FF Boulevard #9

Kan me niet voorstellen dat dit haar eigen idee was en ze niet onder druk is gezet door Kanye
Als je de video kijkt lijkt ze doodsbang voor hem

13 likes

Leuke jurk, lelijke schoenen. Laat dit aub niet een voorbode zijn dat gladiatorsandalen weer terugkomen

5 likes

Welke video?

Geen idee of het wel of niet haar eigen idee was en of ze onder druk wordt gezet. Je maakt iemand wel klein door dat zo te stellen.

6 likes

Deze moeten ze toch ook opsluiten.

14 likes

Jessie Villerius heeft hier ook over gepost, vind het wel interessant om de reacties te lezen:

https://www.instagram.com/p/DFnZXkGovXY/?igsh=MXJveWtwd2Z1Z3BmZA==

6 likes

Wat heeft deze vrouw er zelf over te zeggen eigenlijk
Ik vind het echt awkward die berichtgeving zonder haar ĂŒberhaupt te horen of zelfs te benoemen (“vrouw van Kanye West”)

6 likes

Ja ik vind het ook lastig. Het gaat veel over dat hij haar vernedert (lijkt me een aanname?) en niet over of zij dat dan zou willen. En dan is de ene tepel en/of kruis fashion en empowered maar dit belachelijk.

Ik bedoel ik ben geen exhibitionist en heb ook geen vernedering kink maar iedereen is altijd super verlicht tot een vrouw haar lichaam gebruikt op manieren die de empowered girlies niet gewend zijn.

13 likes

Het is lastig, want toen ik de video bekeek voelde ik me ook wat ongemakkelijk door hoe hij aangaf wanneer de jas uit kon etc. Maar ik denk dat ze dit thuis echt al wel hadden “geoefend”. In mijn achterhoofd heb ik die scene ook uit The Kardashians waarbij Kanye Kim haar hele kledingkast zo’n beetje liet weggooien dus ik heb aan de andere kant toch het idee dat hij wel iets van controle over haar heeft ? Ik weet t ook niet :woman_shrugging:t4:

3 likes

Als je even googled dan vind je posts van Bianca zelf, nog voor ze met Kanye was in dit soort outfits. Ze had/heeft een fashion merk met een vriend van haar vol met dit soort looks. Ze heeft dus eigenlijk altijd wel van dit soort outfits gedragen, maar nu valt het pas op omdat ze bekend is.

Op basis van die informatie denk ik nu eerder’ he matches her freak.’

8 likes

Hier word ik ook zo beroerd van elke keer.
Die man kan haar met 1 slag dood slaan, iedereen en z’n moeder wist er van, en een “stopgesprek” was het hoogst haalbare :rage:

Ze heeft nu blijkbaar “geluk” dat het op beeld staat, anders was er wellicht weer niets gebeurd.

12 likes

Hier hadden van die wrestling boots in wit niet onder misstaan of fluwelen, aubergine-kleurige go go boots.

Ik vond Gaga’s jurk ook wel erg gaaf. Gothic queen. :black_heart:

10 likes

Kanye heeft screenshots van de opmerking van zo’n vrouw gepost op zijn feed met de tekst ‘your work sucks and your friends hate you’ en laat nu bijzondere comments achter op haar pagina.

Hoop dat ze er rijk van wordt al die nieuwe volgers!

4 likes

Die gast is echt fulltime gek aan het worden.

3 likes

Waar zie je dit?

4 likes

Het is toch ‘gewoon’ een pr stunt voor zijn kleding.

1 like

Op zijn ig maar is nu verwijderd

2 likes

omg dankje door jou heb ik het eindelijk een x live gezien ipv achteraf via via

maar wel echt een enge situatie. komt niet echt over als een normale relatie

4 likes

Ik hoop zo dat hun kinderen niet in de buurt waren terwijl dit gebeurde.

3 likes

Ik moet nog bijkomen van dat we Elon Musk hebben. Maar blijkbaar is Ye ook een autist.

https://www.nu.nl/achterklap/6344974/ye-zegt-dat-hij-geen-bipolaire-stoornis-heeft-maar-autisme.html

We don’t claim him

4 likes

Autisme is natuurlijk hipper dan een bipolaire stoornis. Ik denk dat hij over een tijdje ipv autisme adhd heeft, want dat is nog cooler

3 likes