FF Boulevard #9

Ik maakte weer eens de fout om reacties te lezen op facebook. Wat zijn mensen toch hersenloos soms.

9 likes

O wat dan??
Heb geen Facebook. Ben wel benieuwd? Nemen ze hem in bescherming?

1 like

Ja behoorlijk. Wij houden nog steeds van je Marco! Iedereen verdient een tweede kans! De media maakt je kapot maar ik blijf fan Marco!

7 likes

Hij heeft zijn straf al gehad!!1!

4 likes

Denk dat dit snel veranderd als het je eigen dochter is waar zo iemand aan zou hebben gezeten.

4 likes

Ja als het een vreemde was geweest wordt er geroepen dat rechters nooit hard genoeg straffen en ā€˜geen wonder dat mensen voor eigen rechter gaan spelen’ of ergere dreigementen

17 likes

Plus ā€˜terug naar je eigen land!’ mocht het om iemand gaan met een tintje. Zelfde nu met al dat Ajax gezeik, zoveeel comments met dat Marc Overmars moet terugkomen. Ehm nee?

18 likes

Nou, poeh poeh
Ik heb bijna alleen maar vakantiefoto’s van hem gezien sinds dit allemaal

2 likes

Verrassend veel vrouwen ook.

3 likes

:raised_back_of_hand:t2::raised_back_of_hand:t2::raised_back_of_hand:t2: Die man is gewoon in Alkmaar geboren en opgegroeid met zijn Nederlandse moeder, hij kan nergens heen!1!

11 likes

Hahaha zie ā€˜m al gaan, met die zwarte hoed uit z’n Italiaanse periode.

17 likes

Hij is wel echt een soort van ondergedoken in z’n penthouse (:joy:) hier in alkmaar. Hij ging normaal altijd naar de kroeg van zn beste vriend bij mij om de hoek, daar komt ie niet meer en zelfs de jumbo vlak bij zn huis durft ie niet meer te komen!!1!

11 likes

Ik ken iemand die in dat pand woonde. Zit je met Marco samen bij een VVE-vergadering. :joy:

4 likes

Ohhh :cry:

12 likes

Ik ben ook zo verdrietig hierom terwijl ik ook weet dat dit iemand is die ik niet persoonlijk ken.

3 likes

Ik zei gisteren tegen m’n man: Dumbledore is dood hĆØ?
Hij reageerde met: Geen spoilers! :laughing:

17 likes

Toen ik het mijn vriend vertelde zei ie: Huh ik dacht dat hij al overleden was?!! Oopsie

3 likes

Op zich was de eerste acteur die hem speelde ook al overleden, dus dat klopt wel :stuck_out_tongue:

14 likes

True!

3 likes

Ik weet niet precies waar ik dit laatst zag maar toen zeiden ze bij dat programma ook iets van we wensen zijn familie en vrienden veel sterkte. Toen dacht ik queee en de slachtoffers dan…

6 likes