FF Boulevard #9

Nee inderdaad. En uiteindelijk heeft ze ook haar concert gemist XD dus ik denk dat het haar wel meer geld heeft gekost, als je het misgelopen geld meerekent.

Edit: ooh het concert wordt ingehaald. Dus weet niet of ze veel geld misloopt, al is tijd ook geld natuurlijk.

1 like

Daar kan je over discussiëren of het daarom gaat, ik zou willen dat boetes inkomensafhankelijk waren om te zorgen dat ze altijd indruk maken

14 likes

Het doel van straffen is onder andere preventie, te onderscheiden in generale- en speciale preventie.
Speciale preventie gaat over die specifieke persoon zelf. Ik denk niet dat nicki minaj zich erg druk maakt om 350 euro en dat ze om die reden de volgende keer geen softdrugs zal meenemen.

6 likes

Ik denk dat ze wel zelf moet gaan betalen voor de venue de tweede keer en al het personeel en ik weet niet wat er nog meer bij komt kijken. Lijkt me een flinke kostenpost.

6 likes

Hoe werkt dat dan bij fin straffen? Een boete zal altijd zwaarder drukken op mensen die het fin slecht hebben. Maar op haar zal dat geen indruk maken, moet het dan per persoon verhoogd worden?

2 likes

Zoals Finland met verkeersovertredingen doet bijvoorbeeld

Was toen in het nieuws toen een of andere multimiljonair €120.000 voor snelheidsovertredingen moest betalen.

Edit: dit verhaal Finnish businessman hit with €121,000 speeding fine | Finland | The Guardian

34 likes

Wat cool!

3 likes

Wow beter! Kun je nagaan dat die man nu dus baalt van zijn boete, maar normaal gesproken niet. Terwijl een gemiddelde boete voor de meeste mensen al flink voelbaar en dus echt balen is…

9 likes

Heb me gisteren wel vermaakt met de reacties op Twitter incl. die van Nicki zelf. :laughing: Ze begrijpt niet zo goed dat hier in NL de wet voor iedereen hetzelfde is. Of je nou Anita uit een buitendorp bent of Nicki Minaj uit Amerika. :smiling_face_with_tear: Wat boeit het de politie nou of ze wel of niet gaat optreden in Engeland haha. En de meeste Amerikanen op Twitter zijn ook echt wel dom hoor, die begrijpen ineens bijna allemaal niet dat je nooit (soft)drugs mag meenemen in een vliegtuig.

20 likes

Lol ik zou er zelfs om lachen en denken oke chill. Er zijn genoeg landen waar je de buitenwereld eerst niet meer te zien krijgt als ze je pakken met wiet op het vliegveld. Ook niet als je Nicki Minaj heet haha (ook al vermoed ik zo dat ze haar echte naam hebben gebruikt en niet haar artiestennaam).

1 like

Nou ik heb eens 2 Amerikanen in de supermarkt gehad die vroegen waar het gangpad was met de drugs😏 toen heb ik ze eerst heel hard uitgelachen en toen naar een coffeeshop verwezen. En hun reactie was dat het hier legaal was en toch OVERAL te koop. Dus het kennisniveau van de amerikanen is volgens mij vrij laag ja

34 likes

:cry: :cry:

3 likes

Is dit sarcastisch?
Ik sluit namelijo niet uit de ze het schap met ‘drogmetica’ bedoelden. Drogisterij spul. Die je in de VS in een drugstore koopt.

9 likes

Haha drugs = in het Amerikaans/Engels medicijnen, dat bedoelden ze niet? :laughing:

4 likes

En dat ook echt letterlijk iedereen high is in Nederland.
Ik heb nog nooit wiet gerookt en ga het ook nooit doen :laughing:

@Beutyschooldropout @Sarie maar waarom zouden ze dan als reactie geven dat het hier legaal is en overal te koop is, haha. Weet vrij zeker dat ze dan wel drugs drugs bedoelen

10 likes

Maar dit is meer Nicki’s delusions, waarin ze al maanden tegen Cardi B en MTS bezig is dat zij meer succesvol is, de grootste vrouwelijke rapper is, haar tour wordt de grootste. En iedereen die dat niet inziet haat haar, is jaloers, probeert haar te blokken. Vooral sinds Hiss van Megan is Nicki steeds bozer en meer unhinged geworden.

Eigenlijk net als Taylor dat in de popwereld is, die probeert ook altijd jongere vrouwelijke artiesten (Billie, Olivia) te blokkeren en aan te vallen omdat ze bang is voor hun succes. En dan te bedenken dat ze beiden dik volwassen zijn. Echt triest.

19 likes

En @Beutyschooldropout haha goede vraag, ik zie dat ik dat niet goed heb geformuleerd.

Maar nee het was echt wiet waar de om vroegen: to smoke or eat: “they said you can buy it everywhere”.

Ze vroegen ook of ik niet had en toen ik nee zei waren ze ook verbaasd “ they said everyone here smokes it”

3 likes

Haha bizar :laughing:

3 likes

Wat heerlijk dat jij zoveel conflicten kan duiden op FF, van Azerbaijan tot Nicki en Megan

25 likes

Miljuschka had dit weekend een food festival georganiseerd, Discodip. Een vriendin van me was er en het was echt een flop. Entree was 35 euro + 15 euro parkeren voor alleen wat food stands. Online ook echt alleen maar negatieve reacties, Facebook staat er vol mee en op IG zeggen mensen dat negatieve reacties worden verwijderd. Op haar eigen IG ziet het er heel leuk uit en doen ze ook alsof het geweldig was. Benieuwd of ze nog met een statement komt (verwachting: of niks of ‘het was de eerste keer, dus ging nog niet overal vlekkeloos, we nemen jullie feedback mee voor volgend jaar’ bla bla)

10 likes