Verraders. Helaas
Haha wow ik lees net de Emma Wortelboer zwanger is, dat is onverwacht
Klopt, misschien moet hij er nog van bij komen
Ik was niet echt serieus haha. Tim den besten boeit mij nul.
Volgens mij ook al langer geleden opgenomen? Normaal is hij redelijk actief op Instagram, maar nu al een tijd niets gezien.
Wow dat gaat echt een irritant kind worden.
Ja ik denk een soort minder connected Splinter Chabot.
Sorry vind dat zoooooooooooooooooān irritante vent.
Jokes on you ik lees überhaupt niet.
Ik ben hier heel benieuwd naar. Groot deel van mijn tienertijd daar doorgebrachf
Pff er blijft echt niks meer over voor de linkse elite he. Whatās next? Peter Gillis als eregast op het boekenbal?
Ooh leuk! Mijn halve familie en man komen uit die wijk en kwam er veel als kind. Leuk om te gaan kijken.
Cry me a river liedje en video is dan helemaal een trap na. Wat een zak stront is die Timberlake
Justin is werkelijk een van de walgelijkste mannen die er telkens mee wegkomt. Hoe hij Britney heeft behandeld, en toen dat gedoe met Janet waar hij haar met plezier alle schuld op haar liet nemen.
Kotsen die vent.
Vandaar de parade met *NSYNC, wilde natuurlijk even goede publiciteit voordat dit uitkwamā¦
O, ik dacht voor die trollen animatie film van hem. Hij kan de film niet promoten (acteur stakingen), maar hij kan wel een reünie houden. En die film gaat toevallig ook over een boyband.
Ik zit iets te veel op reddit
Nou nu je het zegt!
Hij zat ook een paar jaar geleden in zoān roundtable interview waar fucking Tori Amos bijzat en hij zat haar zo, overduidelijk nep, kont te kussen. Het lef, dat je zo fake durft te zijn terwijl je in het echt gewoon een smerige vrouwenhater bent.
Bij hem is alles zo doordacht, dat het mij niets zou verbazen dat hij een dubbele agenda had.
Komt nu trouwens nieuws voorbij dat hij vreemd zou zijn gegaan.
Ik vind het een vreselijke vent. Vroeger al.
Bye bye bye Justin