FF Boulevard #9

Ik snap echt niet dat iemand dit grappig kan vinden. Dit heeft niks met donkere humor te maken maar is gewoon ongepast en respectloos.

8 likes

Ik vind sowieso de link tussen bevrijdingsdag en mentale problemen best ver gezocht. Ik ben helemaal voor doorbreken van stigma, maar beter op een ‘eigen’ dag lijkt me

12 likes

Oké, heb even tijd. De dresscode van dit jaar, Garden of Time, was makkelijker na te leven dan die van vorig jaar (Karl Lagerfeld).

Ik heb er 14 in totaal, let’s Go!

Anok Yai: Ze lijkt op een mooie avatar, haar huid, haar haar, de pose. Ik zei het vorig jaar al maar wauw.
AnokYai

Zendaya was co-head van het MET samen met JLo. Ik vond het leuk dat ze twee looks had en telkens is gegaan voor dat donkere van een garden. Deed me een beetje denken aan de sfeer in Maleficent. Het is stijlvol, mooi, volgens thema zonder een kostuum te zijn. Ongelooflijk hoe ze er telkens in slaagt om bij de best geklede mensen te horen. Deze en de andere jurk zijn door John Galliano ontwerpen tijdens zijn tijd bij Dior en Givenchy.

Demi Moore ziet er prachtig uit, de speciale vorm van haar kleed. Het zwart dat mooi contrasteert met de roze bloemen. Haar ketting die het geheel mooi afkleedt en prachtige hair and make up. Had het niet zien aankomen maar ik zou ze onder mijn top drie scharen.

Gigi Hadid is zeer etherisch, fris, het zwarte die de stof minder een tafelkleed gehalte geeft. Haar en Make up ook prachtig. Haar jurk is ontworpen door Thom Browne, vorig jaar had hij ook zeer mooie looks ter ere van Karl L en die waren zeer gestructureerd, zwart/wit in die typische mattelassé stof van Chanel. Dit jaar is het zwierig, romantisch. Leuk als een ontwerper volledig meegaat in het verhaal.

122 likes

Tyla draagt een jurp ontworpen door Balmain en het zandeffect van haar jurk is fenomenaal. Het thema op een zeer mooie manier verwerkt in haar kleed en in haar tas. Styling is mooi afgewerkt.

Ik kan niet helemaal zeggen waarom ik de look mooi vind en binnen het thema vind passen. Het doet mij denken aan een romantischere versie van Xena the warrior princess.

Dit is mooi en paste goed bij het lila pak van Dwayne Wayde. Gabrielle Union haar jurk doet denken aan een waterval. Goed dat ze haar haar vast heeft gedaan.

Mona Patel, dit is van een ander niveau! De vlinders bewogen mee. Ik denk dat het ontworpen is door Iris Van Herpen en het is wederom prachtig.

118 likes

Mona Patel draagt idd een Iris van Herpen :heart:

21 likes

Ik wil Lala Anthony haar jurk laten namaken voor een huwelijk eind dit jaar, het kant met dat rood. Haar mooiste look tot nu toe.

Het was ongelofelijk moeilijk om een foto te vinden waar ze niet de “ik ga bijna niezen” face doet. Look is niet mijn favoriet maar wel foutloos uitgevoerd. Ik had wel een meer riskantere look verwacht als co head. Maar die riskante looks zien er bij haar kostuumachtig uit, weet het niet.

Mindy, niets op aan te merken. Die kleur staat haar fantastisch en past bij het feërieke van het thema.

De lace wig is lelijk gezet, jurk en schoenen zijn wel mooi. Hoort het volledig bij het thema, neen maar ik ben fan van teyana.

Honorable mentions:

• Aya Nakamura: het was een leuke look maar haar borsten pasten niet goed in haar kleed.
  • Janelle Monae: Op bewegend beeld mooier dan op foto
  • Rita Ora deed me denken aan de children of the forest van game of thrones
  • Cardi B was leuk en indrukwekkend maar ze moet stoppen met kleurlenzen dragen.
70 likes

Ik vraag me bij zoveel outfits af hoe ze in godsnaam gaan plassen

5 likes

Met een bende mensen die je assisteren ermee of je draagt binnen wat anders

6 likes

Tyla had zelfs mannen nodig die haar verdiepingen hoger tilde omdat ze niet kon bewegen in die jurk😂 denk dat plassen helemaal niet optioneel was.

6 likes

Sommige gasten doen in hun strakke outfit enkel de trappen en verwisselen in een comfortabele tenue eens ze binnen zijn. Anderen plannen plaspauzes in

Gelukkig zijn de wc-kotjes gigantisch in Amerika. Je kan er vrij in bewegen.

3 likes

Mijn lievelings; Anok, Tyla en Russel. Mindy was ook heel mooi
Vond het idee van de wetlook van Doja ook heel vet alleen heeel jammer dat het een tshirt vorm had, was heel mooi geweest als de top anders was!

En ik vond er een paar kapot saai :sleeping:

9 likes

Wtf was die rare cardigan van Kim Kardashian

29 likes

Haha alsof ze dat ene gepilde h&m vestje uit 2008 ver achter in de kast erbij heeft gepakt :woozy_face:

94 likes

Hahaha we posten dit op hetzelfde moment

8 likes

Haar haar is goed beschadigd. Was een pruik geen optie?

4 likes

Ja WAAROM heeft ze die ene borst op iedere foto bedekt?!

9 likes

haha ja nu je het zegt
lijkt een beetje alsof ze een zuigzoen bedekt ofzo

7 likes

Misschien paste de jurk niet?

3 likes

What’s new

7 likes

dit is ook letterlijk altijd zo bij megan thee stallion. snap dat nooit, ze is altijd zo mooi maar haar boobs passen NOOIT in wat ze aanheeft

3 likes