FF Boulevard #9

Oh nee nu doe je shoeby wel echt tekort. Het is echt wel een leuke winkel, totaal niet moeke achtig

8 likes

Ja en die winkels zitten ook nooit in t centrum van een stad. Hier in t winkelcentrum hebben we er ook 1. Maar in dit winkelcentrum komen volgens mij alleen mensen uit de wijk.
Niet mensen uit de regio die ‘een dagje gaan winkelen’ want die gaan wel naar t centrum van de stad.
Ik stap er wel eens binnen, maar heb er nog nooit wat gekocht. Vind het altijd net niet (of helemaal niet). En ook best duur voor wat het is.
Volgens mij hebben ze trouwens ook wel eens een collectie ofzo met nicolette van dam gehad?

3 likes

Ja en laatst lizzy vd ligt

3 likes

Wel een beetje plattelandship imo. Sorry.
@Luipaard Heb het idee dat die kwaliteit juist wel redelijk is. Al moet ik zeggen dat de lat tegenwoordig extreem laag ligt. (Looking at you, zara, mango, hele h&m group.)
En die (volgens mij alsnog redelijke) prijzen zijn ook te verklaren gezien de kleinere afzetmarkt vergeleken met o.a. bovengenoemde.

6 likes

Monica is op zoek naar aanmeldingen voor de Bachelor. Zelf niet de bachelorette. Jammer maar wel verwacht haha

5 likes

Showby is het nieuwe nakd met al die bn’er collecties.

1 like

Ben echt heel erg teleurgesteld😂

9 likes

Oh kende alleen de samenwerking van fred. Dacht fred ook voor jonger publiek was.

3 likes

Volgens mij hadden ze t laatst ook met die gooische moeders toch? Of was dat weer een ander merk?

4 likes

Ander merk, was dat niet sezane?

1 like

Nee dat was omoda

3 likes

Shoeby vind ik een beetje te vergelijken met Costes. Af en toe vind ik er iets leuks.

3 likes

Ik vind Shoeby wel leuke kleding hebben maar 1) te duur voor “maar” Shoeby en 2) kwaliteit is kut. Ik kocht meestal 1 maat groter omdat ik vindt dat het snel krimpt, ook al was je volgens het etiket. Wat ik nu doe is Shoeby kleding via Vinted kopen. Dan betaal ik veel minder en meestal is het dan een aantal keer gewassen waardoor het bij mij niet meer krimpt.

4 likes

Nee koop er in de winkels ook al jaren niet meer! Ik heb dit toen ook wel eens gemeld dat de kleding best duur is en dan gaat krimpen maar 0 reactie op gehad. Ik vind de kleding nog wel leuk vandaar dat ik het nu via Vinted koop. Die kleding is gewassen en ziet er dan nog steeds goed uit dus dat is dan wel weer van betere kwaliteit + meestal een fractie van de originele prijs

3 likes

Heeft iemand de docu Koen aandachtsjunk gezien? Over Koen Kardashian. Echt heel heftig

3 likes

In het documentaire topic gaat het erover!

4 likes

Ik ben net begonnen aan een docu over Colleen Rooney en het hele Wagatha Christie verhaal op Disney+. Ik ga me hier weer een paar uur vermaken denk ik.

10 likes

Ook weer een echtpaar dat zo lang bij elkaar was.

3 likes

https://www.ad.nl/show/jessie-jazz-vuijk-en-kaj-gorgels-ouders-geworden-van-zoontje-heerlijk-kuikentje~a0174f69/

Voelde als een olifantendracht, zo lang zwanger voor mn gevoel. Kindje heet Xavier.

15 likes

Leuke naam! Maar inderdaad lijkt een eeuwigheid geduurd te hebben

5 likes