FF Spotify Playlist

Ik heb net een nummer toegevoegd maar ik ben eigenlijk bang dat jullie het niet zo zullen waarderen. :stuck_out_tongue: Misschien kunnen jullie het raden.

2 likes

HAHAHAHA

2 likes

Zo leuk! Ik heb ook ff een nummer toegevoegd, maar ik geloof niet dat ik kan tippen aan de toevoeging van @Flamoes :joy:

Zo lang het maar één van je favoriete zomerliedjes is, ben je safe!

Hey dat is ook mijn favoriete Braziliaanse nummer! (Niet dat ik er zo veel ken, maar dat nummer was volgens mij een hit toen ik daar was want ik heb het 1000x gehoord.)

Ik was daar ook wel fan van de Braziliaanse funk maar ik ken geen artiesten dus ben het een beetje uit het oog verloren.

1 like

Hahaha ik denk dat ik het nummer van @Flamoes net voorbij hoorde komen. Neem ruim!

1 like

Tof dit! Ik zit al helemaal mee te dansen in de auto :slight_smile:

Ah shit. M’n vriend en ik delen zijn account. Nu wil ik m wel volgen, maar dan ziet iedereen zijn naam. Dat vind ik erger dan de mijne ofzo :see_no_evil:

@Flamoes kan niet stoppen met luisteren

1 like

Ik kan andere mensen die de lijst volgen niet zien!

1 like

Volgens mij kun je alleen de mensen zien die nummers hebben toegevoegd.

Ja precies, maar niet wie al die andere mensen zijn die de lijst volgen.

1 like

Heb er weer een pareltje aan toegevoegd.

Ik heb net ook 4 nummers toegevoegd, waaronder een persoonlijke favo en het schoeisel wat ik momenteel aan heb. Easy te raden!

Juist alleen persoonlijke favorieten!

1 like

Yes, al mijn persoonlijke billenschud liedjes komen erin :peach:

Bij deze even de complimenten van mijn vriend aan jullie. Ik had de playlist aanstaan en hij vond het goede muziek :muscle:

4 likes

Wat leuk dit! heb me geabboneerd op de lijst!
Ik ga eens even mn spotify doorbladeren om te zien of ik wat leuks kan toevoegen :dancer::man_dancing:

1 like

Leuke lijst!! Heb ook even 3 favorietjes toegevoegd

Up
Meerrr hitjes graag