FF Boulevard #9

Ah nu snap ik hem, tnx!

Eerder googelde ik al wat unrelenting control precies betekent maar werd niet veel wijzer.

4 likes

Wordt vandaag even duidelijk wat een creep Thijs Römer is

38 likes

Ja, bah! Met 14-jarige meisjes appen over hoe ze het beste kunnen masturberen? Walgelijk

20 likes

Zo, nou echt hĂš? Ik volg die zaak via Twitter, maar ik vind het echt schokkend hoe hij denkt zich te verdedigen, maar eigenlijk toont hoe goor hij is.
#hulpverlener, bah

16 likes

Ja echt te goor voor woorden! En inderdaad @TanteBetje die hulpverlener rol. Misselijkmakend.

3 likes

Dit ook :sob:. Gadverdamme. Totaal geen besef van hoe smerig het is.

14 likes

Dat hij ook nog steeds een relatie heeft, hoe dan?
Run don’t walk, Igone!

(Snap dat ook niet bij Vieze Jeroentje en Linda de Mol)

12 likes

Dat was blijkbaar nep of ze zijn later weer samen gekomen. Maar Linda doet dit ook; stiekem toch een relatie nog hebben met VJ.

6 likes

Echt zo’n “sorry dat dit is uitgekomen” ipv “sorry dat ik dit gedaan heb” đŸ„č

10 likes

Onder een post over Thijs op RTL Boulevard op insta staan allemaal reacties van mensen, voornamelijk vrouwen die het voor hem opnemen?! Hoe kan dat, wat een gekken

3 likes

‘Gewoon een vrolijk gesprek over seks’ heel normaal toch :blush: :+1:

5 likes

Ik vraag me af of dit soort vrouwen dan graag overkomen als “de cool girl”.

7 likes

Gaaaaasttttt

20 likes

En dat terwijl hij in een film van Carry Slee, ben even de titel kwijt, een leraar speelde die aan een leerling zat speelde en uiteindelijk de sjaak was. Dus hij lult, de viezerik.

5 likes

Bijzondere invulling van het zijn van hulpverlener wel

18 likes

Ik snap hier niks van. Hoe denkt hij dat dit een goed verweer is? Heeft hij geen advocaat die hem zegt dat niemand hierin zal trappen? Of is hij zo wanhopig dat hij dit maar gewoon probeert op hoop van zegen?

9 likes

Ik denk ook gewoon omdat er gewoon geen goed verweer is. Hij heeft het gedaan. Hij wist dat het fout was. Maar toegeven dat je pedofiele neigingen hebt is blijkbaar nog steeds erger dan jezelf veranderen in een soort wandelende meme.

Laf de voorzitter trouwens wel met de reactie over de dickpic.

33 likes

Gadverdamme dat hij met een 14 jarige texte hij moet zich kapot schamen

Ik snap het ook niet zo. Er is echt niemand verbaasd dat dertigers en veertigers het op deze manier aanleggen met tieners en als je daar een goed verhaal bij hebt kom je er nog redelijk oké mee weg ook (denk alleen al aan die eeuwige discussie over Bram de Wijs). Nu weet iedereen die het volgt prima hoe het zit ondanks dat hij hey ontkent.

3 likes

Echt te bizar en naar voor woorden. Ik vind de reacties van de voorzitter echt top, kort maar krachtig (en het het ongeloof druipt er vanaf).

Die laatste tweet van Saskia Belleman ook dat hij beweert dat hij thuis met zijn gezin ook op deze manier over seksuele handelingen praat. Dat doet me er - in alle walging - aan denken dat hij zelf ook een dochter heeft in de puberteit.

6 likes