FF Boulevard #9

Als ze het kind met een pistool tegen het hoofd beroofd hadden was het wat anders, maar als dat kind gewoon lekker doorgeslapen heeft en er niks van heeft gemerkt is er toch niks aan de hand? Of mis ik nou iets?

Haha okĂ© ik heb niet zo’n sterke mening over dit alles maar ook als een kind heeft doorgeslapen is het toch voor dat kind een nogal vervelende en enge ervaring dat mensen die “veilige” plek hebben leeggeroofd terwijl het kind sliep?

Echt mijn nachtmerrie hoor dat er wordt ingebroken, of ik er nou ben of niet (ja nog enger om bewust te zijn van de inbreker in je huis, maar ook als ik niet eens thuis was zou ik niet meer lekker slapen daarna)

Vind “niets aan de hand” wel een beetje overdreven :joy:

104 likes

Nu we toch aan het relativeten zijn: gaat het hier niet om die vrouw die de euthanasiewens van haar vader heeft genegeerd (daar had ze in haar woorden ‘mooi een stokje voor gestoken’)?

1 like

Dus die man leeft nu nog?

6 likes

Ik kan er nog enigszins in komen dat je als volwassene niet meer helemaal lekker slaapt als je weet dat er mensen ongewenst in je huis waren terwijl je er zelf niet was of terwijl je sliep (alhoewel ik dat probleem zelf verder niet heb), maar waarom zou je die angst op je kind projecteren? Dat hoeft dat toch ook helemaal niet te weten als het er niks van heeft gemerkt verder? Of is dat kind al tiener of zo?

Je kan daar “enigszins” inkomen? :joy:

Ik heb verder geen idee hoe oud het kind is maar persoonlijk zou ik er op zeker niveau wel eerlijk over zijn, een kind merkt het toch ook als diens ouders ineens fucking gespannen zijn “zonder reden”.

9 likes

Ja, zoals ik zeg heb ik er zelf geen last van, dus ik kan het niet compleet begrijpen. En ik spreek uit ervaring, heb er nooit een seconde minder door geslapen :woman_shrugging:t3:

3 likes

Waarom een duimpje @Nivi ? Ik leg uit waarom ik schrijf dat ik het enigszins kan begrijpen, wat is daar mis mee?

3 likes

Wtf is dit gesprek man. :joy: Iemands huis wordt overvallen en nu gaan we het een hele dag hebben over of we dat wel of niet erg moeten vinden?

81 likes

Echt belachelijk ja. En dan ook nog dingen erbij halen of zij al dan niet hard werkt voor haar geld, dat ze haar rijkdom niet moet showen online, de euthanasie van haar vader (???) en of het wel of niet erg was dat er ook nog een kind bij in huis lag. Wat een gesprek.

43 likes

Het is ook het FF Boulie topic. Wat verwacht je dan?

7 likes

Om dan maar weer on topic te gaan: wat een zielig mannetje is Drake toch ook hĂš?

6 likes

Vooral dom ook, wat denk je nou dat hier voor goeds uit kan komen

3 likes

Ja ik draag mijn Rolex ook niet in Amsterdam.

6 likes

Ik draag ook geen Rolex in Utrecht.

8 likes

Bewaar ‘m speciaal voor in Schubbekutteveen!

13 likes

Heb dit op vakantie meegegmaakt en ondanks dat ik sliep was ik blij dat we dje dag gingen en ik daar niet meer hoefde te slapen

4 likes

Ja echt! Maar Kendrick zijn nieuwe album :heart_on_fire:.

5 likes

Heeft iemand vandaag de echte Boulie gezien met het mega cringe stukje over Rob Goossens? Haha mega awkward.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/video/346af1f9-5b24-43dc-a343-008bfd341252/rob-goossens-met-de-billen-bloot

Edit: oh lijkt al offline? Naar de concurrent dan maar:

9 likes

Ik kan sowieso niet meer op de rtl boulevard site zonder een of ander premium account te maken voor 4,99 per jaar
 meer mensen hier last van of mis ik iets dat ik het ergens kan wegklikken :see_no_evil:?

2 likes