FF Boulevard #9

Ik zag net bij NOS een filmpje voorbij komen van Diddy die een vrouw (edit: Cassie dus) mishandelt. Let op, heftige beelden wel: Beelden opgedoken van Sean 'Diddy' Combs die voormalige vriendin mishandelt

Ik mag toch niet hopen dat hij hier weer mee weg komt :rage:

7 likes

Deze rechtszaak is al afgerond en ze hebben een schikking getroffen, dus hij draait er niet voor in de bak (helaas). Hij heeft nog wel wat andere zaken lopen dus er is nog hoop.

5 likes

Tijdje geleden was er een inval in z’n huis.

Denk dat hij voorlopig het haasje is

2 likes

Was me inderdaad al aan het afvragen of hrt alleen bij TikTok was of ook bij Instagram. Heb het aangepast, dank!

6 likes

Ik hoop het.

Gaan nu (weer) geruchten dat hij toch wel meer te maken heeft met de dood van zijn vrouw Kim Porter…
Deze video is van een paar maanden terug maar kwam weer voorbij op twitter.

7 likes

IMG_1289

:roll_eyes:

41 likes

De reden dat hij niet strafrechtelijk vervolgd kan worden heeft niets met de federale civiele klacht van Cassie te maken, maar puur met verjaring. Er is überhaupt geen rechtzaak geweest. Ze hebben gesetteld VOOR het ooit een rechtzaak kon worden.

Als er geen sprake was van verjaring had hij alsnog vervolgd kunnen worden, de Settlement in een civiele zaak staat daar volledig los van.

De hele reden Cassie voor een civiele aanklacht heeft ā€œgekozenā€ en niet via aangifte, is de verjaring.

6 likes

echt bewonderenswaardig hoe mannen zichzelf altijd weer het slachtoffer kunnen maken

10 likes

Rapper en zangeres Nicki Minaj aangehouden op Schiphol om bezit softdrugs

https://www.ad.nl/show/rapper-en-zangeres-nicki-minaj-aangehouden-op-schiphol-om-bezit-softdrugs~a156140b/

Zit net ook ff op haar twitter te kijken en het is lachwekkend wat ze zegt en hoe fans reageren. Je mag gewoon geen wiet mee het vliegtuig in, zo simpel is het.

En dan zeggen dat ze bewust zorgen dat ze te laat komt, maar ze begint toch niet op tijd…

35 likes

Oh man haar Twitter berichten. Janken zeg, sorry maar wat een domme doos :no_mouth: alsof die mensen haar expres hier houden omdat haar tour is uit verkocht en ze jaloers zijn???

6 likes

Zooo veel reacties van mensen die zeggen dat wiet hier legaal is. Letterlijk niet en al was het wel zo dan mag je het niet meenemen in een vliegtuig naar een ander land :skull:

26 likes

Waarom zou je ook wiet meenemen naar amsterdam. Het is niet alsof het hier moeilijk te verkrijgen is

2 likes

Ze neemt het ook mee uit Amsterdam en richting Engeland

8 likes

Oh haha oke

5 likes

My God die kinderen zijn echt delulu. Ze heeft een tweede tour in the VS en daarom valt de douane in Nederland haar lastig want ze zijn jaloers? :sob: Twitter is echt het afvoerputje van het internet

20 likes

Ik heb ook al gelezen dat de douane in Nederland omgekocht is omdat Nicki Minaj de waarheid heeft verteld tijdens corona :clown_face:

13 likes

Was het maar het afvoerputje… volgens mij is het inmiddels gewoon een goede afspiegeling van de samenleving. :sob:

14 likes

" Ze had ā€œeen redelijke hoeveelheid jointsā€ bij zich, zei de marechaussee. Het Openbaar Ministerie sprak van 30 tot 100 gram wiet."

Zegt NOS

5 likes

In de berichtgeving staat al 30 tot 100 gram. Een strafbeschikking van 350€ past daar volgens de richtlijnen wel bij. Alles boven de 30 gram is een misdrijf.

Maar om te gieren zeg… 350 euro. Alsof dat indruk maakt op zo iemand.

14 likes

Daar gaat het toch niet om? Is gewoon een strafbaar feit waarvoor een straf wordt opgelegd

4 likes