FF Boulevard #9

Ja ik heb hetzelfde inderdaad. Ben ook wel heel blij/dankbaar (idk het klinkt zo raar ineens) dat ik vorige jaar nog bij hun concert ben geweest in Amsterdam.

10 likes

Ja wat onverwacht zeg! Heel vreselijk voor zn vrienden en familie

4 likes

Ik ben dan een van de weinige fans hier. Ik las het net en ik ben er echt door van slag. Heb net ook echt even moeten huilen. Zo jong nog💔

9 likes

Ik vind het echt fantastisch dat Toffifee Chardonnay fans nu helemaal boos zijn dat hij Kylie Jenner date want hij is veel te intellectueel en Frans voor haar oid

Maar hij staat bekend als de man die verantwoordelijk is voor een gigantische chlamydia uitbraak tijdens zijn NYU dagen en er zijn allemaal foto’s dat ie iemand half neukt in een zwembad dus ik vind dit echt een top match.

Hoop dat ze een kind krijgen samen :fire:

39 likes

Wat is tofifee chardonnay??

Oo is het die timothee chamelee? Wat een combi ja idd

21 likes

Ja Kylie met de meest gehypte acteur van het moment,
Kandelaar met de meest gehypte muzikant van het moment,

Kris Jenner still got it.

19 likes

Kendull is mijn fave, vind haar slaapverwekkend. Straalt ook in haar werk niks uit.

Kylie heeft nog wel iets interessants oid.

10 likes

Oh is ze wel weg bij die engerd Travis, dat wist ik niet eens

5 likes

Nee nee, je kennis loopt achter

3 likes

Er zijn twee Travissen in die familie, ik neem aan dat ze Travis Scott bedoeld en niet Travis Barker (alhoewel, “die engerd”, zou voor beide heren een accurate beschrijving zijn)

12 likes

Haha ja ze moet iets verzinnen om relevant te blijven, nu er steeds meer geluiden komen dat de Kardashians wel uitgespeeld zijn: Kim in AHS, kendall die opeens weer volop campagnes doet en shows loopt na lange tijd stilte. En daten natuurlijk!

Las op saint hoax een tweet met “Timithee and Kylie dating needs to be a cover up for something big!” Daar moest ik wel om lachen haha.

1 like

Ik dacht echt precies hetzelfde :joy::joy:

3 likes

Afleiden van het nieuws dat Khloe en Trashcan weer samen zijn :rofl:

9 likes

Ja en vunzige Tyga die haar op haar 14e ontmoette en iets met haar kreeg toen ze 16/17 was en hij 24/25 en vader was van een baby.

12 likes

Ja ik kijk ook nooit kuwtk, ik weet dit allemaal tegen mijn wil in.

Maar denk wel dat zij nooit een kans heeft gehad om normaal te zijn, ze was al op tv als kleuter.

5 likes

Mja hetzelfde geldt voor Kendall toch

1 like

Nee maar denk dat dat altijd een saai wijf geweest zou zijn, Kylie had nog wel iets leuks voor ze dit gezicht kocht.

8 likes

Het zou een goede drag name zijn

3 likes

Oh hij heeft nu met Avril Lavigne toch, ik snapte niet waarom mensen dat zo’n slecht idee vonden maar nu wel :melting_face:

4 likes

Wat een verrassing :sweat_smile:

Edit: via de twitter van Jan de Hoop trouwens :ok_hand:t3::joy:

26 likes