ik snap je standpunt vanuit het oogpunt draaideurcriminelen en jeugdcriminaliteit, maar vind je daadwerkelijk in dit geval van meerdere brute verkrachtingen dat hij geen zware straf verdient?
Naast deze punten vind ik het signaal over de ernst van de misdaad ook sterker als de straf heel hoog/lang is.
En hoe groot is uberhaupt de kans dat een verkrachter een âbeter mensâ wordt en het na zn straf nooit meer doet? Volgens mij ongeveer nihil.
Oh dat wil ik ook absoluut niet goed praten!
Maar?
Niks?
Een van de slachtoffers heeft op Twitter gezet dat ze inmiddels ook alle brieven van de rechtbank gekregen heeft. Die aan de rechter waren toegestuurd voor straf reductie van Masterson.
Ook Ashton Kutcher en Mila Kunis blijken de rechter om straf vermindering te hebben verzocht
Ja, en een van de slachtoffers (en iemand die werkte op de set van That 70s show schijnbaar?) plaatste ook onderstaande op Instagram. Ik zag trouwens in de Reddit thread hierbij dat Ashton Kutcher ooit spontaan langsging bij een ex-vriendin, dat ze niet reageerde toen hij haar riep en dat hij rode wijn op de vloer zag liggen. Toen is hij weer weggegaan. Later bleek dat ze toen zojuist doodgestoken was (en dat de ârode wijnâ dus bloed was). Zijn vingerafdrukken waren op de crime scène en hij was daardoor zelfs getuige in de rechtszaak. Bizar verhaal, nooit gehoord?
Wat is dan je argument??
Typisch
Mila kan ook echt niet goed acteren btw in dat filmpje
Dat verhaal heb ik wel eens in een podcast gehoord. Hij ging alleen niet spontaan langs, maar ze zouden naar een award/premiere achtig iets gaan en zij was zijn +1. De dader is opgepakt en veroordeeld en had meerdere vrouwen vermoord.
Nouja het was wel bijna 10 jaar op tv en toen waren er veel minder shows dan nu op tv, dus geloof best dat het (vooral in Amerika) wel echt een grote hit was.
Wilder Valderrama (Fez) heeft echt nog jaren en jaren in allerlei bladen gestaan en was bij allemaal award shows terwijl hij verder nergens bekend van is (buiten het daten van minderjarigen toen ie zelf 20-30 was). Ashton had ook nog Punkâd ernaast en daar zaten ook echt grote sterren in, Danny heeft via familie veel connecties in Hollywood en zijn vrouw ook.
Maar eigenlijk is het dus vrij uitzonderlijk dat die Danny Ăźberhaupt in de gevangenis beland gezien zân connecties enzo?
Ja. Vooral vanwege Scientology.
Interessant om te kijken: https://www.youtube.com/watch?v=-Ag7IQ3fVRQ
Ik dacht door dit verhaal icm die tweet dat ze bedoelde dat Aston eigenlijk de dader was die dan met een plan kwam waardoor zijn vingerafdrukken op de deurknop zaten enz. Als de dader is gepakt, wat is dan het punt van deze tweet en âhet plan dat hij heeft gemaaktâ. Snap er niks meer van haha
Volgens mij beweert ze hiermee dat ze weet dat hij loog over die avond. Of in ieder geval zou hij die avond Danny gebeld hebben en dingen gezegd hebben die slecht voor zân carrière zouden zijn
Het gaat gebeuren!
Herman van der Zandt presenteert vanaf 2025 De slimste mens Herman van der Zandt presenteert vanaf 2025 De slimste mens | Media | NU.nl
Duurt nog wel even
Gaat sneller dan je denkt
Ilse Warringa laat zich kennen.
Haar reactie onder een clipje van Oogappels vind ik best zuur.
Clip: NPO Start on Instagram: "Zit jij al klaar voor het nieuwe seizoen van Oogappels? 𤊠Stream Oogappels S5 vanaf 13 september op NPO Start đ˛ đş@bnnvara #oogappels"
Voor de mensen die het clipje niet kunnen afspelen: het is een scène tussen 2 ouders en een docent, waarbij de ouders per se een (te) hoog schooladvies willen voor hun zoon.
Hahahaha
Ze heeft misschien wel gelijk maar dat weten wij als buitenstaanders natuurlijk niet, alleen dat zij nu heeeel zuur aan het doen is