FF Boulevard #9

Ja dit is echt heel wonderlijk! Ook in de andere podcasts van hem is het vaak over dit onderwerp gegaan. Tegelijkertijd heb ik een paar jaar geleden een verhaal gehoord over hem (ging over een stagiaire). Benieuwd of er nu meer meiden naar buiten komen.

Wie kom je liever tegen in een bos?

• Gijs Groenteman
  • Een ijsbeer

0 stemmers

6 likes

Ik vind het vooral beetje sneu voor Aaf. In haar podcast met Lies praat ze zoveel over hem. Nou hoeft ze voor mij zeker haar vuile was niet in het openbaar buiten te hangen, maar het is zo koetjes en kalfjes dat het lijkt alsof er niks aan de hand is. Terwijl ik me kan voorstellen dat dit soort geruchten en gedoe haar behoorlijk bezig houden.

29 likes

Ik ben ook echt disappointed but not suprised. Ik ben stiekem wel fan, maar hoe hij vaak zo semi ironisch vrouwonvriendelijke opmerkingen maakt

3 likes

Aaf lijkt me ook zo’n leuke vrouw. Die verdient zoveel beter

41 likes

En Hanneke ook een betere zoon :sob:

25 likes

Heb je Nicki haar hommage aan Princess Diana gezien? Er was een fan die uit Wales kwam en ze zegt: “you’re from Wales, this reminds of a dear friend of mine, who’s no longer among us: the princess of Wales.”
Een vriendin van haar?? Hoe kan je zo delulu zijn haha

15 likes

Ooo ja, dat ook!

4 likes

Pff inderdaad wat een triest nieuws weer dit. Echt alsof er geen goede mannen meer over zijn :face_with_spiral_eyes: echt zielig ook voor Aaf, echt zo niet ok dit, op zoveel vlakken.

8 likes

Er staat ‘hij dringt aan op seks’ en ‘hij misbruikt mij’

Wat denk je zelf?

12 likes

Doet dat er toe wat er precies beschreven wordt? Als ze in de exacte details had willen treden had ze dat wel gedaan.

5 likes

Zucht :unamused:

4 likes

Los van delulu ‘vermoord’ ze met haar uitspraak ook nog eens Catherine Middleton :sweat_smile:.

2 likes

Vind deze zin ook wel veelzeggend

11 likes

Of word je zo als je bekendheid krijgt?

6 likes

Of wordt een man zo als hij de kans krijgt?

Sorry cynisme uit nu.

Ik denk dat je gelijk hebt @Shaaar , en zien we een selectie van een bepaald type man. Maar ik hoor het zo veel in mijn omgeving, ik zie het zo veel ook in andere sectoren. Ik word er moedeloos van.

11 likes

Ben ook benieuwd of dit iets is wat weer doodgezwegen gaat worden binnen podcastland en door betrokken partijen. Denk niet dat de Bekende Podcastmaker gaat reageren.

4 likes

Nee natuurlijk gaat hij niet reageren.

1 like

In mijn podcast app nog geen episode van Weer een dag. Die komen toch vroeg online?

4 likes

Iets later in de ochtend

4 likes

Ah ja, nu wel inderdaad.

4 likes