Maar zijn er dan geen mediadviseurs die de kinderen opdragen te antwoorden met: “geen commentaar.”?
Haha de 101 van woordvoering is wel dat je nooit ‘geen commentaar’ mag zeggen Ik kan me zo voorstellen dat de ingefluisterde boodschap is: zeg maar dat je achter je vader staat en dat jullie het proces afwachten.
Dat zij er van maakt ‘we gaan dit rocken’ is wel wat ongelukkig, maar ik snap ook wel weer dat je niet over je eigen vader, midden in een juridisch proces, gaat zeggen: ‘nou ik ben neutraal en de rechter moet het maar bepalen’
Dit kan ik me ergens voorstellen als je het leidend voorwerp bent, maar het is z’n kind, hoezo moet zij commentaar geven volgens de woordvoerings"regels"?
Omdat ze anders zeggen dat hun pa het proces gaat rocken.
Maar denk persoonlijk dat ze het beste gewoon niet kunnen reageren of zeggen dat ze het proces afwachten.
Ja dat is precies mijn punt, ik kan me juist heel goed voorstellen dat zij zou zeggen “geen commentaar” maar @crazyplantlady zegt dat dat not done is in woordvoering, maar ja “het gaan rocken” lijkt me 100x erger.
Precies ook wat @Hejira al zegt daarvoor.
Ja ik weet ook niet veel van woordvoering maar wat zou er gebeuren dan als zo’n kind zegt: “dit gaat niet om mij dus ik ga er niet op in.”?
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen woordvoerder of perspersoon aan te pas is gekomen hier hoor. Zal wel gewoon binnen het gezin zijn besproken hoe ze reageren.
Ik vind het wel weer bijzonder dat het hier nu weer gaat om wat familieleden erover zeggen. Wat Linda de Mol zei was niet goed, wat Marco’s kinderen zeggen is niet goed. Iemand die ongewild in zo’n situatie betrokken raakt, jong is en dan een ongelukkige uitspraak doet over nota bene haar vader niet het scherpste mesje uit de la noemen, toondoof (waar komt dat woord eigenlijk ineens zo vaak vandaan), vind ik dan weer ongepast. Pak die gasten zelf aan, niet de mensen eromheen
Wat een onzin. Als er nu iemand “geen commentaar” kan zeggen (en als ze willen 20x achter elkaar) zijn het de kinderen van een bekende zanger die beschuldigd wordt van het betasten van een minderjarig meisje. Dat kan echt prima en als ze goed werden beschermd had iemand dat ze mee gegeven.
Die kinderen hebben hier niks mee te maken en hoeven hier echt nul in betrokken te worden, ze zijn niemand enig antwoord verplicht.
Hahaha sorry hoor ik zeg alleen: áls ze is geïnstrueerd door een woordvoerder dan zal die waarschijnlijk niet hebben gezegd, zeg ‘geen commentaar’. Dat vermoed ik omdat ik een beetje weet hoe woordvoerders werken
Wat je daar verder van vindt moet je zelf weten.
‘Geen commentaar’ is ook commentaar. Dan wordt er gekopt dat ‘zelfs de kinderen niet achter Marco staan’ omdat ze niet iets zeggen wat erop duidt dat ze hun vader geloven. Het is echt niet zo makkelijk als het lijkt, maar ‘we gaan dit rocken’ is ook zeker niet wat je moet zeggen in deze situatie haha.
Jada Pinkett en Will Smith zijn naar haar zeggen al sinds 2016 gescheiden
Wat is dit nou weer voor raar verhaal, waarom zou je dat doen
Ben benieuwd of Will dat ook weet… wat een rare show dan ook die ze doen. Willen Jada die praten over haar ‘entanglement’ als ze al uit elkaar zijn.
Deze mensen zijn echt compleet gestoord hoor.
Wat een vreemd stel, altijd al geweest ook.
Ze hebben in het begin van hun relatie een hele tijd Scientology aangehangen (giga red flag) daarna kabbala omdat het hip was, daarna was Jada ineens een half jaartje moslim.
En dan al die rare uitingen in talkshows waarin zij hem confronterende met haar buitenechtelijke relaties en dat de enige man waar ze ooit verliefd op was Tupac was.
En dan Will met die achterlijke actie tijdens de Oscars…
En al die tijd waren ze dus al gescheiden en hebben zich als stel voorgedaan.
Echt, peak Hollywood dit.
Ah ze brengt binnenkort een boek uit zie ik…
Zal wel publiciteit nodig hebben😏
Alles wat ik weet over dit stel is 100% tegen mijn wil
*Will
Waar is Tim den Besten eigenlijk gebleven?