Ik dacht dat dit een grapje was hahahahaha maar het is echt zo
Beste manier voor Kris om iedereen naar het nieuwe seizoen van de kardashians te krijgen.
Al is het een grap, wie weet is het waar. Volgens het internet is het een of andere designer trui
Sorry ik heb de opname niet zelf gemaakt
Ik vind het gewoon oprecht een beetje sneu hoe Kim erbij āliepā. Gewoon pijnlijk om aan te zien. Had verwacht dat Khloe er ook zou zijn maar ik las dat ze maar 1 keer naar het MET is geweest.
Ah Hailey Bieber is zwanger! Na alle speculatie toch waar š„¹
Mooie fotoās ook! Is dat haar bruidsjurk die ze aanheeft?
Het is niet haar originele bruidsjurk, maar het lijkt erop dat ze hun geloften hebben vernieuwd oid en dat het dus wel een soort nieuwe trouwjurk is.
Ik zag net bij NOS een filmpje voorbij komen van Diddy die een vrouw (edit: Cassie dus) mishandelt. Let op, heftige beelden wel: Beelden opgedoken van Sean 'Diddy' Combs die voormalige vriendin mishandelt
Ik mag toch niet hopen dat hij hier weer mee weg komt
Deze rechtszaak is al afgerond en ze hebben een schikking getroffen, dus hij draait er niet voor in de bak (helaas). Hij heeft nog wel wat andere zaken lopen dus er is nog hoop.
Tijdje geleden was er een inval in zān huis.
Denk dat hij voorlopig het haasje is
Was me inderdaad al aan het afvragen of hrt alleen bij TikTok was of ook bij Instagram. Heb het aangepast, dank!
Ik hoop het.
Gaan nu (weer) geruchten dat hij toch wel meer te maken heeft met de dood van zijn vrouw Kim Porterā¦
Deze video is van een paar maanden terug maar kwam weer voorbij op twitter.
De reden dat hij niet strafrechtelijk vervolgd kan worden heeft niets met de federale civiele klacht van Cassie te maken, maar puur met verjaring. Er is überhaupt geen rechtzaak geweest. Ze hebben gesetteld VOOR het ooit een rechtzaak kon worden.
Als er geen sprake was van verjaring had hij alsnog vervolgd kunnen worden, de Settlement in een civiele zaak staat daar volledig los van.
De hele reden Cassie voor een civiele aanklacht heeft āgekozenā en niet via aangifte, is de verjaring.
echt bewonderenswaardig hoe mannen zichzelf altijd weer het slachtoffer kunnen maken
Rapper en zangeres Nicki Minaj aangehouden op Schiphol om bezit softdrugs
Zit net ook ff op haar twitter te kijken en het is lachwekkend wat ze zegt en hoe fans reageren. Je mag gewoon geen wiet mee het vliegtuig in, zo simpel is het.
En dan zeggen dat ze bewust zorgen dat ze te laat komt, maar ze begint toch niet op tijdā¦
Oh man haar Twitter berichten. Janken zeg, sorry maar wat een domme doos alsof die mensen haar expres hier houden omdat haar tour is uit verkocht en ze jaloers zijn???
Zooo veel reacties van mensen die zeggen dat wiet hier legaal is. Letterlijk niet en al was het wel zo dan mag je het niet meenemen in een vliegtuig naar een ander land