Is zijn vrouw nog bij hem?!
Echt beyond
Is zijn vrouw nog bij hem?!
Echt beyond
Om gaat ook in hoger beroep zie ik
Hopelijk krijgt hij nog langer
Nee joh, het verhaal is heel duidelijk
Zo loopt(liep?) die vent van Rens Kroes toch ook nog rond
Nee hoor! Die zit in de gevangenis.
Ja, na jaren vrij rondlopen. Echt bizar
Sid liep vrij rond na zijn veroordeling door de rechtbank. Enerzijds omdat veroordeelden meestal niet meteen worden vastgezet. Detentie moet ook âgeplandâ worden.
Hij is ook in hoger beroep gegaan, dus dan is de veroordeling niet onherroepelijk. Dan is de veroordeelde dus formeel nog een verdachte.
Sid heeft enorm lopen traineren en de indruk gewekt dat hij vluchtgevaarlijk was. (Uit het hoofd; volgens mij verklaarde hij ook zsm een leven met zijn gezin in Afrika op te willen bouwen. Domdomdom)
Omdat verkrachting een ernstig feit is én vluchtgevaar aannemelijk was, was er reden voor het OM bij de behandeling in hoger beroep ook de gevangenneming te eisen. Het Hof heeft dat ook bevolen.
In Ali Bs zaak is hier niet over gesproken maar ik denk dat de tijd wel kan uitwijzen dat ook Ali B vluchtgevaarlijk is. Hij kan ook met gemak verdwijnen naar Dubai en heeft geen enkele financiele motivatie ooit terug te keren naarNL.
Ja maar wrs wel allemaal onder een Ali B Spec paraplu. Ik weet het ook allemaal niet maar ik denk dat er ook heel andere belangen spelen dan het gezinsbelang.
Ali is wel mede-eigenaar dus snap dat ze dit wel even goed wil afhandelen.
Haha ik vind dit wel een mooie wending. Van: de vrouw van Ali zit gewoon bij hem vanwege het geld. Naar: de vrouw van Ali is letterlijk zân baas
Je zakelijke belangen afhandelen heeft toch niets te maken met een vakantie, als zijn ex meegaat op vakantie lijkt me dat dat voor hun gezamenlijke kinderen is.
Is dit expres of autocorrect?
Lijkt een beetje op afasie wat ik ook wel eens last van heb! Begreep het wel meteen
Ja ik begreep het ook meteen, moest lachen toen ik het las. Lachte haar niet uit.
Snapte ik!
Het gekke is dat ik echt 3x moest kijken voordat ik doorhad wat er mis was met dat woord
Haha ik las het ook gewoon goed, dacht eerst dat het bericht was aangepast
Ik kan ook nooit in het Engels âhedge your betsâ zeggen, in mijn hoofd is het âbet your hedgesâ
Het slachtoffer van Rietbergen start een artikel 12 procedure.
Echt heel dapper!
Same, had in t oorspronkelijke bericht er gewoon overheen gelezen
Wat ik bedoel is dat er zakelijke belangen zijn.
En ja, zij managet hem, maar wrs wordt zij door hem betaald om hem te managen. Hij staat niet bij haar op de loonlijst. (Dat is in elk geval niet hoe het normaal werkt binnen artiesten management)