Genoeg geswift
Wat vinden jullie van de Barbie soundtrack?
Mat een sample van Aqua
Charli
Occasions zouden fan van haar moeten zijn, zoveel nummers over auto’s.
Meh
En Nicki Minaj
Hahahaha dat zou wat zijn, maar nee komt gewoon uit het interview waarvan het screenshot is
Die sample van Robyn (Cobrastyle) in dat nummer van Charli XCX, iconisch
Wat zijn veel liedjes en albums trouwens kort tegenwoordig, of ligt het aan mij? Ik heb de afgelopen week dat album van Robyn weer veel geluisterd doordat die sample me er dus aan herinnerde. Bijna al die nummers zijn rond de 4 minuten. Terwijl dat nummer van Charli nog niet eens 2 minuten duurt, en voor mijn gevoel hebben wel meer popliedjes dat tegenwoordig. Albums van een halfuurtje en zo
Maar echt, kan haar management geen spondealtje regelen
Ben benieuwd naar de nummers van Billie Eilish en Lizzo
Er is voor mij maar één echt Barbie liedje en die is van Aqua. Ik vind de versie van Nicki Minaj & Ice Spice echt vreselijk.
Vind dat nummer super leuk maar ik hoor hem niet, waar zit ie?
Ew wat een verschrikking
De generatie van nu heeft niet zo’n lange aandachtsspanne
Haha ja ik zat al van huh, ik wist niet eens dat er een cover van dit nummer bestond, ik ken alleen de versie van Teddybears (heeft iemand anders er ook herinneringen aan dat dit vaak gedraaid werd in Paradiso, dat is altijd mijn eerste associatie bij Cobrastyle ). Maar die versie van Robyn is blijkbaar heel snel na het origineel uitgekomen zie ik.
Haha, ik wist juist niet dat de versie van Robyn een cover was, tot ik het op Spotify opzocht en die versie van Teddybears bovenaan stond
Hahaha, ik heb juist altijd gelijk een associatie met de Melkweg! Daar werd dit nummer ook vaak gedraaid.
Haha oh ja daar ook inderdaad!