FF Boulevard #9

Afschuwelijk zeg. In Boulevard (mijn primaire bron van nieuws en actualiteiten) werd nog benoemd dat het ‘pronken’ op socialmedia niet echt slim is. En nee, ik kan het ook niet bepaald slim noemen maar het riekt ook erg naar victim blaming.

Waar heeft zijn nou eigenlijk echt veel geld mee verdiend? 200k aan luxeproducten in huis is absurd veel.

10 likes

Dat laatste vroeg ik mij ook af. Wat doet zij eigenlijk :sweat_smile:

7 likes

Is gewoon de realiteit, zoveel voetballers/presentatoren/oid vooral in Amsterdam zijn de afgelopen jaren of opgewacht en dan beroofd of beroofd terwijl ze niet thuis waren.

Het zou niet zo moeten zijn, maar het is gewoon wel echt heel erg dom om al je bezit te laten zien terwijl mensen exact weten waar je woont. De politie zegt elke zomer al tegen gewoon tyfusnormalo’s met een een PlayStation dat ze niet moeten posten wanneer ze in Marbella zitten, laat staan Tamara met al haar bezit.

22 likes

Ze verkoopt supplementen, scams. Daarom vind ik het ook iets minder erg eigenlijk.

7 likes

Die spullen die nu gestolen zijn heeft ze eerlijk verdiend in relaties denk ik

19 likes

Ik vind het te absurd voor woorden dat je niet meer kan pronken met je mooie spulletjes, zonder dat je bang hoeft te zijn dat een stel idioten je huis binnen dringt en alles jat. Nog maar te zwijgen over het feit dat er een kind in het huis aanwezig was ten tijde van de roof.

16 likes

Als je naar de wereld om je heen kijkt is dit nog een van onze minste zorgen :woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2:

Als je voor 2 ton onzin in je kast heb liggen kan je het kennelijk missen, en als je al eerder beroofd bent en de politie zegt misschien niet meer tonen en je blijft het doen, dan kan dit gebeuren. Brand, blaar, butt.

People are dying Kim, er zijn duizenden dode kinderen overal, who caaaaaaares dat zij haar debiel dure dingen niet meer kan showen.

37 likes

Kan je het kennelijk missen? Dus als ik iets moois heb waar ik hard voor heb gewerkt, en het word uit mijn huis weggenomen, is het niet erg. Want blijkbaar doet me dat niks en kan ik het gewoon missen?
Ik vind dit echt een belachelijke redenatie.

19 likes

Vroeger was alles beter! Ik denk dat als je 70 jaar geleden als een gek dure spullen zou kopen, die aan iedereen in je dorp zou laten zien en dan zou schreeuwen wanneer je niet thuis zou zijn, dat ook niet risicoloos zou zijn. Ja, tuurlijk moet je met je poten van de spullen van anderen afblijven, maar ja, sommige dingen zijn gewoon slim om te doen. Net als dat ik de deur op slot doe als ik de deur uit ga :woman_shrugging:t3:

8 likes

Ja maar zo kan je 101 dingen kapot redeneren. Klein of persoonlijk leed is ook leed.
Overigens vind ik een overval waar 200k is buit gemaakt en je kind nog in huis aanwezig was niet eens in de categorie klein leed vallen.

15 likes

Hahahahha de VVD mentaliteit!!!

Fuck them amputated kids, fuck iedereen, zolang IK, de ENIGE PERSOON DIE HARD WERKT, er maar niet marginaal op achteruit gaat of zelfs maar stagneer!!!

9 likes

De gemiddelde persoon op dit forum bezit niet eens 2 ton, laten we niet te veel sympathiseren met de elite. Fuck ‘m. In de klasse oorlog eten we ze allemaal op :plate_with_cutlery:

22 likes

Het zit hem bij mij vooral in de manier waarop merk ik. Als ze via een of andere internet scam dit gedaan hadden, had het mij minder getriggerd. Maar 2x in het bijzijn van haar kind vind ik wel next level….

6 likes

Haar kind sliep gewoon. De meeste kinderen ter wereld hebben een veel kutter leven dan dat kind.

8 likes

Ah ja dat rechtvaardigt het wel ja :relaxed:

13 likes

Hahahaha sorry maar ik gier om het idee van Tamara Elbaz en hard werken.

18 likes

Wat een boomer opmerking haha sorry hoor

7 likes

Wauw… Ik merk dat ik mij begin te ergeren aan jouw manier van het formuleren van een mening.

11 likes

*jouw manier

Blokkeren is makkelijk hoor :massage_woman:t2:

2 likes

Dit is anders ook wel een dooddoener.

9 likes