Ik kom er door deze reactie achter dat dit niet 1 persoon is.
Hij is vrijgezel. Stond gisteren op zān insta
Ja, omdat ie dus vreemd zou zijn gegaan⦠(zijn de geruchten).
Same ik dacht zo wat is die veranderd. Ik ken alleen die youtuber haha.
Ik ken alle Klavers niet en zag net wat fotoās voorbij komen. Hij heeft iig wel een type.
Weet niet of ze expres die fotoās hadden gekozen want kreeg wel deze vibes. Bonuspunten voor als je de scĆØne herkent.
Ligt trouwens echt aan de foto denk ik, is echt een prachtige vrouw.
Ik vind Tyga en Avril Lavigne nog steeds het meest random koppel van 2023 tot nu toe.
Ik kan nu nog alleen maar naar haar hand kijken
Stromae cancelt alle concerten tot eind mei
Wat een stomme reactie op iemand die ergens van baalt hahah
Maar word het ook echt helemaal niet meer ingehaald?
@Evert je hebt gelijk! Niet zo bedoeld overigens maar haal het wel weg.
Zijn Taylor Swift en Joe nou echt uit elkaar?
Volgens mij hebben ze het niet bevestigd + is er ook niet echt duidelijk ābewijsā toch? Vind het maar vaag. Hoop voor Taylor van niet, uit haar laatste albums kan je opmaken hoeveel ze van die man houdt dus zou het echt heel sneu vinden.
Volgens mij heeft ze nooit eerder een break-up echt bevestigd. TMZ heeft het ondertussen ook op hun website staan en die zijn (helaas) wel credibleā¦
Millie Bobby Brown is verloofd met de zoon van Jon bon jovi, 19 jongens wat doet ze zichzelf aan
Ik denk dat als je rijk en beroemd bent een bruiloft ook wat minder voorstelt
Als je veel vermogen hebt is het juist ingewikkeld lijkt me.
Denk dat zij ook wel vroeg volwassen is (moeten) worden, dus dan krijg je dit denk ik. Wie weet zijn ze wel 3 jaar verloofd eer ze daadwerkelijk gaan trouwen? Leuk, toch voor ze! Prenup erbij en niets aan de hand als het toch niet zo succesvol blijkt.
Ik ga helemaal stuk om het āBon Joviā vs āBongioviā. Well played, die artiestennaam.
Mark Sheehan, de gitarist van The Script, is overleden. Ik weet dat er niet veel fans van ze zitten hier op het forum, maar ik ben er toch wel een beetje van geschrokken eigenlijk. Ben toch wel lang behoorlijk fan geweest van ze en nu zijn ze ineens nog maar met zān tweeĆ«n over. Heel bizar.
Pfff ik heb ook echt een brok in mān keel sinds het nieuws bekend is geworden⦠Hij was halverwege de tour in juni ineens gestopt en was zo aan het hopen dat hij dit jaar op Pinkpop er gewoon weer bij zou zijn⦠nooit verwachtend dat dit bericht zou verschijnen⦠afschuwelijk veel te jong, je vrouw en kinderen achter moeten latenā¦