FF Boulevard #9

Ja ik weet niet, ik vind het gewoon zo achterlijk, dat ‘verleid’ ook en dan die kop van hem erbij. Zo losgezogen van de realiteit dat het om te lachen en janken tegelijk is.

4 likes

echt heeeeel goor dat een 77 jarige man een 26 jarige vrouw een lekker wijf noemt

14 likes

Sorry het is de dailymail dus een ss ipv een link, maar ik vind dit heel grappig, het is zo dom allemaal.

13 likes

Ik krijg hier automatisch een voorstelling bij in de tekenstijl van South Park, omdat het zo kinderlijk klinkt. :joy:

4 likes

Voor de geïnteresseerden: The 2025 GRAMMYs take place Sunday, Feb. 2. Watch full GRAMMY performances, acceptance speeches, and red carpet videos from the 2025 GRAMMYs on Live.GRAMMY.com | GRAMMY.com

Je kunt alvast de celebrity arrival cam kijken en de fashion cam

9 likes

43 likes

Ik mis wat live commentaar.
Geen idee op wie ze inzoomen, The Weekend? Janelle van Sister Wifes?
:rofl:

2 likes

Ik kan niet stoppen met kijken, wat heerlijk dit.
Schoenen uit de achterbak, tissues om de witte kraag, vrouwen die achteruit of horizontaal de auto uitmoeten door hun jurk

7 likes

Ze zijn vast begonnen met het uitreiken in de pre show maar moet zo lachen dat die man die ze uitreikt ook elke keer zegt ‘i’ll accept the grammy on their behalf’ omdat al die mensen er niet zijn

2 likes

image
mood

9 likes

Het is echt heel grappig om te kijken :joy:.
En dan vooral de awkward 40/50+ mannen op de ‘fashion cam’. Heb nog geen enkele celebrity herkend maar kan niet stoppen met kijken.

4 likes

Beyoncé Album of the year en best country album :partying_face:

6 likes

Kendrick die wint met Not like us en het publiek dat A minorrrrrr precies meezingt, genieten!!! En eindelijk album of the year voor Beyonce :star_struck:

9 likes

Jeeeezus Bianca Censori gewoon helemaal naakt :smiling_face_with_tear:

6 likes

Compleet geschift als je het mij vraagt.

7 likes

De mode was zeer mid, mijn post niet eens waard maar Doechii won als derde vrouw ooit, na Lauryn Hill en Cardi B, het beste rapalbum.
En ja Beyoncé <3, dat Kendrick alle prijzen wegrafelt met een diss track is ook ongezien. Mooie start van Black History Month

47 likes

Ik wilde je net taggen haha, sorry heel Nederlands van me, maar gefeliciteerd met Beyoncé, eindelijk AOTY.

4 likes

Dank je wel! Long overdue inderdaad.

10 likes

Haha ik kwam hier om dit te posten:

Blijkbaar was de vrouw van Kanye helemaal naakt bij de grammys en zijn ze eruit gezet :joy:

5 likes

Hebben jullie die beelden gezien van dat interview van AP met Babyface? Zo onbeschoft en onprofessioneel, Babyface antwoordde op een vraag en die twee vrouwen onderbreken hem om Chappel Roan te interviewen terwijl Babyface daar nog staat en echt zo zielig.

8 likes