FF Boulevard #9

Ja ik roddel liever dan een fuck geven over iemand die zulk ‘bewijs’ laat zien aan mensen.

2 likes

Waarom klikt men het juice topic aan als men geen juice behoeft?

Wat zijn dan de ‘regels’? Is het minder verwerpelijk als een persoon die juice deelt for a living het op een ander platform heeft gedeeld en dat wij het dan hier bespreken dan wanneer een gewone sterveling van hier iets deelt?

89 likes

Haha ja laten we nu niet allemaal de moraalridder uit gaan hangen hier: word er een keer daadwerkelijk een sappige roddel gedeeld die klopt (en geen broodje kaassoufle verhaal), is het weer niet goed.

60 likes

Wat bedoel je hier nou weer mee lol

10 likes

@astridmagnussen ben jij nou zelf ook in contact geweest met Joe? Haha klinkt alsof je zelf ook een celeb bent maar snap t toch niet helemaal want zei je niet in een ander topic dat je nog nooit een date had gehad oid en nu heb je wel een ex vriendin? Of lees ik gewoon te snel :exploding_head:

2 likes

Een ex-vriendin kan toch ook iemand zijn waar je geen vriendschap meer mee hebt? Niet perse iemand waar je een relatie mee hebt gehad.

17 likes

haha ze bedoelt toch gewoon een ex mattie van haar.
ik vind het ook leuke juice, daar is dit topic toch ook voor?

40 likes

Ja en bovendien gaat het vanaf hier echt niet ineens breaking op tmz staan.

Zooooo veel roddels die al in ‘06-‘13 rondgingen op ONTD en lipstickalley etc zijn pas een decennium later aan het licht gekomen. En dat was veel ‘juicier’ dan dit.

11 likes

Aaaah ja dat is het vast idd

4 likes

@Banananana haha idk, gewoon gevoel dat ik bij hem krijg als ik over hem hoor. Dat was gewoon een random mening

@Hihalarisch nee zelf nooit daar iets mee te maken gehad en ex vriendin als ex mattie ja.

5 likes

Daar is dit topic toch voor? :see_no_evil:
Dit soort persoonlijke verhalen/ervaringen maken dit topic juist interessant.

(En nee natuurlijk is roddelen niet ethisch en niet netjes en zou het in de ideale wereld niet voorkomen, maar het is ook een vorm van entertainment als guilty pleasure)

8 likes

Ik zou eerder zeggen dat dit topic er is om te ouwehoeren over alles wat er door media de wereld ingeslingerd wordt, niet perse dat users zelf “Nou ik kan je vertellen dat een ex van een vriendin van me buurman” verhalen op gaan hangen.

2 likes

Wat maakt het jou uit of een persoonlijke bron het aan de media (zoals een juice channel) vertelt of rechtstreeks in dit topic vertelt? Waar zit voor jou het verschil in? (Sterker nog, naar de media stappen is erger/kan schadelijker zijn, want dan bereik je een veel groter publiek)

11 likes

Maar hebben jullie niet van die via via verhalen dan? Ik moet zeggen dat al mijn via via verhalen over celebs ook van de ex modellen vrienden/kennissen komen en nooit echte juice was (en ik het niet altijd geloofte), maar wel spannend als je een keer iets over ren celebrity hoort via een daadwerkelijk persoon haha

4 likes

Ja maar ik hou die gewoon voor mezelf, of gooi ze in ieder geval niet online. Als het niet klopt en mensen er een loopje mee gaan nemen zou ik me echt kut voelen.

3 likes

Pff wat een gezanik over deze goeie juice. Ik vind het juist leuk om te lezen. Daarom volg ik dit topic. Dus lekker bezig Astrid.

65 likes

Ik zat naast de gender reveal van Douwe Bob met die kunstenares toen volgens mij ook helemaal niet bekend was dat zij zwanger was. Had het toen eigenlijk ook niet op het forum gezet omdat ik het toch een te privé moment vond. Ook al is het Waldorf Astoria mss ook niet de plek om dat undercover te doen.

Verder zie of hoor ik eigenlijk nooit wat omdat ik bijna geen BN’ers ken überhaupt haha.

8 likes

Same! Als je niet wilt roddelen (want dat blijft het, we weten niet 100% of het waar is) over celebs, klik dan niet dit topic aan.

15 likes

Na Ellen, en onze eigen Matthijs van Nieuwkerk, lijkt Jimmy Fallon het ook niet zo nauw te nemen met een respectvolle werkomgeving bij zijn show
Deze zag ik niet aankomen.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1069982673/jimmy-fallon-beschuldigd-van-grensoverschrijdend-gedrag-bij-the-tonight-show

5 likes

O, en het ging hier een tijdje geleden over Danny Masterson. Drie maanden geleden schuldig bevonden aan twee verkrachtingen van mede scientologists.

Straf uitspraak is zojuist gedaan: Levenslange gevangenisstraf, kans op vrijlating na 30 jaar.

Opgeruimd staat netjes!

34 likes