Shoeby vind ik een beetje te vergelijken met Costes. Af en toe vind ik er iets leuks.
Ik vind Shoeby wel leuke kleding hebben maar 1) te duur voor “maar” Shoeby en 2) kwaliteit is kut. Ik kocht meestal 1 maat groter omdat ik vindt dat het snel krimpt, ook al was je volgens het etiket. Wat ik nu doe is Shoeby kleding via Vinted kopen. Dan betaal ik veel minder en meestal is het dan een aantal keer gewassen waardoor het bij mij niet meer krimpt.
Nee koop er in de winkels ook al jaren niet meer! Ik heb dit toen ook wel eens gemeld dat de kleding best duur is en dan gaat krimpen maar 0 reactie op gehad. Ik vind de kleding nog wel leuk vandaar dat ik het nu via Vinted koop. Die kleding is gewassen en ziet er dan nog steeds goed uit dus dat is dan wel weer van betere kwaliteit + meestal een fractie van de originele prijs
Heeft iemand de docu Koen aandachtsjunk gezien? Over Koen Kardashian. Echt heel heftig
In het documentaire topic gaat het erover!
Ik ben net begonnen aan een docu over Colleen Rooney en het hele Wagatha Christie verhaal op Disney+. Ik ga me hier weer een paar uur vermaken denk ik.
Ook weer een echtpaar dat zo lang bij elkaar was.
Voelde als een olifantendracht, zo lang zwanger voor mn gevoel. Kindje heet Xavier.
Leuke naam! Maar inderdaad lijkt een eeuwigheid geduurd te hebben
Wat een normale naam. Ik had bij hen iets heel anders verwacht, denk ik. Ik spreek het wel automatisch op zn Buddenbrucks uit haha. Ook leuk
Ja ik had ook een andere naam verwacht, een of andere zoutkristal of edelsteen ofzo
Zij hebben een zoon? Ik zweer dat hij in die podcast met Monica verkondigde dat het een meisje was (of dat hij 100% zeker wist dat het een meisje zou worden dan).
Ik moet dan toch aan The Devil Wears Prada denken:
‘’…we need to contact Leslie, and see what she can do to minimize the press on all this.’’
Fijn dat je de naam eronder zet, in de link lijkt het net of het kind heerlijk kuikentje heet.
Hij had gezegd dat hij overtuigd was door een meisje puur op gevoel. Maar ze hebben een gender reveal gedaan en sindsdien sprak die elke podcast ook alleen maar over zijn zoon.
Ooh ja. Ik luister die podcast niet regelmatig. Dus dan was het toevallig die aflevering van dat gevoel.
Ik vond het trouwens niet echt “ik denk dat het een meisje wordt”, maar “Jessie en ik weten zeker dat het een meisje wordt want blabla insert iets zweverigs”. Echt dom eigenlijk om dat soort dingen zo stellig te beweren…
Zit nu net dat interview te kijken bij Humberto met Leonardo (die jongen van die foto in de live van Bilal). Die arme jongen is echt 14 en zit daar half hyperventilerend, heb zo met hem te doen. En dan nog krijgen mensen het voor elkaar om op X lelijke dingen over hem te zeggen (volwassen mensen nog ook ).
Heb vanavond The Woman In Me gelezen. Erg indrukwekkend. Niet enorm vernieuwend (de grootste nieuwtjes waren eerder deze week al uitgekomen), maar het is toch mooi om Britney’s kant van het verhaal te lezen.
Het zet je echt aan het denken
Mijne is niet binnengekomen. Ben zo benieuwd.
Ik kan hier niet aan wennen. Het is net alsof je niet wilt vertellen welke site