Oh nee nu doe je shoeby wel echt tekort. Het is echt wel een leuke winkel, totaal niet moeke achtig
Ja en die winkels zitten ook nooit in t centrum van een stad. Hier in t winkelcentrum hebben we er ook 1. Maar in dit winkelcentrum komen volgens mij alleen mensen uit de wijk.
Niet mensen uit de regio die âeen dagje gaan winkelenâ want die gaan wel naar t centrum van de stad.
Ik stap er wel eens binnen, maar heb er nog nooit wat gekocht. Vind het altijd net niet (of helemaal niet). En ook best duur voor wat het is.
Volgens mij hebben ze trouwens ook wel eens een collectie ofzo met nicolette van dam gehad?
Ja en laatst lizzy vd ligt
Wel een beetje plattelandship imo. Sorry.
@Luipaard Heb het idee dat die kwaliteit juist wel redelijk is. Al moet ik zeggen dat de lat tegenwoordig extreem laag ligt. (Looking at you, zara, mango, hele h&m group.)
En die (volgens mij alsnog redelijke) prijzen zijn ook te verklaren gezien de kleinere afzetmarkt vergeleken met o.a. bovengenoemde.
Monica is op zoek naar aanmeldingen voor de Bachelor. Zelf niet de bachelorette. Jammer maar wel verwacht haha
Showby is het nieuwe nakd met al die bnâer collecties.
Ben echt heel erg teleurgesteldđ
Oh kende alleen de samenwerking van fred. Dacht fred ook voor jonger publiek was.
Volgens mij hadden ze t laatst ook met die gooische moeders toch? Of was dat weer een ander merk?
Ander merk, was dat niet sezane?
Nee dat was omoda
Shoeby vind ik een beetje te vergelijken met Costes. Af en toe vind ik er iets leuks.
Ik vind Shoeby wel leuke kleding hebben maar 1) te duur voor âmaarâ Shoeby en 2) kwaliteit is kut. Ik kocht meestal 1 maat groter omdat ik vindt dat het snel krimpt, ook al was je volgens het etiket. Wat ik nu doe is Shoeby kleding via Vinted kopen. Dan betaal ik veel minder en meestal is het dan een aantal keer gewassen waardoor het bij mij niet meer krimpt.
Nee koop er in de winkels ook al jaren niet meer! Ik heb dit toen ook wel eens gemeld dat de kleding best duur is en dan gaat krimpen maar 0 reactie op gehad. Ik vind de kleding nog wel leuk vandaar dat ik het nu via Vinted koop. Die kleding is gewassen en ziet er dan nog steeds goed uit dus dat is dan wel weer van betere kwaliteit + meestal een fractie van de originele prijs
Heeft iemand de docu Koen aandachtsjunk gezien? Over Koen Kardashian. Echt heel heftig
In het documentaire topic gaat het erover!
Ik ben net begonnen aan een docu over Colleen Rooney en het hele Wagatha Christie verhaal op Disney+. Ik ga me hier weer een paar uur vermaken denk ik.
Ook weer een echtpaar dat zo lang bij elkaar was.
Voelde als een olifantendracht, zo lang zwanger voor mn gevoel. Kindje heet Xavier.
Leuke naam! Maar inderdaad lijkt een eeuwigheid geduurd te hebben