https://www.gelderlander.nl/show/gtst-acteur-bas-muijs-gegijzeld-mishandeld-en-afgeperst~a83d7b7e/
Wat een heftig verhaal zeg. Ben benieuwd hoe de vork in de steel zit.
https://www.gelderlander.nl/show/gtst-acteur-bas-muijs-gegijzeld-mishandeld-en-afgeperst~a83d7b7e/
Wat een heftig verhaal zeg. Ben benieuwd hoe de vork in de steel zit.
Ik las net bij lifeofyvonne dat hij een meisje misbruikt zou hebben. Het vriendje van dit meisje kreeg dit te horen en heeft dit blijkbaar toen gedaan. Dat is iig het verhaal via yvonne of het waar is dunno.
Het āvriendjeā van dat meisje is ook 40, blijkt uit het stuk. Bas Muijs is 46. Ik ben wel benieuwd naar de leeftijd van het āmeisjeāā¦
Dat āmeisjeā heeft er aan meegewerkt door Bas naar de locatie te lokken.
Je laat het nu klinken alsof die kerel het op eigen houtje heeft gedaan
Niet meegekregen!
Ik ben wel benieuwd naar het hele verhaal in plaats van alleen de leeftijd van iedereen. Misbruik is niet alleen leeftijdsgebonden.
Klinkt echt als een film script joh
Marco Borsato wordt nu toch vervolgd
Nee natuurlijk niet⦠maar als het om misbruik gaat is het āvriendjeā van het misbruikte slachtoffer ook niet helemaal zuiver aangezien hij ook al geruime tijd meerderjarig is.
Edit
Ik kreeg de indruk dat het zou gaan om misbruik van een jonge meid⦠misschien was dat onterecht?
Ik maakte weer eens de fout om reacties te lezen op facebook. Wat zijn mensen toch hersenloos soms.
O wat dan??
Heb geen Facebook. Ben wel benieuwd? Nemen ze hem in bescherming?
Ja behoorlijk. Wij houden nog steeds van je Marco! Iedereen verdient een tweede kans! De media maakt je kapot maar ik blijf fan Marco!
Hij heeft zijn straf al gehad!!1!
Denk dat dit snel veranderd als het je eigen dochter is waar zo iemand aan zou hebben gezeten.
Ja als het een vreemde was geweest wordt er geroepen dat rechters nooit hard genoeg straffen en āgeen wonder dat mensen voor eigen rechter gaan spelenā of ergere dreigementen
Plus āterug naar je eigen land!ā mocht het om iemand gaan met een tintje. Zelfde nu met al dat Ajax gezeik, zoveeel comments met dat Marc Overmars moet terugkomen. Ehm nee?
Nou, poeh poeh
Ik heb bijna alleen maar vakantiefotoās van hem gezien sinds dit allemaal
Verrassend veel vrouwen ook.
Die man is gewoon in Alkmaar geboren en opgegroeid met zijn Nederlandse moeder, hij kan nergens heen!1!
Hahaha zie ām al gaan, met die zwarte hoed uit zān Italiaanse periode.