FF Boulevard #9

Wat maakt het jou uit of een persoonlijke bron het aan de media (zoals een juice channel) vertelt of rechtstreeks in dit topic vertelt? Waar zit voor jou het verschil in? (Sterker nog, naar de media stappen is erger/kan schadelijker zijn, want dan bereik je een veel groter publiek)

11 likes

Maar hebben jullie niet van die via via verhalen dan? Ik moet zeggen dat al mijn via via verhalen over celebs ook van de ex modellen vrienden/kennissen komen en nooit echte juice was (en ik het niet altijd geloofte), maar wel spannend als je een keer iets over ren celebrity hoort via een daadwerkelijk persoon haha

4 likes

Ja maar ik hou die gewoon voor mezelf, of gooi ze in ieder geval niet online. Als het niet klopt en mensen er een loopje mee gaan nemen zou ik me echt kut voelen.

3 likes

Pff wat een gezanik over deze goeie juice. Ik vind het juist leuk om te lezen. Daarom volg ik dit topic. Dus lekker bezig Astrid.

65 likes

Ik zat naast de gender reveal van Douwe Bob met die kunstenares toen volgens mij ook helemaal niet bekend was dat zij zwanger was. Had het toen eigenlijk ook niet op het forum gezet omdat ik het toch een te privé moment vond. Ook al is het Waldorf Astoria mss ook niet de plek om dat undercover te doen.

Verder zie of hoor ik eigenlijk nooit wat omdat ik bijna geen BN’ers ken ĂŒberhaupt haha.

8 likes

Same! Als je niet wilt roddelen (want dat blijft het, we weten niet 100% of het waar is) over celebs, klik dan niet dit topic aan.

15 likes

Na Ellen, en onze eigen Matthijs van Nieuwkerk, lijkt Jimmy Fallon het ook niet zo nauw te nemen met een respectvolle werkomgeving bij zijn show
Deze zag ik niet aankomen.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1069982673/jimmy-fallon-beschuldigd-van-grensoverschrijdend-gedrag-bij-the-tonight-show

5 likes

O, en het ging hier een tijdje geleden over Danny Masterson. Drie maanden geleden schuldig bevonden aan twee verkrachtingen van mede scientologists.

Straf uitspraak is zojuist gedaan: Levenslange gevangenisstraf, kans op vrijlating na 30 jaar.

Opgeruimd staat netjes!

34 likes

Dit zouden ze in Nederland ook moeten doen

5 likes

Op welk gedeelte doel je precies?
Dit soort strafmaten op dit soort delicten of het construct van levenslang maar wél met kans op vervroegde vrijlating?

4 likes

NEEE wat een verrassing. Zag ik totaaaaal niet aankomen.
Ik ga ff huilen

2 likes

Je vraagt het niet aan mij, maar in Californië staat voor gewelddadige verkrachting minimaal 15 jaar.
Ik vind 15 jaar geen buitensporige straf voor verkrachting, als ik eerlijk ben.

Danny is schuldig bevonden aan twee verkrachtingen en had een extra zwaarwegende aanklacht voor het gebruiken van een pistool tijdens de verkrachtingen ( voor het drogeren van zijn slachtoffers is hij vrij gesproken)
Dan kom je natuurlijk al rap aan minimaal 30 jaar, tot levenslang.

Ik vind niet dat we dit perse over moeten nemen, ben nog altijd meer voorstander van rehabilitatie, maar even ter context voor hoe de strafmaat is bepaald

6 likes

Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik denk dat we nooit een voorbeeld moeten nemen aan het Amerikaanse systeem. Mensen ( kuch, zwarte Amerikanen, kuch) verdwijnen 25 jaar de bak in voor het bezit van twee xtc pillen en een gram wiet.
Het is krankzinnig.

Maar goed, ik ben blij dat hij, in principe, voorgoed van de straat is, als ik eerlijk ben. Ik heb de zaak gevolgd, en de man is een totale nachtmerrie.

Soms spreekt je gevoel luider dan logica.

4 likes

Ja, ben ik helemaal met je eens!

4 likes

Haha ja, had het tegen een vriendin gezegd. En die zei nee joh, die relatie is net uit, tenzij ze opeens achteraf zwanger bleek te zijn.

If only

Oooh, en ik had nog een scoop zonder ik het wist. Toen ik in Parijs was appte ik naar vriendinnen dat ik net John de Mol zag fietsen met een hele entourage in Le Marais. Drie dagen later werd toen bekend dat hij daar in het geheim is getrouwd.

Misschien toch maar een Juicekanaal beginnen genaamd ‘In Hindsight’.

35 likes

Ik keek boulevard en daar zeggen ze dat zij niet uit elkaar zijn, maar gewoon eea hebben vastgelegd ivm dat kind en het feit dat ze niet zijn getrouwd.

Vind dat best heel logisch/slim klinken, en hoeft helemaal niet te betekenen dat ze uit elkaar zijn?

4 likes

En toch is nederland een van de weinige langen (ja, ook binnen Europa!) die dit niet heeft.

5 likes

Hij gaat nu wel in hoger beroep

https://www.telegraaf.nl/entertainment/159268383/danny-masterson-krijgt-30-jaar-celstraf-voor-verkrachting-acteur-gaat-in-hoger-beroep

3 likes

Snack and juice detective :beverage_box:

Levenslang vind ik wel wat heavy,

5 likes