Hij gaat volgens roddels nog steeds vreemd
Ik vond dit ook zo vreselijk
Hij gaat volgens roddels nog steeds vreemd
Ik vond dit ook zo vreselijk
Echt hĆØ, cancelcultuur kan soms overdrijven maar waarom hij nog niet gecancelled is, snap ik echt niet.
In zn nieuwe film op netflix hoeft hij dan dus niet echt te acteren
Wow Monica Geuze is (misschien?) de nieuwe Bachelorette!
Er komt vast nog een deel 2 van het filmpje met dan de woorden ā⦠voor Viola Holtā¦ā
Haha ja ik twijfelde ook! Omdat ze niet letterlijk zegt de bachelorette te zijn en het eerder natuurlijk gepresenteerd heeftā¦
Edit: ik zou het wel genieten vinden als Rick Brandsteder het dan nu weer gaat presenteren
Ahh ik hoop het niet, hoe leuk zou het zijn als Monica het echt gaat doen
Hahaha same!
Die comments op Instagram hahaha
āBabes zoek niet verder, Nigel Mol aka Don Juan is hier voor jeā
Ah niet nee, niet grappig vind ik
Ben benieuwd of het echt klopt dat de ze het gaat doen! Lijkt me leuk
Denk het ook, de text bij de reel
videolandonline: Speciaal berichtje van Monica! Vanmiddag meerā¦
Monica pakt nu wel lekker door trouwens met de stories van haar collectie launch bij shoeby, perfecte timing met zoveel exposure
Dat is geen toeval.
Nee ben ook niet zo naĆÆef om te denken dat 12 stories in het afgelopen uur een toeval zijn
Maar even, zij gingen toch failliet of is Mo het laatste redmiddel
Ze hebben uitstel van betaling aangevraagd over corona periode. Op papier zijn ze een goed bedrijf, voor en na corona. Alleen corona periode is zwaar geweest. Die is goedgekeurd. Word alleen goedgekeurd als het een gezond bedrijf is. Dus ik denk niet dat er een faillisement aankomt.
Ah okƩ thanks!
Heb ff gekeken maar een basic tshirt met lange mouwen 60 eu en die veren top 120 eu, ik weet het niet zou dit goed gaan lopen
Ik snap de match met Monica ook totaal niet, vind āt echt een 40+ moeke winkel. Maar misschien willen ze hun imago veranderen ofzo
werk jij voor shoeby
Wat ongemakkelijk voor haar ex dat dit niet bekend was!
Het was toch helemaal niet eens bekend dat ze zwanger wasā¦