Heeft ze een reden gegeven waarom ze stopt? Het heeft haar geen windeieren gelegd
Ze heeft alleen maar komkommerjuice zegt ze, daar wil ze mensen niet mee vervelen
Ze kan bij de rechtbank een verzoek indienen voor eenhoofdig gezag (even ervan uitgaande dat ze nu gezamenlijk gezag hebben, dat hoeft niet perse zo te zijn).
De rechtbank zal dit niet toewijzen om de enkele reden dat Ali veroordeeld is voor verkrachting.De rechter kijkt in zijn/haar afweging of de kinderen âklem en verlorenâ raken bij de uitoefening van gezamenlijk gezag. Dit kan het geval zijn als ouders er herhaaldelijk totaal niet uitkomen wanneer het om gezagsbeslissingen gaat (bijv schoolkeuze, medische beslissingen).
In principe is het nog steeds mogelijk dat Ali zich constructief opstelt als het gaat om het nemen van beslissingen om zijn kinderen.
Ook de omgang hoeft niet perse ontzegt te worden. Hier vindt je de gronden om omgang te ontzetten: Recht op omgang met uw kind - Alles over scheiden
Ja kan maar dan heeft ze alsnog veel verdiend. Ze begon met ik dacht boven de 50.000 volgers
En idd om de reden die @FredPaillet vertelt.
Maar dat gebeurt niet. Lees de uitspraak goed. Hij had voor de twee delicten die hij gepleegd heeft sowieso nooit in de buurt van 12 jaar gekomen. Ik vind eigenlijk dat hij een prima passende straf krijgt en het een hele mooie duidelijke uitspraak is waarbij de zaken waarvoor hij vrijuit gaat hem ook nog eens stevig verweten worden en de rechter heel duidelijk aangeeft de vrouwen volledig te geloven. Twee jaar zitten is echt geen korte straf.
Ik heb zelf ook maar 1 maand betaald en ze heeft me nooit verwijderd. Denk dus dat er misschien wel meer mensen zijn die hadden opgezegd maar die ze erin liet. Waarschijnlijk omdat het een rotklus is om al die Instagram namen handmatig te checken maar ook om naar de buitenwereld te doen alsof het nog succesvol is.
Desalniettemin heeft ze zeker nog een laatste keer goed gecasht met haar juice.
Inderdaad, ik denk echt dat mensen de impact van een gevangenisstraf onderschatten, en twee jaar is niet kort.
Ik vind dat de rechtbank de zaak met zeer veel respect naar de slachtoffers toe heeft afgedaan. De rechtbank heeft ook duidelijk gemaakt dat Ali B zelf 100% verantwoordelijk is voor de beeldvorming die rond hem is ontstaan. Zijn proceshouding heeft alleen maar bijgedragen aan de geloofwaardigheid van de verklaringen van de slachtoffers. Echt een hele nare man
Denk eigenlijk dat ze sowieso al wilde stoppen, maar er nog 1 keer goed aan wilde verdienen. Even kijken hoe lang het zou lukken met 0 effort. En dat is volgens mij goed gelukt ook al was het maar 2 maandjes ofzo
Heel blij met dat de rechtbank duidelijk aangeeft de slachtoffers te geloven!
Ja dat bedoel ik! Die lacht zich kapot
Omg ik lees dat Walter van b&b vol liefde nu met een meid is van 27!!! Echt PRECIES wat je al die tijd al dacht dat zou gebeuren, viezige vent
Man wordt veroordeeld voor verkrachting, NOS geeft een lofzang en noemt het âseksueel wangedragâ.
Ja nadat basically elke vrouw van 40+ hem had aangesproken op zân wangedrag
Jeetje ik ben 27, gadverdamme moet er niet aan denken
Nu komt het wel heel dichtbij.
Ooohhh wat erg hier kan ik echt niks van snappen
Eerlijk, ze ziet eruit alsof ze 35+ is, geen 28. Maar die Walter blijft wel een viespeuk. Moest wel lachen om âwangedragâ in combinatie met de post ervoor van @Venkel.
Waarom weer downgraden inderdaad. Hij is veroordeeld voor verkrachting en poging tot. Ik had wel meer van de NOS verwacht eigenlijk.
@Vaiana zijn dochter is ouder toch? Die man zit diep in midlifecrisis.
Edit: ja zijn dochter komt uit 1999, dus is 24 of 25. Als mijn vader met een jonger iemand dan ik zou aankomen, zou ik echt kwaad worden.
Haha ja die eerste Reddit comment is on point