FF Boulevard #9

Haha omg die poll onderaan het artikel ook :laughing:

27 likes

Maakt hij dit ook met een Instagram advertentie bekend?

Maar ff deze gozer was toch al eens bij hem weggelopen? Na een week ofzo?

4 likes

Volgens mij is die man zo eenzaam :broken_heart:

39 likes

Ik vind het ook sneu.
Gordon wil zo graag geliefd zijn, verliefd zijn en validatie vinden. En daardoor trapt hij keer op keer op keer in dezelfde val.
Ik snap het dat mensen hem niet mogen en hierover gniffelen, maar aan het eind van het verhaal is gewoon heel naar dat hij zo zoekende is naar bevestiging.

58 likes

Hij is ook een man van 55 die nooit ouder date dan minstens 20 jaar jonger dan hemzelf.

Trek je conclusies dan.

42 likes
20 likes

Evert vermoedt het, dus het is niet zeker.

Maar mocht het wel zo zijn; Not surprised maar wel zielig voor naïeve Gorrie.

Never mind :dotted_line_face:

Kracht en wijsheid voor Gorrie

15 likes

Ik vind het ook wel sneu maar hoe kun je op die leeftijd nou nog zo weinig zelfkennis hebben en niet gewoon ff rustaahg doen als je weer een nieuwe relatie hebt. Het moet meteen weer zo groots van de daken worden geschreeuwd en meteen trouwen en alles

18 likes

Lekker hitje!

Heb met hem te doen!

4 likes

Ik ken iemand met wie hij eerder gedate heeft en het is niet altijd alleen maar domme blinde verliefdheid bij hem, die jongen wilde niet in de spotlights (onder andere omdat zijn familie niet wist dat hij op mannen viel) en toen hij het uit wilde maken heeft Gordon hem met naam toenaam en foto geïntroduceerd bij Boulevard ofzo als zijn nieuwe grote liefde met wie hij nu echt oud ging worden, blablablabla, maar dat was dus alleen maar manipulatie.
En dan komt er een paar weken later weer zo’n bericht dat het helaas over is gegaan en dat Gordon z’n wonden gaat likken in een tropisch oord.

20 likes

Sowieso met alles. Dan stopt hij met werken, dan komt hij weer terug, dan gaat hij naar Dubai/of een ander warm land waar je niet dood gevonden wil worden (want Nederland is niks), dan is hij weer in Nederland (hoe komt hij anders aan geld?), dan wilt hij geen relatie meer, daarna maakt hij via Instagram reclame voor zijn nieuwe relatie.
Take it easyyyy

5 likes

Zelfs BFF Rutte geeft geen commentaar. Dan is het menens

7 likes

Ik krijg juist altijd het idee dat Gordon de val is. Zowel door het altijd maar gaan voor veel jongere mannen (zelfs een x 30jr jonger dacht ik) als de bizarre verhalen rondom zijn liefdesleven. En was het paar jaar terug ook niet zo dat ie iemand allemaal bizarre appjes styurde? Was zo’n grote rel omheen en een rechtszaak en alles waarbij het openbaar werd gemaakt.

9 likes

Ja echt super genant maar je kan inderdaad al die appjes teruglezen in de database van de rechtbank en dat is echt schoolvoorbeeld toxische relatie. Dit is maar een tipje van die sluier: DPG Media Privacy Gate maar in die appjes staat ook dat Gordon z’n ex/vriend met een mes heeft bedreigd etc.

7 likes

Gaat dit over de arts waartegen hij een zaak aanspande? De uitspraak is online te vinden en velen appjes zijn bijgevoegd. Voor beiden een afschuwelijke zaak, en omg wat een pijnlijke appjes.

Oeps Spuit 11

3 likes

Snap er écht helemaal niks van dat mensen medelijden hebben met Gordon omdat zijn relaties niet lukken.

Gordon is een racist die allerlei kwetsende opmerkingen maakt op tv en systematisch veel jongere mannen datet die hij manipuleert en stalkt als het niet gaat zoals hij wil.

41 likes

Nou écht. Ik lag wakker, kon niet slapen en ging over die rechtspraak lezen van zijn vorige (of daarvoor?) relatie en op rechtspraak.nl kun je dus de hele zaak lezen incl alle appjes en wów. Die man is zo gemeen en manipulatief en lijkt echt een klein kind dat zijn zin wil. Waarom krijgt zo iemand nog steeds een podium?

5 likes

Dat zie ik als 2 losse dingen.
Ik vind het ook zielig voor gordon, maar misschien niet hetzelfde soort zielig als zijn fans. Ik vind het zielig dat niemand hem tegen zichzelf lijkt te beschermen en ik vind het zielig dat hij blijkbaar nog steeds niet de juiste behandeling oid krijgt. Ik ben geen psycholoog/psychiater maar ik lees wel met regelmaat hun rapporten dus mijn kennis gaat denk ik wel wat verder dan gemiddeld en ik durf met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat er bij hem een steekje los zit.

6 likes

Sorry maar als je met regelmaat dat soort verslagen leest moet je toch ook genoeg kennis hebben om het geen steekje los te noemen?

78 likes