Die emoji betekent toch high five?
Echt supervaag want vanmorgen luisterde ik naar Tonight en dacht ik nog aan wat een icoon ze is. Het doet me ook wel echt wat!
O ik zie die altijd als amen/ bidden
Ik lees hem altijd een beetje als âthank godâ.
Sowieso raar
Oh dat zou wel iets logischer zijn ja, maar nog steeds beetje weird
En een week geleden release een favo band van mij een cover van âWe donât need another heroâ en sindsdien ben ik ook weer veel het origineel aan het luisteren.
Zij valt voor mij inderdaad ook onder dat rijtje legendarische artiesten waarvan je eigenlijk denkt dat ze nooit gaan. Ben er een beetje sprakeloos van.
Gek is dat soms he. Ook als ik erover nadenk dat iconen die ik al vanaf kind af aan ken (ik ben nu 30) allemaal al ouder zijn en ga meemaken dat zij overlijden. Ja heel stom om zo bij stil te staan want zo gaat het leven nou eenmaal.
Ik vind dit echt zo erg. Ik heb net echt even zitten huilen. Ben echt groot fan en vindt haar een geweldige vrouw
Ja dit. Ik merk altijd dat mijn ouders het ook heftig vinden als hun jeugd helden de pijp uit gaan. Als wij rond de 60 zijn hebben wij dat dan ook continu met dr sterren die dan 80 zijn
Ja stel je voor dat Beyoncé op een dag gaat. Ik kan het me niet voorstellen.
Fuck dat, Beyoncé whatever
Stel je de dag voor dat Sean Paul er niet langer is đ«Ą
Jean Paul, zo random. Da bang-bang
Same
Haha ja maar intens toch dat het nieuws dan vol is van de dood van beyonce, shakira, JLo, Christina, Britney (noem nu maar wat maar allemaal sterren uit mijn brugklastijd die 10 jaar ouder zijn)
Neem geen voorschot op jullie verdriet. Misschien gaan jullie zelf wel eerder dood
Zou Baula hier nog zitten? Zij was echt de OG Sean Paul fan.
Omdat Jean Paul voor mijn gevoel voornamelijk features doet in de nummers van andere artiesten, waarbij hij een refrein al 20 jaar hergebruikt door het net in een ander jasje te steken. Maar ik zal er ongetwijfeld naast zitten en wil hardcore JP fans hier zeker niet mee tegen de borst stuiten.
Girl Jean Paul�
Moest ik ook meteen aan denken.
En aan al die handtekeningen op Egf
@Bunnyslippers hij is Frans geworden