Ja meer dan die dochter die in nederland woont.
Wat leuk, geboren op 03-03-03
Ik in m’n hoofd: huh dan zou het toch een kind van 10 zijn?
Nee, ze is 21
Oh ja wow! Was dat ff helemaal vergeten. Ga meteen opzoeken hoe dat nou ook alweer zat
Wat erg😲. Hoop dat hij er goed uitkomt.
Jaa schrok zo erg
Acteur Tom Waes geeft toe dat hij te veel had gedronken op avond van ongeluk https://www.nu.nl/achterklap/6337715/acteur-tom-waes-geeft-toe-dat-hij-te-veel-had-gedronken-op-avond-van-ongeluk.html
Teveel gezopen, de klootzak.
Aiii niet best. Heeft 'ie nog geluk dat het een eenzijdig ongeluk was, of zat er iemand in die wagen waarop hij inreed?
Ik vind het altijd zo’n sympathieke gast, maar als je dronken achter het stuur gaat zitten ben je echt een ontzettende eikel
Hij is ingereden op zo’n pijlwagen. Dus zat verder niemand in.
Er zat wel iemand in en die man is licht gewond.
Oh huh echt. Excuses dan.
Suprise suprise
Waar kan je dit vinden? Want ik vind overal eenzijdig.
Ik heb ook gelezen dat er iemand in zat en dat diegene licht gewond was. In een stootwagen stond er, kende dat nog niet dus heb er zelfs nog een foto van opgezocht.
Staat op het Nieuwsblad wel achter de paywall.
https://www.ad.nl/show/acteur-tom-waes-maakt-het-goed-na-ernstig-ongeluk-hij-ademt-weer-volledig-zelfstandig~ae2afb115/
Hier staat het ook wel in
Echt tijd dat we mensen hierom ook gaan cancellen. En dan zijn excuses achteraf, “echt ongelooflijk” - ja je hebt het toch echt zelf gedaan en je mag op je knietjes dankbaar zijn dat je niemand anders hebt doodgereden. Hoezo heb je de voorbije decennia niet al zoveel nieuws gezien over dronken chauffeurs die altijd zooooveel spijt hebben achteraf. Hoe kan je dan nooit denken “dit wil ik nooit meemaken”??? Ik kan daar echt niet bij. Ik houd/hield echt van zijn programma’s maar dit is zo zo teleurstellend.
Eigenlijk gek dat we iemand zwaarder straffen als er toevallig wél een dodelijk slachtoffer valt. Je hebt hetzelfde risico genomen als er niemand anders betrokken is, je hebt gewoon heel veel geluk dat dat niet is gebeurd.
Nadat ik met beutyschool stopte ben ik rechten gaan studeren. Mijn professor rechtsfilosofie was een Vlaming die onderzoek had gedaan naar waarom beschonken de auto in stappen in België (meer) geaccepteerd is. Het is écht een cultuurding in België. In hoor ik net de cijfers bij Boulevard; dit gebeurt in België 2x vaker dan in NL
Vond deze ook wel treffend.