FF Boulevard #9

Sean Paul is ook alleen voor de echte conaisseurs

17 likes

Nee nee nee
Andere artiesten featuren op zijn nummers, niet andersom.

18 likes

We kunnen van @macrame in ieder geval uitsluiten dat ze Baula is

26 likes

The audacity

9 likes

Wat is jullie favoriete Sean Paul nummer eigenlijk?

Ik ben nog steeds heel erg into baby boy met Beyoncé hahaha toepasselijk.

Maar recentelijker toch wel deze denk ik

11 likes

Give me the light en I’m still in love with you

10 likes

Get busy

18 likes

De fashion in die videoclip :fire: Ik wou alles hebben toen. Het petje, de bril, de make-up

7 likes

Deport them :heart:

8 likes

Oke sean paul avondje it is. Lekker zn muziek luisteren alsof hij dr niet meer is. ( als hij morgen dood is is het jullie schuld)

20 likes

Naast Tempature & Get Busy :star_struck:

14 likes

Ik kan me gewoon niet voorstellen bij deze beschrijving dat we het over dezelfde hebben

3 likes

ik zie dit heel vaak en wil hier graag op inhaken: de term caucasian voor witte mensen is gebaseerd op white supremacy. het komt van een duitse antropoloog die menselijke schedels verzamelde en die uit de kaukasus het mooiste vond, en daarom die term heeft geclaimed voor ‘zijn’ ras. maar de echte caucasians zijn juist mensen die vaak onderdrukt worden, ook veel inheemse volkeren (ingoesjen, tsjetsjenen enz) en die worden nu eigenlijk een soort van beledigd door de domme shit die veel andere witte mensen doen. ik ben het wel met je post eens btw maar die term is voor veel echte kaukasische mensen heel vervelend

16 likes

Trouwens over jamaicanen gesproken, SHAGGY

Ik heb deze al 12 jaar op repeat haha

Vind dit nog steeds echt een jam

12 likes

Merci voor je input, pas mijn post aan want wist dit niet.

6 likes

Dat had ik, dacht op een gegeven moment dat t gesprek over twee verschillende mannen ging en dat niemand t begeep :joy:

7 likes

Ja deze ook hoor

10 likes

Ik was dat laatste nummer helemaal vergeten! Vroeger zo vaak op repeat gehad (en nu ook weer haha)

3 likes

She doesn’t mind :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:is mijn lievelings

12 likes

Vond het echt heel leuk dat Sean Paul ook hier aan mee deed:

Vanaf 2:45. Overigens de enige die er het met cameraman heeft opgenomen ipv een webcam haha.

8 likes