Ik vond het middelmatig. Het zag er allemaal strak en clean uit en ik vond het wel fijn dat het een keer niet een chaotische show was die van t ene moment naar t ander sprong (qua sets en extreme lichtshows etc). Het was fijn om al haar hits weer eens te horen en ze leek behoorlijk relaxed.
Het was geen spektakel maar aangezien er ook geen nieuwe muziek komt binnenkort en ze zwanger is snap ik wel dat ze voor een rustigere show heeft gekozen.
Ja, die ging harder dan Rih zelf
De outfit was overigens een hommage aan ALT, wat delusional Kanye-fans ook mogen zeggen
https://www.instagram.com/p/Cole6kWNI19/
Dit is trouwens Nederland en hoe we walgen van abusers.
Cancel cultuur mijn reet.
Ja ach, ik weet niet hoeveel ik van dat soort verhalen geloof. Er zal een kern van waarheid in zitten maar ik ben echt niet verbaasd dat er heel veel hersenloze Andrew Tate figuren rondlopen die echt rooten voor zijn comeback. Ik zie meer haat naar Jamie dan LK, en dat manifesteert zich weer eens in de reactie op zijn nieuwe “muziek”.
En die farms zijn overigens geen letterlijke boerderijen
streamboerderijen, de fuck levert dit dan weer geld op ofzo?
Frans bauer zn muziek is dus de enige nederlandse muziek (naast hiphop dan maar ik weet even niet onder welke gerne fransje valt) waar ik niet akressief van word.
Ik word er juist agressief van. Misschien omdat het zo intens vrolijk is
klikken op eigen risico
“Heb je even voor mij!”…
Succes met het nummer weer uit je hoofd krijgen ik weet dat je het verder zingt
Dat fluit lied vind ik erger momenteel
Staat dat al op spotify???
Ja dus lol
Dit soort berichten bevestigen mijn naïviteit altijd weer Maar het moet gewoon wel de meest logische verklaring zijn, hoe ‘in’ zijn boef en lil kleine nou nog. Of leef ik in een andere wereld?
Ik heb nog nooit een nummer van hem geluisterd en ben niet van plan dat te veranderen
Gehoord of geluisterd? Ik kan me toch niet voorstellen dat je Drank & drugs nog nooit hebt gehoord.
Of de kindvriendelijke Chips & Cola variant
Oh ja, nu je het zegt, daar heb ik de Duitse versie wel eens van gehoord omdat vrienden het grappig vonden dat een NL rapper een hitje in het Duits had
Wil ik dit horen?
Cola heeft al twee lettergrepen en drugs maar één dus hoe past dat op dezelfde melodie
Geen idee Lil Kleine rapt het zelf volgens mij
De melodie van d&d gaat niet op lettergrepen, hij zegt gewoon de woorden. Dus gewoon letterlijk: ik heb chips, en cola, en chips, en cola
(geloof ik toch)
Ik heb dit net hardop uitgeprobeerd en het kan inderdaad, al denk ik wel dat het met een lettergreep beter was geweest
En ik wil chips, en Sprite, en chips, en Sprite