In veel blindgossip items zijn Blake en Ryan echt heel anders dan hoe ze publiek over komen.
Sowieso heeft Blake vaker gezegd dat ze ‘zelf een heele fijne ervaring met Harvey Weinstein had’ en schijnt het publiek geheim te zijn dat ze in de Gossip Girl periode vooral een casting couch vrouw was. Over Ryan wordt gezegd dat hij Blake heel erg controleerd; zij mag eigenlijk alleen rollen aannemen die hij goedkeurt, en dan raakt hij er ook heel erg bij betrokken. In ‘A Simple Favor’ werd bijv. zijn ginmerk gepromoot, en nu bij ‘It Ends With Us’ zou hij een scene geschreven hebben.
De screenwriter van It Ends With Us reageerde daar trouwens heel classy op: ze zei dat het originele materiaal uit het boek al heel goed was, en het verschil tussen de scene en haar versie minimaal was, dus als dat verschil door Ryan kwam had hij dat mooi gedaan volgens haar. Echt naar om ook de credits van een vrouw weg te pakken, terwijl Ryan die credits echt niet tekort komt, gezien letterlijk nu Deadpool draait waar hij dan prima kan zeggen dat hij scenes heeft bedacht.
Waar ik Justin juist de aandacht heel erg naar de vrouwen die meewerkten aan de film zie laten gaan, is Ryan meer ‘How can I make this about me?’.
Geloof ook wel dat de rest van de cast zich makkelijk bij Blake en Ryan voegt, want de film zou zonder Blake denk ik niet echt booktok publiek zijn ontstegen.