Heb net haar video erover gekeken, was nieuwsgierig. Maar ze zegt daarin dat ze 1 keer per jaar moet terugkomen om het te onderhouden.
Ja logisch dat hij het bevrijdend vond. Hij kan het zich veroorloven om te verdwijnen + hij komt uit een familie van generaties van klootzakken.
Omg ik zou echt huilen als iemand zoân opmerking over me zou maken
Het is een vrij feitelijke beschrijving toch? Net als dat iemand een grote of een spitse neus heeft, of dik of dun is. Ikzelf houd wel van een geprononceerde kin dus snap haar besluit, een ander vindt dat juist weer niks of heeft nog nooit diepgaand over zân kin nagedacht. Het is iig fijn dat ze de middelen en mogelijkheden heeft er iets aan te doen zodat ze zich beter voelt.
Lol idd. Ik dacht het erg was dat mensen me een vis noemden, maar dit is 10x erger
Bibi en Waylon hebben een jongetje gekregen, genaamd Tjipto (Indonesische naam). Ik krijg alleen een soort error van de combinatie van namen van hun kinderen: Teddy, Chester en Tjipto.
Net als bij Martijn Krabbe. Zijn dochters heten Jasmijn en Michelle en zijn zoons Bickel en Achilles. Net alsof zijn vrouw de namen van de dochters mocht kiezen en hij de namen van de zoons.
Het bekt ook niet echt lekker die drie namen achterelkaar. Teddy en Chester past wat meer bij elkaar inderdaad.
bij Martijn Krabbé vind ik het ook altijd bijzonder, aan de andere kant ook wel weer grappig. Want het zijn natuurlijk individuen en waarom zou je naam moeten matchen met je broers en zussen.
Maar ik verwonder me er meer over dat je dus al die namen mooi vindt, terwijl ze een heel andere stijl zijn. Ook Michelle en Jasmijn vallen voor mij in een andere âcategorieâ.
Dit ja. Waarom zou het bij elkaar moeten âpassenâ, alleen omdat je broer en zus bent?
Ik snap die redenatie nooit zo goed.
Dat is wellicht alleen voor de ouders leuk, maar voor de kinderen zelf maakt dit toch helemaal niet uit
Haha ja dit heb ik ook altijd bij de Chabotten. Eerst Sebastiaan en Maurits en dan ineens Storm en Splinter. Niets mis mee verder, maar wel grappig en opvallend.
Nee uiteindelijk maakt het ook niet uit natuurlijk. Maar heb het idee dat over het algemeen ouders vaak toch wel namen aan hun kinderen geven die een beetje in hetzelfde straatje liggen.
Geen idee over wie t gaat maar dat waren natuurlijk eerst de hippe kak/hme namen en tegenwoordig zijn dat Storm en Splinter o.a.
Ze gaan mee met de tijd
Ja, en blijkbaar impopulaire mening: ik vind het juist leuk als de namen van broers en zussen een beetje bij elkaar passen juist. Broers en zussen blijven ze hun hele leven, ook als ze allang niet meer in een huis wonen.
Ja ik denk dat veel mensen ook hetzelfde âsoortâ namen leuk vinden. Maar ik zie soms ook om me heen dan mensen echt twijfelen om een naam te geven omdat het niet past bij de naam van de andere kinderen en dan denk ik echt whyyyy.
Wie heeft bepaald dat dat moet?
Als jij bij wijze van Axe en Willem leuk vindt, lekker doen. Heeft toch niemand last van
Maar goed ik heb sowieso echt moeite met dat soort âongeschreven regels/verwachtingenâ, dus is misschien meer een persoonlijke ergernis.
naja niks âmoetâ natuurlijk, maar ik denk dan je hebt toch een bepaalde smaak in namen. als je bijv marie-claire, robert-jan en fleur leuke namen vindt, vind je jason, djayvano en vayenna net zo leuk? ik zie toch veel mensen in mân omgeving die een bepaalde richting namen leuk vinden en daar iets uit kiezen. ieder zân ding, maar ik zou zelf compleet de crisis krijgen als ik mân ene kind anne-fleur zou noemen en de ander chayennah
Iemand vertelde me eens over een website waar je dan een naam in kon voeren en dat ie dan de waarschijnlijke namen van je siblings gaf. Omdat er blijkbaar een grotere kans is dat als je Tijmen heet dat je broer Siebrand heet dan Jeffrey (even totaal random voorbeelden dit is niet echt!!).
Maar ik heb die website dus nooit kunnen vinden en ben zo benieuwd!
Ik heb t even aan ai gevraagd en die zegt Nymbler? Maar die website bestaat helaas niet meer!
Ben ik de enige die het bizar vind dat Ali B met zijn gezin op een vlucht naar Marokko zit? Hij is net veroordeeld, hoe kan het dat hij geen reisverbod oid heeft? Lekker respectloos ook naar de slachtoffers
Hij is toch in hoger beroep gegaan? Dan ben je volgens mij technisch niet veroordeeld. En zolang de rechter geen bezwaar heeft gemaakt, mag dit (volgens mij)
Dit komt wel behoorlijk hufterig over. Maar dat Ali B schijt heeft aan de slachtoffers en vooral aan zichzelf denkt, wisten we al
Ik snap wel dat Ali B nog even op familiebezoek gaat tot hij (hopelijk) 2 jaar achter de tralies verdwijnt. Niet dat ik het hem gun (ik gun hem helemaal niks ) maar zo lang hij nog in hoger beroep gaat en er geen vluchtgevaar is mag dit gewoonâŠ
Dit klopt.
En Ali B is een hufter idd.