FF Boulevard #9

Ik las ook dat Ali B bezig was met mediation. Ik vind het zo stom want hij heeft natuurlijk nog steeds die machtspositie en heeel veel geld. Ben dan bang dat zo’n iemand er dan een som geld tegen aan gooit en het dan ‘klaar’ is (juridisch zeg maar). Maar gelukkig gaat het OM bij hem alsnog wel over tot vervolgen.

3 likes

Kan me ook voorstellen dat je je al slachtoffer geforceerd voelt omdat te doen omdat de vermeende dader dat dan perse wil, en dan vind ik het bijna net zo erg als het misdrijf zelf.
Als het een wens is van het slachtoffer dan vind ik het juist heel sterk.

9 likes

Wat een cringe fest met tom egbers zeg. Wat een lulkoek

7 likes

Probeert hij dingen recht te lullen die krom zijn?

2 likes

Een affaire van drie jaar lang waarin alleen gezoend wordt, uhhu.

17 likes

Ja het was niet seksueel, want er werd alleen gezoend :joy:

8 likes

Dat gelul ook altijd van mannen over “duistere periodes” wanneer ze worden betrapt op vreemdgaan :joy: hou op.

24 likes

Wel sneu voor die dochter die die oude telefoon ineens wilde gebruiken.

1 like

Intimidatie en grensoverschrijdend gedrag.

4 likes

Nee een affaire niet. Maar een affaire als 48 jarige senior (werkinhoudelijk) met een 22 jarige stagiaire is wel opmerkelijk. Al helemaal als je nadat deze affaire is gestopt je de vrouw intimideert en negeert en er dus een rare sfeer hangt op de redactie. En die redactie is van een van de publieke zenders. En als je vrouw in een commissie zit die o.a. dit soort misstanden en machtsmisbruik bij de publieke omroep onderzoekt. Dan hebben we er misschien wel iets van te vinden.

52 likes

Reactie van Edith Bosch op het verhaal van Marijn de Vries, walgelijk.

13 likes

Het slaat ook echt gewoon helemaal nergens op? Ze haalt er allemaal namen bij waarvan je denkt “huh wat heeft die er mee te maken dan” en haar voorval is totaal niet te vergelijken met dat wat Marijn vertelde. Gevalletje how can I make this about me vermengd met pick me girl.

20 likes

Ja en hij ging heel nep huilen

2 likes

Thanks voor de uitleg

3 likes

Wel fijn dat de post maar 111 likes heeft, en Marijn’s reactie op de post meer dan 300

7 likes

Nou sterk staaltje victim blaming weer dit. Vraag me af of ze het artikel van Marijn zelfs wel heeft gelezen? Krankzinnige post dit

5 likes

Ik dacht eerst bijna dat het satire ofzo was. Dat er nog een clue zou komen aan het eind. Helaas is het echt.

9 likes

:thinking:

8 likes

Roy & Michelle = Romy

20 likes

Oh god dan is het echt expres inderdaad :sweat_smile:

4 likes