FF Boulevard #9

Zo zeldzaam is het veeleisende-ouder-fenomeen (helaas) niet.
Met die houding zou je nooit meer een schoolserie kunnen maken omdat Spangas alles al gecoverd heeft.

29 likes

En oogappels gaat over veel meer dan alleen schopl

3 likes

Lijkt me eerder een soort inside joke eigenlijk

8 likes

Hugh Jackman is weer single na 27 jaar

10 likes

Omg nee!! Waar kan ik hem vinden?

Heb hem een aantal jaren geleden gezien in Amsterdam en daar sprak hij met zoveel liefde over zijn vrouw. Zonde dat t toch is misgelopen

7 likes

Hoop in de liefde is weer below zero gedaald.

16 likes

Channel 4 gaat morgen een programma uitzenden met een onderzoek naar het gedrag van een celebrity. Werd niet bij vermeld wie maar Russel Brand heeft nu een YouTube video gepost waaruit lijkt te blijken dat hij het is.

Echt wat hij allemaal zegt over ā€˜hij is te dicht bij de waarheid’. Wist dat deze gast nogal fringe was maar niet dat hij zo erg was afgegleden.

5 likes

Mijn arme vader, als mijn moeder dit leest dumpt ze mijn vader en hopt ze met haar push up bh zo het vliegtuig in.

44 likes

Dus je gaat nu de achterklap pagina van nu.nl voor haar blokkeren?

2 likes

Als die ooit gaan scheiden is er echt geen hoop meer.

21 likes

Ik schrik hier toch van

14 likes

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1114727854/leonardo-di-caprio-48-heeft-serieuze-relatie-met-italiaans-model-vittoria-ceretti-25?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf&fbclid=IwAR0UzEMvvujYdJruNL5pgMc2tPUmutMYtE6K-G7szD7vkNiE3HuEnCBRkD8

Nou hopelijk heeft ze het leuk tot aan haar 26ste verjaardag.

19 likes

Jeetje zeg… wat erg…

19 likes

Wow wat heftig

10 likes

Wie speelde hij, was dat de verzorger van Saars moeder?

4 likes

De vriend van hannah, zoon van de vriendin van Bart.

3 likes

Bizar… zo jong. Ik ken hem vooral van Hockeyvaders. Kan hem even niet plaatsen in Oogappels, wat speelde hij daarin?

2 likes

Oogappels speelde hij een (onhandelbare?) leerling van Dina. Hij had toen veel problemen thuis en had de zorg over zijn broertje als ik dat goed heb onthouden.

3 likes

Oh ja die verhaallijn ken ik nog wel! Thanks!

2 likes

Echt zo verdrietig…

3 likes