FF Filmclub: Don’t worry darling

Klopt het dat dat een film is uit 2001?

Klinkt leuk! Ik zie dat je hem ook op dvd kan lenen bij de bieb. Als het niet in je eigen bieb is kan het landelijk dat kost dan 4 euro. Misschien een optie voor de mensen zonder prime of die geen zin hebben in de bios.

2 likes

Ja leuk! Ik heb hem al gezien maar dat is lang geleden dus ben benieuwd hoe ik hem nu vind!

1 like

Ik vind het wel opvallend dat er steeds meer films voor een tweede keer worden vertoond in de bios. Zo kan je wel makkelijk kennis maken met oudere films die niet op streamingsdiensten te vinden zijn. In dat opzicht is het jammer dat dvd’s niet zo mainstream meer zijn. Dat is wel een makkelijke manier om goede films te delen.

2 likes

Heb 'm toevallig gister in de bios gezien, dus vind het wel leuk om erover mee te praten wanneer de rest 'm ook heeft gezien!

Ik ga tegenwoordig eigenlijk haast meer naar oudere films in de bioscoop dan nieuwe. In Amsterdam is het aanbod daarvoor wel gewoon vrij groot in meerdere bioscopen en overige plekken.

3 likes

Voor wanneer zullen we de film gaan kijken? Had je iets in gedachten?

Ik kwam nog een interessant artikel tegen over het geheugen van streamingsdiensten wbt films en series.

Heeft iemand Mulholland drive al gezien? Ik had hem geleend op dvd maar was er niet aan toegekomen voor de inleverdatum. Toevallig vond ik hem een paar weken geleden in de tweedehandswinkel. Dus denk dat ik de film deze week ga kijken, ben nog steeds heel benieuwd.

1 like

Ik ben het helemaal vergeten bedenk ik nu, maar ik ga proberen om m deze week alsnog te kijken

2 likes