FF Boulevard #9

Hahaha maar echt, soms was het een halve armbeweging, alsof ze in repetitie stond ofzo :smiling_face_with_tear:

3 likes
6 likes

@ZusjevanJoost even hierop “ Ik vond die van vorig jaar wel veel toffer met 50, Mary J, Eminem, Dr. Dre, toen zat ik echt gillend voor de tv haha” inhakend:

Mee eens, alleen dat geluid was echt van super slechte kwaliteit. Dat was deze keer wel veel beter!

1 like

Ik vond het middelmatig. Het zag er allemaal strak en clean uit en ik vond het wel fijn dat het een keer niet een chaotische show was die van t ene moment naar t ander sprong (qua sets en extreme lichtshows etc). Het was fijn om al haar hits weer eens te horen en ze leek behoorlijk relaxed.
Het was geen spektakel maar aangezien er ook geen nieuwe muziek komt binnenkort en ze zwanger is snap ik wel dat ze voor een rustigere show heeft gekozen.

1 like

Ja, die ging harder dan Rih zelf :joy: :clap:t3:

De outfit was overigens een hommage aan ALT, wat delusional Kanye-fans ook mogen zeggen
https://www.instagram.com/p/Cole6kWNI19/

12 likes

Dit is trouwens Nederland en hoe we walgen van abusers.

:nauseated_face:

Cancel cultuur mijn reet.

37 likes

Ja ach, ik weet niet hoeveel ik van dat soort verhalen geloof. Er zal een kern van waarheid in zitten maar ik ben echt niet verbaasd dat er heel veel hersenloze Andrew Tate figuren rondlopen die echt rooten voor zijn comeback. Ik zie meer haat naar Jamie dan LK, en dat manifesteert zich weer eens in de reactie op zijn nieuwe “muziek”.

En die farms zijn overigens geen letterlijke boerderijen :joy:

4 likes

streamboerderijen, de fuck levert dit dan weer geld op ofzo?

3 likes

Frans bauer zn muziek is dus de enige nederlandse muziek (naast hiphop dan maar ik weet even niet onder welke gerne fransje valt) waar ik niet akressief van word.

4 likes

Ik word er juist agressief van. Misschien omdat het zo intens vrolijk is

7 likes
klikken op eigen risico

“Heb je even voor mij!”… :notes:

Succes met het nummer weer uit je hoofd krijgen ik weet dat je het verder zingt

13 likes

Dat fluit lied vind ik erger momenteel :sob:

6 likes

Staat dat al op spotify???

Ja dus lol

17 likes

Dit soort berichten bevestigen mijn naïviteit altijd weer :frowning: Maar het moet gewoon wel de meest logische verklaring zijn, hoe ‘in’ zijn boef en lil kleine nou nog. Of leef ik in een andere wereld?

1 like

Ik denk onder hun doelgoep wel nog? En inderdaad, het gedachtegoed dat mannen weer man moeten zijn wordt onder jongemannen steeds populairder, nos op 3 had daar laatst rond Andrew Tate een item over. Tel daarbij op dat juicekanalen ineens heel erg anti Jaimie zijn omdat ze zelf het filmpje heeft gelekt en een beeld creëren dat ze geen lieverdje is, drugs gebruikt en het er misschien wel zelf naar gemaakt heeft, tja dan denk ik dat er helaas genoeg mensen zijn die dat pleurisjong steunen.

Plus dat waarschijnlijk ook allerlei mensen dat nummer luisteren uit nieuwsgierigheid naar wat hij te zeggen heeft.

5 likes

Ik heb nog nooit een nummer van hem geluisterd en ben niet van plan dat te veranderen

14 likes

Gehoord of geluisterd? Ik kan me toch niet voorstellen dat je Drank & drugs nog nooit hebt gehoord.

6 likes

Of de kindvriendelijke Chips & Cola variant

9 likes

Oh ja, nu je het zegt, daar heb ik de Duitse versie wel eens van gehoord omdat vrienden het grappig vonden dat een NL rapper een hitje in het Duits had

3 likes

Wil ik dit horen? :joy:

Cola heeft al twee lettergrepen en drugs maar één dus hoe past dat op dezelfde melodie :sob:

2 likes