Het is gewoon allebei niet oké.
Ben het er helemaal mee eens dat de persoon met de relatie het meest fout zit hoor, maar als je seks hebt met iemand in een (niet open) relatie weet je prima waar je aan begint en ook dat dit niet netjes is.
Het is gewoon allebei niet oké.
Ben het er helemaal mee eens dat de persoon met de relatie het meest fout zit hoor, maar als je seks hebt met iemand in een (niet open) relatie weet je prima waar je aan begint en ook dat dit niet netjes is.
Ik zou gek worden van dat gekuch de hele tijd.
Wel opvallen dat op Gijs zijn instagram nauwelijks negatieve reacties komen. Hier komt idd wel naar voren dat the other women het hardst wordt afgestraft, terecht of onterecht
Wel ongemakkelijk dat ze net gisteren dit op haar insta heeft geplaatst.
Of zou ze dat juist expres hebben gedaan?
Veel? Ik zie er enkele
Ik niet hoor, als ik op zijn instagram onder zijn laatste posts kijkt zie ik daar maar 2 negatieve reacties. Waar zie jij het dan staan?
Vooral van een boze mrboomboom
Ja oké maar dan moet je hier niet zeggen dat je daar ook veel reacties ziet want 4 vind ik er niet veel in verhouding met het aantal reacties wat zij krijgt.
Het komt denk ik ook door de insteek van de post van Yvonne, waarin die andere vrouw als een soort dader wordt neergezet.
Verder ben ik het met je eens dat mensen niet dat soort reacties achter moeten laten.
Straks blijkt dat Aaf gewoon degene was met een affaire met Daniel de Ridder of zo.
Dat van dat dominante ben ik t wel mee eens. Ik heb alleen maar fragmentjes van de podcast gezien afgelopen maanden, maar MM walst vaak over haar heen en hoort vooral zichzelf erg graag praten.
Lijkt me geen prettig mannetje eerlijk gezegd.
Ja ik krijg ook goeie vibes bij haar. Lijkt me een leuk mens.
Nouja uiteindelijk weten we t natuurlijk niet, maar zo oppervlakkig gezien lijkt dat me de “verhouding”.
Maar als dit verhaal van Yvonne waar is, waarom heeft Aaf dan zin in vrijwel meteen een nieuwe podcast te maken?
Contracten bij podimo.
En dat Aaf dan de reden is van de breuk tussen hem en Halina Reijn!
Ja echt vreselijk!
Ze zijn ook gewoon samen op vakantie nu
Dit is wel een reach hoor denk ik, maar er was wel ook een aflevering van de podcast in de zomer in de tuin van MM en toen was er ook een opmerking van: ja ik ben hier wel wat vaker de laatste tijd. Vond dat toen opvallend omdat dat in Tilburg was en dus niet om de hoek voor Aaf
Haha hier moest ik ook al aan denken.
Zoiets kan heel snel escaleren hoor. Het leven is geen GTST met elke dag een cliffhanger.
Maar MM heeft 2 huizen: in Tilburg en in Amsterdam. Zat Aaf dan in Tilburg? Dat moet ook onpraktisch geweest zijn voor haar ivm de kinderen.