Ja, telugu film industry is wel echt een aparte industrie van Bollywood hoor. Tollywood noemen ze dat.
Maar dat is toch ieder voor zich om dat te bepalen? Mijn ding is het niet, maar de ene heeft de avond van z’n leven bij Tino Martin en ik bijvoorbeeld bij Metallica. Ieder zijn ding denk ik dan maar.
Ja…ik denk dat je mijn punt niet helemaal snapt.
Godzijdank, hoeft ze geen Syrische kinderen meer te stelen
Syrische moeder en vader met twee kinderen, vluchtelingen en dakloos. Lindsay gaat naar ze toe, wil de kinderen een nacht in een hotel aanbieden maar de ouders laten ze (uiteraard) niet zomaar meegaan met haar. Dan wordt ze boos, zegt ze dat die moeder harder moet werken zodat ze niet op straat woont, dat ze een schande zijn voor de Arabische cultuur, later zegt ze dat de ouders hun eigen kinderen trafficken en blijft ze stalken. Uiteindelijk krijgt ze vrij terecht een klap op d’r kop omdat ze aan de kinderen blijft trekken om mee te gaan.
Besef, die mensen zijn gevlucht voor Assad en moeten daarna letterlijk op de vlucht voor Lindsay fucking Lohan en haar livestream. Het is bijna grappig.
Fijn dat deze vrouw nu haar eigen kind zal hebben🙏🏻
Ja klopt en hier staat het ook: Jeroen Rietbergen geschokt dat hij wordt vervolgd voor verkrachting
Nou dit vindt m’n zusje van 25 ook
Ook lekker lullig dat zijn andere zoon er niet bij op staat. Vraag me af of hij die uberhaupt al een keer heeft ontmoet.
Wat is dattoch met CNers en de jumbo
A listers shoppen bij de appie met een iPhone
C lusters shoppen bij de jumbo met een Android
Omg ja helemaal vergeten super gênant
Dit lijkt wel een pop
Is het normaal om rond de tafel te gaan met je (vermoedelijke) verkrachter? Dat lijkt mij zeer traumatisch en ongepast in de meeste situaties.
Je kunt daar als slachtoffer voor kiezen. Voor sommige mensen kan het helend werken, maar dat is natuurlijk volstrekt persoonlijk. In gesprek gaan met daders is in bepaalde culturen trouwens vrij gebruikelijk.
Edit; weet trouwens niet of dat in deze zaak het geval is, omdat dit geloof ik juist weer een zaak tegen haar is vanuit de Munk? Dat lijkt me ook heel moeilijk voor haar