Ja maar die hebben het niet overleefd helaas
Die naam ja.
Ja hij had er 3. 2 zijn er eerder uitgekomen, dit was de laatste.
Ik vind zijn toewijding wel leuk haha
Ik zag net per toeval dat Bilal Wahib op de cover van Linda Meiden staat (zelfs het zomerboek geloof ik?). Ik weet dat cancel culture niet (echt) bestaat, en dat het lang geleden is en hij een tweede kans verdient (blablabla) maar ik vind iemand op een cover zetten van een tijdschrift voor jonge vrouwen wel echt een beetje een misser. Niet iemand om op een voetstuk te plaatsen, lijkt me
Hij staat online!!
Edit: oh toch niet
Tss tis niet eens een bevallingsvloggie 🥹
Ik was echt tè snel, tè enthousiast
Wat eet Freek Vonk vanavond bij de nacho’s?
kwakamole
Ja dit is wel next level toewijding.
Onder een eerder filmpje stelde hij mensen gerust dat botflies niet kunnen overleven in dit klimaat. Met de huidige temperaturen zou ik zo’n pasgeboren larf toch voor de zekerheid maar platslaan
@Vlek Jammer! Mijn emoties gingen nu zo:
Hij is niet eens de eerste die dit heeft gedaan en gedocumenteerd
Hij claimt zelf van wel, althans dat hij het zo nauwkeurig en volledig op beeld heeft…
Ooohh ik kan echt wel wat hebben maar dat vieze ding in zn been brrrrr brrr zoooo goor
Hahaha die Freek, volgens mij heeft hij gewoon 1 op 1 deze video gekopieerd
Ik ga er ook helemaal van over m’n nek.
Gelukkig is dat smerige ding eruit en hoeven we hier hopelijk nooit meer over te horen. Die smerige updates steeds
Gadverdamme
Sinds wanneer zijn Rijk en Monica een ding? Ik zag allemaal TikTok video’s van die twee op Wish en op de een of andere manier krijg ik er een déjà vu gevoel van
Laatst waren ze toch ook al samen gefilmd in een restaurant of iets?
Ja dat was al een tijdje aan de gang maar nu zou ze iets heben met Stefan de Vries. Ook zo’n blonde youtuber.
Lijkt mij niet dat ze met Stefan is als ze dit weekend nog met Rijk staat te zoenen haha