Ik denk dat hij tegen zichzelf in bescherming is genomen, want hij zou veel te triomfantelijk zijn bij vrijspraak en veel te kwaad bij een veroordeling schat ik zo in. Hoe dan ook geen goed beeld in de media
Wat bedoel je, dat hij nu al gevlucht is? Lijkt me niet dat hij nu Nederland uit kan toch.
In principe is hij onschuldig tot hij veroordeeld is. Soms kan volgens mij wel paspoort afgenomen worden in afwachting van uitspraak, maar dan moeten er echt wel aanwijzingen voor vluchtgevaar zijn. Ik vraag me af of dat in dit geval zo is.
Hij is een paar dagen terug al in bet vliegtuig gestapt
Bron: JuiceChannel
Over Juicechannels gesproken, ik had een abbo op Yvonne (ja was erin getrapt, inmiddels allang weer opgezegd maar kan op de een of andere manier nog steeds die insta zien)
Zij plaatst dus nagenoeg niks meer. Wat een grap
Ze vergeet denk ik dat een groot deel van haar āgratisā volgers ook de juice aanleverden. Dit kon niet anders dan een flop worden.
Ja dit verbaast me eigenlijk niet. Vind het al een tijd opvallend stil rondom haar
Haar podcast is ook van juice naar coldewijer inc veranderd. Lijkt erop alsof ze een andere weg wilt inslaan?
Ze gaat advies geven over ondernemen geloof ik. Want van zulke podcasts hebben we nog niet genoeg!
Echt?
Oohhh Shelley Duvall is overleden, wat verdrietig. Ik vond haar geweldig in The Shining, laatst nog gekeken en ik leefde door haar juist helemaal mee.
Verdrietig om te lezen dat ze nog een zwaar leven heeft gehad.
Aww nee zo sneu
Verdrietig . Ik had haar verhaal gezien op insta na haar mental breakdown, maar ze leek me zoān lieve zachte ziel toe
Die kraantje pappie heeft een baby gekregen en de insta naam voor zn kind ( sws al ziek zo een account) is meteen gewijzigd.
Diep triest. š«
en dit account heeft 25k volgers?? wtf.
Ja ziek.
Leuk met de post later haha.
En twee keer designer namen, Celine en Chloe š«
Maar dat zijn ook wel gewone namen. Ik vind Burberry of Balenciaga een ander verhaal.
Dat vind ik nog wel het minst bizarre aan dat hele account, zijn geen heel gekke namen toch