FF Boulevard #9

Snap er écht helemaal niks van dat mensen medelijden hebben met Gordon omdat zijn relaties niet lukken.

Gordon is een racist die allerlei kwetsende opmerkingen maakt op tv en systematisch veel jongere mannen datet die hij manipuleert en stalkt als het niet gaat zoals hij wil.

41 likes

Nou écht. Ik lag wakker, kon niet slapen en ging over die rechtspraak lezen van zijn vorige (of daarvoor?) relatie en op rechtspraak.nl kun je dus de hele zaak lezen incl alle appjes en wów. Die man is zo gemeen en manipulatief en lijkt echt een klein kind dat zijn zin wil. Waarom krijgt zo iemand nog steeds een podium?

5 likes

Dat zie ik als 2 losse dingen.
Ik vind het ook zielig voor gordon, maar misschien niet hetzelfde soort zielig als zijn fans. Ik vind het zielig dat niemand hem tegen zichzelf lijkt te beschermen en ik vind het zielig dat hij blijkbaar nog steeds niet de juiste behandeling oid krijgt. Ik ben geen psycholoog/psychiater maar ik lees wel met regelmaat hun rapporten dus mijn kennis gaat denk ik wel wat verder dan gemiddeld en ik durf met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat er bij hem een steekje los zit.

6 likes

Sorry maar als je met regelmaat dat soort verslagen leest moet je toch ook genoeg kennis hebben om het geen steekje los te noemen?

78 likes

Ja wat naar en neerbuigend

7 likes

Goed punt, excuus!
Gelukkig heb ik geen patiënten-contact.

7 likes

Privé heeft Gavin gesproken:

7 likes

Kannie wachten tot mijn moeder met de Privé thuiskomt :joy:

2 likes

-verwijderd door moderator-

17 likes

:face_with_raised_eyebrow:

als dit waar is lijkt me het echt heeeel kut voor Aaf dat dit nu weer zo naar buiten geslingerd wordt (naast dat het sowieso al heel rot is natuurlijk)

10 likes

Oooooooooop :hushed:

8 likes

Wat super naar zeg voor beide partijen :frowning:

5 likes

Die zag ik niet aankomen, wat heftig zeg. Hoop dat Yv er af en toe eens naast zit.

6 likes

Ahh ik vind dit echt heel zielig voor Aaf

25 likes

Vind het (los van enorm sneu voor Aaf) een raar verhaal :face_with_monocle:

13 likes

Drie! Hij heeft ook kinderen uit een eerdere relatie.

8 likes

Ja het enige wat Jip te verwijten valt is een twijfelachtige smaak in bedpartners (maar goed, dat is een kwestie van nmsvpe)

1 like

Hate to say it maar ik zou Gijs ook wel doen

Maar echt heel erg kut voor Aaf :unamused:

12 likes

Idem :scream_cat:
Hee maar ik hoop dat dit gewoon een rare roddel is.

7 likes

Ik kots in m’n hart en ziel.

30 likes