-en-nicolette-van-dam-eisen-2-miljoen-euro-van-coca-cola~a05c074e/
Ik vind dit zo’n vreemd verhaal. Bas en Nicolette zouden 2.6 miljoen (!) krijgen om op vijf evenementen te verschijnen ter promotie van Coca Cola. Ze zijn er op 1 geweest (Tomorrowland) en nu eisen ze 2 miljoen vergoeding omdat ze nog niet betaald zijn.
Never dat 5 bezoeken van hen 2.5 mil waard zijn
Stelletje vermoeiende mensen
Edit: Hoe die deal is ontstaan, is schijnbaar ook dubieus
Nicolette is echt mijn bec. Werkelijk alles aan haar vind ik onsympathiek, zelfs haar stem bezorgt mij rillingen.
Vind haar man nog een tikkeltje erger
Die is ook afgrijselijk, het type omhooggevallen leeghoofd. Nic is voor mij het stereotype middelbare school pestkop 20 jaar later.
Smit en Van Dam pasten wel hun uitgavenpatroon op de inkomsten aan en namen een au pair in dienst
Boehoehoe zeg
En coca-cola eist juist die 6 ton terug, dus dat wordt nog wat…
Heh, maar ze hebben zelf dan toch ook de afspraak van de overige 4 evenementen niet nagekomen?
Hier de volledige uitspraak:
Ik was benieuwd hoe het zat met het vervalsen van die mails maar dat wordt niet echt heel duidelijk
Ja heel vreemd. En hoezo 2.6 miljoen voor 5 dagen ‘werk’, dat is toch een exorbitant hoog en bizar bedrag? Wie verdient er 5 ton per dag? En hoezo neem je een au pair van geld wat je nog niet hebt? Kun je daar dan echt niet even mee wachten tot je het ook daadwerkelijk hebt?
Sinds wanneer kost een aupair ook 2,6 miljoen?
14/10 dat ze de au pair het minimumloon betalen.
En waarom heb je een au pair nodig om naar 5 festivals te gaan, en ze zijn indd niet eens gegaan dus zelf voorbarig van ze om die al in te huren. Hoop echt dat ze bot vangen bij de rechter.
Haha ik denk dat ze bedoelen dat ze gewoon een au pair in huis hebben genomen. Niet speciaal voor die 5 dagen
Overigens denk ik niet dat ze die zonder die 2.6 mil níet kunnen betalen maar oke
Een au pair krijgt minder dan minimumloon want het is een culturele uitwisseling. Ze wonen voor kost en inwoning in bij een gezin en krijgen 350 euro per maand (mag wettelijk gezien ook niet meer gezien culturele uitwisseling). En ze mogen max 30u per week werken en niet meer dan 8u per dag en hun main task is voor kinderen zorgen en licht huishoudelijk werk.
Een au pair is trouwens supergoedkoop in vergelijking met reguliere opvang dus dat is ook echt een slecht argument
Inderdaad zeg! Maar is dit echt zo? Ik wist dit helemaal niet?