Sean Paul is ook alleen voor de echte conaisseurs
Nee nee nee
Andere artiesten featuren op zijn nummers, niet andersom.
The audacity
Wat is jullie favoriete Sean Paul nummer eigenlijk?
Ik ben nog steeds heel erg into baby boy met Beyoncé hahaha toepasselijk.
Maar recentelijker toch wel deze denk ik
Give me the light en Iâm still in love with you
Get busy
De fashion in die videoclip Ik wou alles hebben toen. Het petje, de bril, de make-upâŠ
Deport them
Oke sean paul avondje it is. Lekker zn muziek luisteren alsof hij dr niet meer is. ( als hij morgen dood is is het jullie schuld)
Ik kan me gewoon niet voorstellen bij deze beschrijving dat we het over dezelfde hebben
ik zie dit heel vaak en wil hier graag op inhaken: de term caucasian voor witte mensen is gebaseerd op white supremacy. het komt van een duitse antropoloog die menselijke schedels verzamelde en die uit de kaukasus het mooiste vond, en daarom die term heeft geclaimed voor âzijnâ ras. maar de echte caucasians zijn juist mensen die vaak onderdrukt worden, ook veel inheemse volkeren (ingoesjen, tsjetsjenen enz) en die worden nu eigenlijk een soort van beledigd door de domme shit die veel andere witte mensen doen. ik ben het wel met je post eens btw maar die term is voor veel echte kaukasische mensen heel vervelend
Trouwens over jamaicanen gesproken, SHAGGY
Ik heb deze al 12 jaar op repeat haha
Vind dit nog steeds echt een jam
Merci voor je input, pas mijn post aan want wist dit niet.
Dat had ik, dacht op een gegeven moment dat t gesprek over twee verschillende mannen ging en dat niemand t begeep
Ik was dat laatste nummer helemaal vergeten! Vroeger zo vaak op repeat gehad (en nu ook weer haha)
She doesnât mind is mijn lievelings