FF Boulevard #9

Wat een normale naam. Ik had bij hen iets heel anders verwacht, denk ik. Ik spreek het wel automatisch op zn Buddenbrucks uit haha. Ook leuk

29 likes

Ja ik had ook een andere naam verwacht, een of andere zoutkristal of edelsteen ofzo

13 likes

Zij hebben een zoon? Ik zweer dat hij in die podcast met Monica verkondigde dat het een meisje was (of dat hij 100% zeker wist dat het een meisje zou worden dan).

3 likes

Ik moet dan toch aan The Devil Wears Prada denken:
‘’
we need to contact Leslie, and see what she can do to minimize the press on all this.’’

6 likes

Fijn dat je de naam eronder zet, in de link lijkt het net of het kind heerlijk kuikentje heet.

30 likes

Hij had gezegd dat hij overtuigd was door een meisje puur op gevoel. Maar ze hebben een gender reveal gedaan en sindsdien sprak die elke podcast ook alleen maar over zijn zoon.

Ooh ja. Ik luister die podcast niet regelmatig. Dus dan was het toevallig die aflevering van dat gevoel.

Ik vond het trouwens niet echt “ik denk dat het een meisje wordt”, maar “Jessie en ik weten zeker dat het een meisje wordt want blabla insert iets zweverigs”. Echt dom eigenlijk om dat soort dingen zo stellig te beweren

4 likes

Zit nu net dat interview te kijken bij Humberto met Leonardo (die jongen van die foto in de live van Bilal). Die arme jongen is echt 14 en zit daar half hyperventilerend, heb zo met hem te doen. En dan nog krijgen mensen het voor elkaar om op X lelijke dingen over hem te zeggen (volwassen mensen nog ook :nauseated_face:).

18 likes

Heb vanavond The Woman In Me gelezen. Erg indrukwekkend. Niet enorm vernieuwend (de grootste nieuwtjes waren eerder deze week al uitgekomen), maar het is toch mooi om Britney’s kant van het verhaal te lezen.
Het zet je echt aan het denken

6 likes

Mijne is niet binnengekomen. Ben zo benieuwd.

5 likes

Ik kan hier niet aan wennen. Het is net alsof je niet wilt vertellen welke site

85 likes

Ik weiger ook al maanden de app bij te werken. (ook niet goed i know), maar ik wil niet dat lelijke X icoontje :joy:

18 likes

Ik blijf ook gewoon Twitter en Tweet zeggen :sweat_smile:

16 likes

“Elon’s version” :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik realiseer me door dit bericht was dat er op Twitter stond, ik dacht dat het een typefout was en las er gewoon overheen (lekker gewerkt, Elon).

6 likes

Maar wat doet deze jongen in een live programma op nationale tv? Wie vond dit een goed idee? Dit is secundaire victimisatie die voorkomen had kunnen worden.

26 likes

Humberto gaf aan dat hij en zijn familie dit zelf geïnitieerd hebben
 maar alsnog, geen goed idee.

8 likes

Nee eens, ik zat ook nog net niet te skreeuwen naar mijn televisie dat hij aub dit niet moest doen. Daarom heb ik ook zo met hem te doen. Maar dat staat wat mij betreft los van het zo spottend reageren op een overduidelijk zeer kwetsbare 14jarige jongen door volwassenen. Vond Humberto ook echt aan het pushen voor extra sensatie.

8 likes

Ik vind dat Angela de Jong hier wel een goede column over heeft geschreven:
https://www.ad.nl/show/2-5-jaar-na-die-misselijkmakende-grap-van-bilal-wahib-is-leonardo-weer-ergens-ingetrapt~a94c5ed9/

4 likes

Is de Nederlandse versie ook. Korte zinnen en makkelijke woorden.

6 likes