Omdat hij dacht dat ze een prille relatie hadden en zij dacht eh nee wel gek hoe hij daar bij komt dan hahah
Ja en had hij ook niet trots verkondigd dat ze gezoend hadden? Zij had toen gezegd dat daar niks van waar was. Dat kwam ergens voorbij via een roddelblad. Zwaar delulu
Omdat ze in juni al zei dat het niet klopte wat hij toen zei (âeen prille liefdeâ):
https://www.ad.nl/show/marianne-timmer-spreekt-prille-relatie-met-harry-mens-tegen-we-zijn-niks-aan-het-opbouwen~aaae964f/
En dat nog meerdere keren. Harry Mens heeft steeds de media staan vertellen dat hij het âheel gezellig hadâ en zij zei steeds, nee, we hebben een zakelijke relatie. Kortom: delulu die Harry!
En als het wel zo zou zijn, lijkt me het ook ironisch aangezien hij zelf mede bekend is vanwege zijn dubbelleven met twee Ă drie gezinnen.
Ze zijn samen hand in hand op een rode loper verschenen. Ik weet dat dat niet betekent dat je een prille relatie hebt maar hand in hand lopen met 20+ jaar oudere zakelijke relaties vind ik ook wat atypisch⊠De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Oh srry ben te delulu om t goed te lezen
Sorry hoor, nee, het ligt niet in het midden. Al vindt de hele wereld iets van hand-in-hand op een foto staan, als zij zegt dat het niets is, dan is het niets. Dan ligt de waarheid niet in het midden, waarmee de man door kan gaan met zijn gehoopte situatie via de media voor elkaar te krijgen of af te dwingen.
Ah zo! Uit het eerste artikel vond ik het niet raar dat Harry dacht dat er meer speelde tussen hen en snapte ik zijn teleurstelling wel. Als je denkt dat je met iemand aan het daten bent dan zou ik zoân gevoel ook hebben.
Maar als zij al meerdere malen heeft gezegd dat er niks speelt tussen hen dan is hij wel raar aan het doen ja.
Chris Brown gaat ook weer lekker. En maar concerten uitverkopen⊠Het is zo jammer dat cancelen niet echt een ding is.
verder eens!
Helaas waar , dank voor de aanvulling
Oh nee. Stel je voor dat je je kind in een huurwoning krijgt. Janken.
Wat een horror. Het zal je maar overkomenâŠ
Ik denk niet dat ze dat bedoeld hoor.
Ik denk dat ze er geen trek in hebben om hoogzwanger of met een verse baby twee keer in korte tijd te moeten verhuizen. Dus van huidige woning naar een tijdelijke woning en naar een nieuwe koopwoning.
Dat was het eerste wat in mij opkwam, maar kan fout zitten.
Oh zal best. Maar alsnog krijg ik de kriebels hiervan hehehe
Puur reclame voor hun nieuwe tv programma dit
Dit is wel heftig. Gelukkig niet geëindigd als het concert van Ariana Grande.
Blake Lively staat een beetje onder vuur sinds de It Ends With Us Film. Ten eerste over hoe ze de film promoot en in een promotiefilmpje zegt âgrab all your girlfriends to go to the cinema and donât forget to wear your florals!!â Of iets dergelijks alsof het een basic romcom is, terwijl het over huiselijk geweld gaat. Ook zijn er geruchten dat er gedoe is tussen haar en Justin Baldoni (de director) omdat Lively en Ryan Reynolds het teveel zouden hebben overgenomen. En er is ook een oud interview verschenen uit 2016 waarin ze zich echt als een mean girl gedroeg. Ze was hoogzwanger en de interviewster zei âcongratulations on your little bumpâ waarop ze reageerde âyou too congratulations with yoursâ ofzo en daarna gewoon minutenlang met haar mede-actrice begon te praten zonder de interviewster een blik waardig te gunnen. En blijkbaar was ze ookal een beetje gemeen tijdens de Gossip Girl opnames.
Nou ja, ik weet niet wat er allemaal waar is maar de opnames van dat interview zijn iig wel echt en vervelend om te zien.
Blake Lively leek me altijd al een mean girl vermomd als sympathieke altruist
Ik dacht eerst, wat heeft die Justin gedaan maar ze hebben ook gewoon gemeen gespeeld.
De scĂšne op het balkon is herschreven door Ryan Reynolds terwijl er een schrijversstaking was. De schrijver kwam er pas achter doordat zij dit vertelde in een interview.
Ze dacht dat ze geĂŻmproviseerd hadden. Ook schijnt er een andere film poster te zijn waar alle namen zichtbaar zijn en niet alleen die van haar.
Edit:
Deze foto dekt ook veel meer de lading.