Ja, sterkte met iets wat diegene zelf heeft veroorzaakt.
Weet niet zo goed of het in dit topic thuis hoort, maar er is na 27 jaar eindelijk een verdachte opgepakt voor de moord op Tupac Shakur. Hij is al officieel in staat van beschuldiging gesteld voor moord en het gebruik van een dodelijk wapen
Persco van de Las Vegas politie, even doorspoelen naar minuut 18:45
https://www.youtube.com/live/My08fHb5MF8?si=-Q3XBgu5MnH-YFRL
Vroeg me toevallig een paar weken geleden nog af of we daar ooit achter zouden komen.
Voelt ergens heel anticlimactisch maar het is wel een logisch en voor de hand liggend antwoord.
Tja, het lijkt toch geen gecompliceerd en gecoördineerd moordcomplot te zijn, maar een spontane wraakactie na aanleiding van een opstootje.
Ik denk er nog wel met enige regelmaat aan. Ik was pas 10 toen Tupac vermoord werd, maar het was voor mij de eerste keer dat ik me bewust was van een âcelebrityâ waar ik fan was dood ging.
https://www.ad.nl/show/dochter-marco-borsato-over-zijn-vervolging-we-gaan-dit-rocken~a38ea636/
Deze meid is ook niet echt het scherpste mesje uit de la hĂš. Ze staat achter haar vader, okĂ©. Maar als je dan zegt âWe gaan dit rockenâ over je vader die beschuldigd wordt van aanranding van een minderjarige dan ben je toch wel vreselijk toondoof zeg.
Sneu, vond ze zoân leuk stel
Het is wel ongelofelijk irritant dat ze dan zoân 20 jarige dochter, die het waarschijnlijk al flink te verduren heeft door de acties van haar vader, om een reactie gaan vragen. Wat verwacht je van zoân meid? Heeft zij hierom gevraagd?
En nu is zij opeens weer het mikpunt van haat.
Vind dit weer zo kut.
En het maakt niet uit wat ze wel/niet zegt. Het schiet sowieso in de verkeerde keelgat. Vind het ook wel typisch dat zijn dochter de headlines haalt en zijn zoon nauwelijks. Of heb ik die artikelen gemist?
Nou kijk eens!
https://www.ad.nl/show/luca-borsato-hoopt-dat-zijn-vader-snel-weer-normaal-over-straat-kan-zonder-minachtende-blikken~a90f426f/
Maar hij verwoordt het ook wel net iets minder lomp dan zân zusje.
Heb hoe dan ook wel met die kinderen te doen hoor, het zal je vader maar zijn. Die moet je het ook niet kwalijk nemen dat ze in zijn onschuld geloven.
En deze, veel mensen kennen 1 kant van het verhaal en hij weet iets meer!
https://www.instagram.com/p/Cx7bBZcsg1u/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==
@Whistle niet dus
Maar zijn er dan geen mediadviseurs die de kinderen opdragen te antwoorden met: âgeen commentaar.â?
Dit kan ik me ergens voorstellen als je het leidend voorwerp bent, maar het is zân kind, hoezo moet zij commentaar geven volgens de woordvoerings"regels"?
Omdat ze anders zeggen dat hun pa het proces gaat rocken.
Maar denk persoonlijk dat ze het beste gewoon niet kunnen reageren of zeggen dat ze het proces afwachten.
Ja dat is precies mijn punt, ik kan me juist heel goed voorstellen dat zij zou zeggen âgeen commentaarâ maar @crazyplantlady zegt dat dat not done is in woordvoering, maar ja âhet gaan rockenâ lijkt me 100x erger.
Precies ook wat @Hejira al zegt daarvoor.
Ja ik weet ook niet veel van woordvoering maar wat zou er gebeuren dan als zoân kind zegt: âdit gaat niet om mij dus ik ga er niet op in.â?
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen woordvoerder of perspersoon aan te pas is gekomen hier hoor. Zal wel gewoon binnen het gezin zijn besproken hoe ze reageren.
Ik vind het wel weer bijzonder dat het hier nu weer gaat om wat familieleden erover zeggen. Wat Linda de Mol zei was niet goed, wat Marcoâs kinderen zeggen is niet goed. Iemand die ongewild in zoân situatie betrokken raakt, jong is en dan een ongelukkige uitspraak doet over nota bene haar vader niet het scherpste mesje uit de la noemen, toondoof (waar komt dat woord eigenlijk ineens zo vaak vandaan), vind ik dan weer ongepast. Pak die gasten zelf aan, niet de mensen eromheen
Wat een onzin. Als er nu iemand âgeen commentaarâ kan zeggen (en als ze willen 20x achter elkaar) zijn het de kinderen van een bekende zanger die beschuldigd wordt van het betasten van een minderjarig meisje. Dat kan echt prima en als ze goed werden beschermd had iemand dat ze mee gegeven.
Die kinderen hebben hier niks mee te maken en hoeven hier echt nul in betrokken te worden, ze zijn niemand enig antwoord verplicht.
âGeen commentaarâ is ook commentaar. Dan wordt er gekopt dat âzelfs de kinderen niet achter Marco staanâ omdat ze niet iets zeggen wat erop duidt dat ze hun vader geloven. Het is echt niet zo makkelijk als het lijkt, maar âwe gaan dit rockenâ is ook zeker niet wat je moet zeggen in deze situatie haha.