Ja mijn fyp dus ook maar ik vind het deels ook wel weer lastig ofzo want heel eerlijk ik weet niet waarom maar ik krijg ook creepy vibes van die Baldoni. Het blijft een acteur… idd in dat promomateriaal zegt hij de ‘perfecte’ dingen en iedereen is lyrisch over hem in de comments maar ik weet niet man, ik vertrouw hem ook niet helemaal maar wellicht zie ik hem nog teveel als Ryle ofzo.
Ze heeft volgens mij vannacht voor het eerst iets over het geweld gepost. Ik denk vanwege de commotie.
Ik las laatst ook ergens dat de crew hem helemaal niks vond. Hij wilde blijkbaar ook teveel vanuit zijn personage redeneren mbt huiselijk geweld bijvoorbeeld en deed niks met de adviezen om te kijken hoe het voor de andere partij is etc terwijl dat ook wel relevant is. En nog veel meer voorbeelden, maar geen idee meer waar ik dit heb gelezen en in hoeverre dit betrouwbaar is natuurlijk.
Hmm ik heb bij hem wel een oke gevoel, maar dat is vooral gebaseerd op z’n podcast waar ik weleens stukjes van zie en dat Liz Plank (@feministabulous) daar vaak te gast in is/met hem omgaat en zij veel content maakt over feminisme/validisme/politiek (en ik haar wel hoog heb zitten). Maar goed, uiteindelijk ken je ze nooit echt dus wie weet wat er achter de schermen gebeurt…
Nu snap ik waarom het niet boterde met leighton meester tijdens gossip girl.
In een interview vraagt de interviewer ook wat ze zou zeggen tegen slachtoffers van huiselijk geweld als ze naar haar zouden komen voor steun en dan gaat ze heel stoer grappen lopen maken? Hieronder de link het is echt genant
Ik zag ook laatst dit interview van haar, echt zo misplaatst.
Weet natuurlijk ook niet wat er waar is van dat gedoe met Justin Baldoni, maar hoe zij zich presenteert vind ik vooral heel toondoof.
Edit: link interview dubbel, zie net dat deze link/interview hierboven al gepost is.
Ja erg he
Ik blijf dr een hottie vinden maar wel a lil bitch
https://vm.tiktok.com/ZIJWJF5Hn/
Oke ik ga helemaal stuk he is spilling the tea
Ik trek mn mening in I love Justin Baldoni
Och ja. En daarbij: beter dat deze mensen nadenken voordat ze zwanger worden & maken en dán pas nadenken over hun woonsituatie.
Ik vind Justin Baldoni zo’n leuke vent sinds Jane the Virgin, hij komt wel oprecht over*
*onder voorbehoud want blijft een man
Ik moest wel stiekem lachen om haar PR team die ons wijs wil maken dat hij haar had gefatshamed. Heeft hij dus niet.
En Blake’s en Ryans bruiloft was op een plantage, lekker toondoof (zoals Nina al zei).
Ik zit ook sinds 2 dagen in deze loop & I love it!!! ik ben ook helemaal team Justin en soms lijkt het alsof blake het erom doet?
Ja, zij wilde Barbenheimer 2.0, maar dat lukte niet
Ben blij dat er ook mensen vallen over het gedrag van Ryan. Vind het echt een vreselijke man. Hij had toch ook een grapje gemaakt over het huwelijk van Hugh dat gestrand was? Aan het gezicht van Hugh toen te zien was hij daar niet heel happy mee.
Ik vind Blake en Ryan echt een beetje Nicolette van Dam en Bas? achtig
Can’t unsee now
Ja houuuu op ik wil die film nog zien en nu kan ik niet anders zien.
ik vergeet saaie celebrities altijd maar ik haat ryan reynolds gewoon omdat hij deadpool is. ik vind die film echt agressief niet-grappig omg echt zulke kkhumor (oh letterlijk volgens mij? idk er was iets met kanker), ik word gewoon echt geirriteerd als ik aan die kutfilm denk