FF Boulevard #9

Haha oh ja daar ook inderdaad!

5 likes

Komt door TikTok. Allemaal stomme liedjes worden gemaakt met 3 regeltjes die viral kunnen gaan. Fukking kut

3 likes

Ja tering he wat een eikel. Je begint de relatie door op een foto op instagram te reageren en eist vervolgens dat ze niet meer zulke foto’s op instagram plaatst? En die onzin van ‘dit zijn mijn grenzen jij gaat er overheen’ terwijl het gewoon een manipulatieve idioot is. Echt good for her dat ze die screenshots geplaatst heeft.

En je linkje bevat een spatie!

16 likes

Wat een idioot he. Deze screen had ik nog niet eerder gezien:

speelt ze hier het spelletje nog even mee om later te laten zien hoe idioot hij zicht gedraagt, of heeft ze zich mogelijk later bedacht en gedacht ‘waarom luister ik naar die man door foto’s te verwijderen’

5 likes

Wtf. Het zijn ook gewoon doodnormale foto’s. En al zou ze wel ‘ergere’ foto’s posten. Haar lichaam. Haar leven. Haar keuzes. Wat een walgelijke vent.

7 likes

En ook vreselijk hoeveel mensen dit goed praten onder het mom ‘goed dat hij z’n grenzen aangeeft’ :face_vomiting:

https://www.instagram.com/p/CufgBnyJY8Y/?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg==

Matt had er ook iets goeds over te zeggen

12 likes

Ja, zeker waar. Spelletje was tof geweest maar het is alsnog super knap dat ze de relatie heeft beĂ«indigd en heel goed dat ze hem lekker out. Ben benieuwd naar zijn reactie, als die ĂŒberhaupt komt (denk het niet)

9 likes

Hahahah die meme is zoo spot on​:joy::rofl:

2 likes

Hahaha ik zag deze meme bij een forummer voordat ik alle tweets enzo had gezien dus ik dacht oke aparte to do list???

10 likes

Krijg echt die kriebels van die therapie praat van hem. Wat een engnek

8 likes

Ja al die Amerikanen die helemaal doorgeslagen zijn in hun therapy talk en beschermen van hun eigen grenzen. Ook steeds iedereen therapie aanraden

5 likes

Hahaha Jonah Hill heeft zelfs een Netflix docu gemaakt over z’n therapeut.

Zijn reactie was trouwens om een grappig petje hierover toe te voegen aan zijn kledinglijn: Jonah Hill flogs 'Complete Unrelenting Control' apparel after ex Sarah Brady accused him of abuse

1 like

Lijkt me ook echt leuk als Taylor een duet met Kelly doet op 1 van de 3 overgebleven albums

10 likes

Nee mag duidelijk zijn dat ik dat totaal niet grappig vind, was sarcastisch!

2 likes

Ik vind het wel een leuk voorstel, mis ik iets?

4 likes

Het stukje over Johah Hill, niet Kelly :joy:

3 likes

Sofia Vergara (vakvrouw) en Joe Manganiello gaan scheiden. :frowning:

7 likes

Ja :frowning: moest wel giechelen om deze opmerking van haar ehh televisie stiefdochter (ik hoop dat ik de familie banden van modern family nog beetje goed heb onthouden)

8 likes

Oh dat zie ik nergens staan? Overheen gelezen dan! (En nog steeds haha)

6 likes

De bovenste post

4 likes