FF Boulevard #9

Ik kom er door deze reactie achter dat dit niet 1 persoon is.

18 likes

Hij is vrijgezel. Stond gisteren op z’n insta

2 likes

Ja, omdat ie dus vreemd zou zijn gegaan… (zijn de geruchten).

8 likes

Same ik dacht zo wat is die veranderd. Ik ken alleen die youtuber haha.

5 likes

Ik ken alle Klavers niet en zag net wat foto’s voorbij komen. Hij heeft iig wel een type.

Weet niet of ze expres die foto’s hadden gekozen want kreeg wel deze vibes. Bonuspunten voor als je de scĆØne herkent.

afbeelding

Ligt trouwens echt aan de foto denk ik, is echt een prachtige vrouw.

7 likes

Ik vind Tyga en Avril Lavigne nog steeds het meest random koppel van 2023 tot nu toe. :joy:

23 likes

Ik kan nu nog alleen maar naar haar hand kijken :joy:

9 likes

Stromae cancelt alle concerten tot eind mei :sob::sob:

Wat een stomme reactie op iemand die ergens van baalt hahah

10 likes

Maar word het ook echt helemaal niet meer ingehaald?

@Evert je hebt gelijk! Niet zo bedoeld overigens maar haal het wel weg.

4 likes

Zijn Taylor Swift en Joe nou echt uit elkaar?

Volgens mij hebben ze het niet bevestigd + is er ook niet echt duidelijk ā€œbewijsā€ toch? Vind het maar vaag. Hoop voor Taylor van niet, uit haar laatste albums kan je opmaken hoeveel ze van die man houdt dus zou het echt heel sneu vinden.

5 likes

Volgens mij heeft ze nooit eerder een break-up echt bevestigd. TMZ heeft het ondertussen ook op hun website staan en die zijn (helaas) wel credible…

6 likes

Millie Bobby Brown is verloofd met de zoon van Jon bon jovi, 19 jongens wat doet ze zichzelf aan

15 likes

Ik denk dat als je rijk en beroemd bent een bruiloft ook wat minder voorstelt :sweat_smile:

8 likes

Als je veel vermogen hebt is het juist ingewikkeld lijkt me.

1 like

Denk dat zij ook wel vroeg volwassen is (moeten) worden, dus dan krijg je dit denk ik. Wie weet zijn ze wel 3 jaar verloofd eer ze daadwerkelijk gaan trouwen? Leuk, toch voor ze! Prenup erbij en niets aan de hand als het toch niet zo succesvol blijkt.

17 likes

Ik ga helemaal stuk om het ā€œBon Joviā€ vs ā€œBongioviā€. Well played, die artiestennaam.

25 likes

Mark Sheehan, de gitarist van The Script, is overleden. Ik weet dat er niet veel fans van ze zitten hier op het forum, maar ik ben er toch wel een beetje van geschrokken eigenlijk. Ben toch wel lang behoorlijk fan geweest van ze en nu zijn ze ineens nog maar met z’n tweeĆ«n over. Heel bizar.

15 likes

Pfff ik heb ook echt een brok in m’n keel sinds het nieuws bekend is geworden… Hij was halverwege de tour in juni ineens gestopt en was zo aan het hopen dat hij dit jaar op Pinkpop er gewoon weer bij zou zijn… nooit verwachtend dat dit bericht zou verschijnen… afschuwelijk veel te jong, je vrouw en kinderen achter moeten laten…

3 likes