FF quiz 2019 deel 5

Hey, maandag van 20u tot 22u is er weer quiz.

Gelieve dit topic voorlopig leeg te laten. Voor vragen of om zelf quizmaster te worden kan je hier terecht.

Tot maandag!

ab9aff5996dab82a9fa6357273609663

Edit: er zijn ook twee geluidsfragmenten, zorg ervoor dat je die kunt afspelen en eventueel oortjes bij je hebt!

30 likes

Nou janken weer

3 likes

Wow ik wist er gewoon een aantal zeker dit keer.

2 likes

Leuke kwis! Besef me nu dat ik die cijfervolgorde verkeerd heb gedaan en ik dacht zo briljant te zijn :tired_face:

1 like

Ik snapte echt geen hol van die cijferreeks terwijl ik er eigenlijk heel trots op ben dat het me altijd lukt. Wat doe je me aan @Eddie :cry: maar wel heel leuk weer!!

4 likes

hahah moest hardop lachen om Jezus die niet op Woodstock aanwezig was!
Leuk opgezet, wel veel moeten gokken weer. + die cijferreeks doet me echt denken aan de middelbare school en m’n haat voor alles wat met getallen te maken heeft dus ik wilde er niet eens over na denken.

3 likes

leuk maar moeilijk. 0 punten ws😣

1 like

Wat een leuke quiz! Ik ben echt benieuwd naar het antwoord op de cijferreeks haha, zie hem echt niet.

1 like

Hele leuke quiz! Ik ben ook heel benieuwd naar de cijferreeks, kon er geen wijs uit worden

1 like

Wat leuk met geluidsfragmenten helemaal!

1 like

Heel tof gedaan, heb ervan genoten :blush:

1 like

Ik snap de cijferreeks volgens mij!!

1 like

Hercules-Is-Confused-By-Phils-Rant-And-Starts-Counting-On-His-Fingers

7 likes

Veel gegokt, maar gelukkig wel op antwoorden die ook veel stemmen hadden dus dan zal het wel oke zijn :stuck_out_tongue:

2 likes

Volgens mij wist ik er nog best wel wat, alleen die cijferreeks is echt een nachtmerrie terwijl ik daar normaal juist goed in ben :sob: Ik dacht wel dat dit de vraag zou zijn waarbij je niet hoeft te rekenen en ik zit in de richting van telefoonnummers/toets op telefoon te denken maar ik zie het gewoon niet grr

Oh en bij de Tour de France vraag zou ik het stiekem stom vinden als Lance Armstrong het goede antwoord is want zijn overwinningen zijn geschrapt. 2 uit het rijtje zijn het sowieso niet dus dan blijft er eentje over waarvan ik het niet heel zeker weet. Maargoed mss is LA wel een instinker dus ik zeur er nog maar ff niet over haha.

4 likes

Ik heb allezzzzzzzzzzzzz gegokt. En mijn brein is echt pudding, ik weet niks! Helemaal niks! Ik vind mijzelf echt zo droevig. Ik vind mijn brein droevig. Quiz was wel super bedacht!

3 likes

Sommigen wist ik echt zeker… anderen daarentegen :rofl:

1 like

Leuk met die geluidsfragmenten!! De cijferreeks kwam ik maar niet uit.

1 like

Leuke quiz! @Eddie

Wel jammer dat Jezus nooit op Woodstock een optreden heeft gegeven. Valt me van hem tegen.

1 like

Eerste x dat ik mee doe met de quiz maar man man hij is moeilijk!

1 like