Waarom zou Aaf überhaupt haar huis uit gaan als haar man vreemd gaat?
Nee natuurlijk kán het zeker, maar ik vind dit al een beetje ongeloofwaardig aan het verhaal. Ook dat ze dan bij MM zou gaan zitten, die dynamiek was nooit heeel lekker in hun podcast vond ik (ze hadden eerder al eens ruzie gehad zeiden ze ooit).
Ik lees/zie net op Insta dat het “Marc-Marie en Isa vinden iets” wordt
Edit: Oh spuitelf, blijkbaar is dit drie dagen geleden al meteen aangekondigd
Meteen de instagram naam veranderd en overmorgen al een podcast online the show must go on blijkbaar
Ik vind dit echt raar. Heb ze ontvolgd heel petty haha. Isa doet in die reel ook echt alsof het iets nieuws is wat eraan komt terwijl het gewoon hetzelfde concept is…!
Ah, Jerry Springer is overleden
Love de reactie van Jan
Haha, ik lees dit ook met zijn (nieuws) stem in mn hoofd.
Hahahah #hoeveelkaneenmenshebben oh Jan
De MET Gala … Elk jaar mensen die een thema respecteren en anderen die gewoon naar een feestje komen. You had one job! Bon ik lig in bed in kamerjas, haar helemaal door de war maar klaar om looks te beoordelen haha.
ik wou net hetzelfde komen posten! laptop staat aan, tijd om alles goed te bekijken
ik vind het trouwens super hinderlijk dat north en stormi van kim en kylie erbij waren
laat die kinderen lekker thuis??
ze is 9??
ze is 4???
en dan deze rare post, ik hoop dat jullie de caption onderaan kunnen lezen
Karl Lagerfeld = mannelijke monochromatische looks met die tweed, de camelia, mooie snit maar ook zeer vrouwelijk als contrast (Sofia Richie haar korte trouwjurk )
Absolute favorieten, ik zou Thom Browne en Olivier Rousteing als beste ontwerpers zetten want wooowww:
Sora Choi in Thom Browne: de stof, de drama, de juwelen, haar en make up, alles klopt!
Jeremy Pope in Balmain, zet gewoon alles in de sleep en je wint het. Zeer mooi eerbetoon aan Karl
Conan Gray in Balmain: dit zou Karl zelf dragen
Bad Bunny in Jaquemus: ik hou gewoon van 3d appliqués van bloemen, zou er wel andere schoenen op dragen. Again: geen vrijgeleide om als gewone man all white te dragen, het staat je niet
Teyana Taylor in Thom Browne: mannelijk maar met die vrouwelijke touch, niet overtuigd van de tas, die had ze thuis mogen laten.
Honorable mentions:
Cardi B: fan van de look, minder van de stof (zwart velvet lijkt alle pluisjes van de wereld aan te trekken)
Anok Yai: niets met het thema te maken, doet me eerder aan Mugler denken in de Alien-reclame maar WTF waaaaauuuuuuwwww
Rihanna: de jas is mooi maar de jurk onder de jas, weet ik zo niet.
hmmm girl, had er misschien bij moeten zetten dat ik niet achter zijn mededelingen sta.
De man is overleden, vecht het uit met anna die gekozen heeft om Karl als thema naar voren te schuiven.
Ik dacht dat de Kardashians/Jenners dit jaar niet meer naar het Met-gala mochten komen maar dat was dus niet waar?
Holy shit wauw inderdaad, wauw wauw wauw haha
Anna Wintour lijkt me het meest ongezellige persoon op aarde
Ah de Kardashians die hun dochters weer lekker gebruiken. What’s new
ik ben ook verbaasd, en misschien wel een beetje teleurgesteld in bil Nighy