@Baymax haha nee is ook! Maar ik vond het wel opvallend
Gelukkig geen Chanel
Er zijn mensen die zo heten hĆØ, wat is er mis met die naam?
Alsof ik de enige forummer ben die iets over namen post
Nog een half uur en dan gaat de rechtbank uitspraak doen in de Ali B zaak!
Ben heel benieuwd. Waar gaan jullie het volgen?
Saskia Belleman op X is toch mān favo in zulke gevallen
Lijkt erop dat hij veroordeeld wordt, yessss
https://www.telegraaf.nl/nieuws/176219221/ali-b-krijgt-vonnis-rechtbank-te-horen-in-zedenzaak
Wtf
Een geval van verkrachting en een geval van poging tot verkrachting vindt de rechtbank bewezen.
2 jaar gevangenisstraf!!! Echt wow, niet verwacht
Hij gaat sowieso in beroep dus het is nog even afwachten.
Ik hoop dat dit negatief uitpakt en hij nog langer moet zitten.
Maar tot nu toe had ik de uitspraak ook niet verwacht.
Hoe lang duurt het dan dat hij officieel moet zitten? Gaat dat direct of mag er nog een tijd tussen zitten?
Hoger beroep heeft soms een opschortende werking, in dit geval wel vermoed ik tenzij er vluchtgevaar is
Ik vind 2 jaar echt veel te weinig voor verkrachting en een poging tot verkrachting. De maximumstraf voor verkrachting is 12 jaar, waarom krijgt deze gek maar 2 jaar?!
Ik denk dat het een retorische vraag is maar je kan hier de uitspraak van de rechter lezen
Twee jaar gevangenisstraf voor Ali B. in zedenzaak|Nieuws|Rechtspraak.
Toch wel blij dat er ook een rijke man niet met zulke dingen weg komt. Er zijn niet echt winnaars in zoān situatie maar blij dat er überhaupt een straf geĆ«ist wordt (en vrouwen geloofd worden)
Ergens hoorde ik dat hij door te betalen eerder vrij kan komen⦠dat is toch alleen in Amerika?
Eh nee, dat kan hier niet. Wat een onzin verspreiden mensen zeg
Ik dacht ineens van, Ali b heeft toch kinderen, hoe oud zouden die zijn. En toen kwam ik erachter dat de vrouw van Ali hoogzwanger was tijdens de verkrachting van ƩƩn van de dames.
Hij heeft zeker net als waylon last van demonenā¦