FF Boulevard #9

Volgens mij is dit een pruik. Ze heeft een paar dagen terug een chemical cut gehad, haar haar was helemaal afgebroken tot boven de schouder (waarom weet ik dit…)

5 likes

Ja dat had ze in het begin van haar carrière heel hard, haar laatste looks zijn wel beter qua fit.

4 likes

haha ja het is wel minder tegenwoordig maar ik associeer die look nog steeds met haar omdat het gewoon nooit niet zo was een paar jaar geleden

7 likes

het is schijnbaar een pruik die er zo uit ziet wat echt vreselijk is
en rumour has it dat de cardigan een uitpuilend rugvetje bedekt wat door dr korset omhoog gestuwd wordt offff dat er iets mis gegaan is borst-wise wat bedekt moet worden

https://www.reddit.com/r/KUWTKsnark/comments/1clz85d/deja_vu_fashion_fail_she_is_holding_that_sweater/

5 likes

En dan kun je niks anders bedenken dan zo n lillek pillend grijs vestje? Het lijkt meer op 1 of andere stunt ofzo, hoe krampachtig ze het ook vasthoudt. Ik kan me niet voorstellen dat de echte reden is dat er iets bedekt moet worden. Dan waren er duizenden andere mooiere opties geweest. Ik vind het heel maf, helemaal na het zien van dat bewegend beeld op reddit.

4 likes

Hoort die persoon achter haar bij haar of hebben zij nou toevallig dezelfde speervormige uitsteeksels?

10 likes

Galliano is all about high/low though, so it’s super fitting for him - the texture and the pilling will have been intentional

ETA pilling 1000% intentional and on theme, the dress code is The Garden of Time - based on a story by a JG Ballard about the inevitable death of aristocracy, and the inability of money and beauty to stop death. So the blonde disheveled hair and pilled knit over the beautiful, ornate floral gown works so perfectly.

it’s not that deep dacht ik maar toch wel, verklaart ook de uitgezakte vlecht die ze had die je alleen van de achterkant ziet
vond kylie trouwens ook heeeel saai

en ariana grande ook

ik weet niet precies wat er met haar gezicht is gebeurd maar ik vind haar zo erg niet meer op haarzelf (of iig haar vorige zelf) lijken

9 likes

Wow… oke. Haha. Het kan… blijft een raar filmpje, hoe ze zo met die mouw loopt te frutten in die hand. Heel weird allemaal

2 likes

volgens mij is ze ook gewoon een beetje naar de klote

https://www.reddit.com/r/KUWTKsnark/comments/1clzzgy/this_bimbo_is_drunk_and_high_as_giraffes_ass/

in dat eerdere reddit filmpje lijkt het wel of ze dr ogen haast niet open kan houden?
maar goed high fashion is sowieso niet aan mij besteed dus wie weet wat de ~ ware ~ betekenis is van dingen

6 likes

Even een paar dat ik gezien heb:

Eerst denk je saaie glitterjurk, maar ik vind het wel tof. Het doet mij denken aan een berk.

Ik ben zelf gek op kersenbloesem. En hier lijkt ze in bedolven te zijn

Houd ervan dat ze haar indigenous cultuur altijd in haar kleding en styling terug laat komen. Verder lijkt de rok wel ondersteboven tulp. En lila vind ik een hele mooie kleur

Vind de borduurwerk op de jas geweldig. Subtiel maar ach. Beter dan een gewoon saai pak

Mooi groen is niet lelijk. Ik denk dat groen bijna iedereen wel staat

Styling is tien keer niks. Maar ik vind de jurk wel tof. Alsof het glass in lood is

11 likes

ze horen bij elkaar, schijnbaar is de rechter de designer in een outfit gemaakt van behangpapier

15 likes

Kim K had de avond ervoor blijkbaar nogal een zware avond… Ik mis nog context, maar dit was de reactie van het publiek terwijl ze op het podium stond

Oh ze stond iemand te roasten

https://www.reddit.com/r/KUWTKsnark/comments/1cll7um/yall_listen_to_the_crowd_lol/

3 likes

Ik ken gewoon echt niemand behalve Gigi Hadid en Demi Moore??? Is it me? :sob:

16 likes

ja

13 likes

love jeff goldblum ook

34 likes

Zonnebril op en een brilletje in de borstzak met een pochet. Ik keur ‘m goed :ok_hand:t2:

6 likes

Ja sowieso tof dat steeds meer mannen echt een look dragen ipv zo’n saai zwart kostuum!

9 likes

Ja deze is idd wel een slecht voorbeeld :sweat_smile: je komt als man toch al gauw bij een pak uit maar vind bijv dit

veel inspirerender om naar te kijken dan dit

9 likes

Oh vind die van Quannah echt mooi :heart_eyes: en Giovanna lijkt net op een moeras prinses ofzo ook leuk

4 likes

IMG_4559

11 likes