Ooh leuk! Mijn halve familie en man komen uit die wijk en kwam er veel als kind. Leuk om te gaan kijken.
Cry me a river liedje en video is dan helemaal een trap na. Wat een zak stront is die Timberlake
Justin is werkelijk een van de walgelijkste mannen die er telkens mee wegkomt. Hoe hij Britney heeft behandeld, en toen dat gedoe met Janet waar hij haar met plezier alle schuld op haar liet nemen.
Kotsen die vent.
Vandaar de parade met *NSYNC, wilde natuurlijk even goede publiciteit voordat dit uitkwam…
O, ik dacht voor die trollen animatie film van hem. Hij kan de film niet promoten (acteur stakingen), maar hij kan wel een reünie houden. En die film gaat toevallig ook over een boyband.
Ik zit iets te veel op reddit
Nou nu je het zegt!
Hij zat ook een paar jaar geleden in zo’n roundtable interview waar fucking Tori Amos bijzat en hij zat haar zo, overduidelijk nep, kont te kussen. Het lef, dat je zo fake durft te zijn terwijl je in het echt gewoon een smerige vrouwenhater bent.
Bij hem is alles zo doordacht, dat het mij niets zou verbazen dat hij een dubbele agenda had.
Komt nu trouwens nieuws voorbij dat hij vreemd zou zijn gegaan.
Ik vind het een vreselijke vent. Vroeger al.
Bye bye bye Justin
Hij gaat volgens roddels nog steeds vreemd
Ik vond dit ook zo vreselijk
Echt hè, cancelcultuur kan soms overdrijven maar waarom hij nog niet gecancelled is, snap ik echt niet.
In zn nieuwe film op netflix hoeft hij dan dus niet echt te acteren ![]()
Wow Monica Geuze is (misschien?) de nieuwe Bachelorette!
Er komt vast nog een deel 2 van het filmpje met dan de woorden “… voor Viola Holt…”
Haha ja ik twijfelde ook! Omdat ze niet letterlijk zegt de bachelorette te zijn en het eerder natuurlijk gepresenteerd heeft…
Edit: ik zou het wel genieten vinden als Rick Brandsteder het dan nu weer gaat presenteren
Ahh ik hoop het niet, hoe leuk zou het zijn als Monica het echt gaat doen
Hahaha same!
Die comments op Instagram hahaha
‘Babes zoek niet verder, Nigel Mol aka Don Juan is hier voor je’
Ah niet nee, niet grappig vind ik
Ben benieuwd of het echt klopt dat de ze het gaat doen! Lijkt me leuk
Denk het ook, de text bij de reel
videolandonline: Speciaal berichtje van Monica! Vanmiddag meer… ![]()
![]()
Monica pakt nu wel lekker door trouwens met de stories van haar collectie launch bij shoeby, perfecte timing met zoveel exposure