Tja het had nog meer opgevallen als ze niet naar de première waren gegaan aangezien hun dochter erin speelt.
Is ook het slimst voor hem om te ontkennen en te doen alsof er niks aan de hand is. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen…. Wie zal de volgende zijn? Er zullen vast nog meer sterren volgen
Ik kan me er gewoon weinig bij voorstellen vanuit het perspectief van Beyonce (blijft natuurlijk gissen wat zij wel en niet weet, maar je zou zo’n avond maar je lach op moeten zetten en voor de pers moeten verschijnen). Het slimst voor hem zeg je inderdaad heel goed.
Moet altijd even Blue Ivy’s leeftijd dubbelchecken. Ze is 12!!! Omg ziet er echt al zo volwassen uit
Die reacties onder die foto’s van de première zijn ook niet positief. Al vind ik het wel sneu voor Blue Ivy. Je kiest je ouders niet uit.
Echt al een dametje
Ik had haar begin 20 gegeven en echt geen 12 hoor.
Ik had geen idee hoe oud Blue Ivy is en op basis van die foto maakte ik ook de aanname dat ze begin 20 was.
Op basis van wat ik zie. Wat is daar raar aan? Iemand er ouder uit vinden zien maakt je niet gelijk een predator.
Kom op zeg, je kunt ook gewoon een opmerking over iemand maken zonder dat het gelijk in die context wordt getrokken
Maar die simpele opmerking heeft wel een gigantische impact op meisjes en later ook vrouwen. Het is voor mij en anderen niet zomaar een simpele opmerking.
Goede verdedigingstactiek voor vader inderdaad. Ik wist niet dat het meisje 13 was, ze leek wel 20
Ik had hier geen idee van. Bedankt voor je uitleg.
Ze is niet opgemaakt en gestyled passend bij een meisje van 12 laten we eerlijk zijn
Ze gaat naar een premiere van een film waarin zij de stem van Nala vertolkt en is dochter van de twee grootste sterren op de planeet. Haar normaal is niet ons normaal.
In mijn omgeving en achtergrond is het normaal om je op te kleden voor zo’n evenement.
Het is ongelofelijk! En wie zijn wij om te bepalen wat passend is voor een 12-jarig meisje waarvan wij de ouders niet zijn. Moeit u met uw eigen zaken!
Respect voor Tina’s wenkbrauw/oogvorm genen, Beyoncé, Solange en ook Blue hebben allemaal precies haar wenkbrauw arch en van die super amandelvormige ogen. Je ziet echt in één oogopslag de familiegelijkenis, love dat.
Bedankt hiervoor. Ik wist niet dat hier een term voor was. Dit hangt vast ook samen met dat er minder aandacht is voor vermissingen van zwarte minderjarigen, omdat er wordt gedacht dat zij ‘zich wel kunnen redden’ en ‘volwassen zijn voor hun leeftijd’. Zal ook niet snel vergeten dat toen ik (poc) 11 was, mijn klasgenootje grappend zei dat haar vader mij zo knap vond en dacht dat ik een nieuwe juf was op school bij het kerstdiner. Hoe verwar je een kind van 11 met een volwassen docent? Die vader was ook de grootste creeper ever. Voelde me zo ongemakkelijk toen.
Naast de adultification is er ook een dehuminazation zeker in onderwijs en zorg. Door je huidskleur een makkelijkere richting toegewezen krijgen of denken dat er minder pijnverlichting nodig is want: “ze zien er toch zo sterk uit en kunnen er wel tegen”.
Romelu Lukaku werd nooit geloofd in de jeugdvoetbal toen hij zijn echte leeftijd zei. Een grote, brede en sterke jongen kon geen 9 zijn en hij zou agressiever voetballen dan zijn leeftijdgenoten.
Dank voor het delen. Over de zorg had ik inderdaad eens iets gelezen over dat vrouwen van kleur een veel grotere kans hebben om te sterven bij zwangerschap en bevalling, omdat hun pijn en klachten niet serieus worden genomen. Echt ongelooflijk hoe erg dit vandaag de dag nog speelt. ![]()
Zin om deze vent alsnog in zijn ballen te trappen