FF Boulevard #9

Ik vond het wel echt plezier uitstralen idd en love het fenty beauty momentje. Ik had niet door dat ze zwanger was tot zo over haar buik wreef bij Diamonds. Had de eerste x gemist.

Had wel hogere verwachtingen toen ze begon op dat plateau, maar het voelde toch een beetje vlak idd: van links naar rechts, met steeds een liedje/dansje. Nou ja beetje gechargeerd zegt maar, want alles wat Rihanna doet is wel gewoon fab natuurlijk!

6 likes

Echt vet respect ook dat ze daar met die zwangere buik zo hoog op zo’n platform gaat staan steeds, zou ze vast hebben gezeten? Zo ziet het er namelijk niet uit. Echt doodeng lijkt me dat!!

6 likes

Dacht ik eerst ook, maar als je goed kijkt kan je een kabel zien lopen achter haar! Nog steeds doodeng haha

4 likes

Tijdens Diamonds wiebelde het platform op een gegeven moment ook een beetje :scream: Zou ondanks de kabel inderdaad alsnog zeven kleuren stront schijten, echt respect.

2 likes

Wat aan de show van Riri ook mankeerde was een groot showaspect met visuele effecten. Dat had het feit van zwanger zijn en niet kunnen dansen misschien beter kunnen opvangen. Maar Rihanna is eerlijk gezegd ook niet de beste performer geweest, ik kon me altijd ergeren aan het feit dat ze één zin op twee zong.
Haar Caribische invloeden had ze ook beter kunnen uitspelen(was ook wat ik verwachtte na de release van haar trailer via apple music) met een club/dancehall vibes. Stel je voor Man Down, Rude Boy, Work met Beenie Man, Sean Paul en Spice. Het artistieke concept was bij haar MTV VMA Vanguard award veel beter uitgedacht met de verschillende moods en scènes. En dat met die podia was perfect om op het einde Diamonds te zingen.

21 likes

Heeft de muziekkeuze niet te maken met de Superbowl zelf? Volgens mij is die een stuk preutser dan mtv

4 likes

Ik denk dat je redelijk wat artistieke vrijheid krijgt zolang je je aan de regels houdt. Maar ook alles is achteraf op te lossen door een boete te betalen.

5 likes

Ik had zoveel meer verwacht van de show en vond het een beetje vlak. Geen spectaculaire lichtshows, dansers waren goed maar naar mijn mening te weinig in beeld gebracht en de plateaus vond ik ook vlak en saai. Ze heeft wel echt een hoop hits en ik vind het top dat er geen andere artiesten mee deden, dat heeft ze namelijk helemaal niet nodig.

Ik denk inderdaad dat het een andere show was geweest als ze niet zwanger was.

@Schaakmat ik denk niet dat het daarmee te maken heeft, ze begon namelijk ook gewoon met bitch better have my money met censor.

5 likes

ik heb gezocht maar als ik op Rihanna MTV Vanguard zoek, zie ik alleen dat zij uitreikt of een paar VMA optredens. Is dat hetzelfde? Ik ben erggg benieuwd

3 likes

Maar waarom denken jullie dat het anders was geweest als ze niet zwanger was? Dat hoeft toch echt totaal niet zo te zijn? Disclaimer: niet iedereen nee maar ik was tot 7 maanden zwangerschap ook nog hartstikke fit.

Heb je Cardi B weleens zien twerken met haar dikke zwangere buik?

Niet meteen voor een ander invullen dat ze niets niet kan door een zwangerschap!

5 likes

Omdat ik dat misschien nog erger zou vinden, want dan staat ze er zonder reden bij als een zoutzak :sob:

Ik houd echt van Rihanna, maar dit is zoo een gemiste kans. Vond het leuk om te zien dat ze plezier had, maar hier had zoveel meer in gezeten.

Voor zo een optreden moet je echt mega fit zijn en ze heeft dat natuurlijk megalang niet echt gedaan, en dan nu ook nog eens behoorlijk zwanger. In mijn hoofd blijft dat dan toch de reden, omdat ik het alternatief verdrietiger vind :skull:

7 likes

Ohhh ok ik snap je uitleg en gedachten erbij! Ik vind het juist verdrietig om te denken dat een zwangere vrouw per definitie niet fit is :sweat_smile:

5 likes

De Vanguard wordt uitgereikt door de VMA’s en over de hele carrière van een artiest

@ZusjevanJoost ja Cardi op Coachella zwanger, heel goede show. En laatst op Wireless ook, vind ze live zeer goed. Een van de beste rappers

6 likes

Jaa love Cardi en vind haar zo lekker zichzelf en grapppig

4 likes

Nee snap jouw gedachten ook hoor, maar tussen niet fit en optreden zit natuurlijk nog heel veel. Ik zou niet zwanger ook plat liggen op dat hoge plateau schreeuwend om mijn moeder.

En Cardi is sowieso echt een topperformer :heart_eyes_cat:

4 likes

Die laatste medley is zooo fantastisch.

4 likes

Haha ja het was hoog!

1 like

Om deze reden vind ik die memes die ik al meermaals voorbij zag komen vandaag over de baby van Rihanna in haar buik tijdens dat optreden (heftig op en neer schuddend) ook zo irritant en niet grappig.

1 like

Ik heb deze hier nog niet gezien, love deze gebarentolk

25 likes

ja man :tired_face:

rudeboy vma stijl hoopte ik op :pray:

3 likes