FF Spotify Playlist

Yesss nog iemand die Buster Shuffle heeft toegevoegd!

1 like

Ben bezig met een playlist voor mijn Oost Europa roadtrip van komende zaterdag en deze lijst komt goed van pas. :raised_hands: Waarvoor dank!

1 like

Het wordt mooi weer deze week. Dus deze playlist nog even omhoog. Als iemand nog een goeie toevoeging heeft!

Wat een toplijst en grote dank voor degene die Chase the Sun erin heeft gezet :heart::heart:

Fijn!

PS. Hoop wel dat iedereen een beetje specifiek blijft en niet zomaar alles erin pleurt (zie openingspost).

84 volgers #trots

image

7 likes

Ook wat deuntjes toegevoegd.

Even deze weer omhoog! Zin in meer leuke zomerdeuntjes

Laatste dag van mijn vakantie en heb de hele zomer regelmatig deze lijst afgespeeld. Superchill! Wordt ook best gewaardeerd door mijn omgeving haha. Bedankt aan iedereen die hier van die toffe heeft geplaatst. Misschien een ideetje om ook een ff winter playlist te maken?

Ja, kan ik wel doen als er meer animo is. Heb toch die Ffeminarum account aangemaakt :grimacing:

4 likes

Een party lijst zou echt top zijn. Nu de categorie ‘party’ is afgeschaft bij spotify weet ik ineens niet meer wat ik moet draaien op een feestje.

3 likes

Goeie! Maak ik ook aan. Eerst ff werken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Super!

zou het kunnen dat je de playlists nog ‘gezamelijk’ moet maken @Lula ?

Je moet die playlists eerst volgen voordat je iets toe kunt voegen. Heb je dat geprobeerd?

Edit: oh kun je alleen op je computer doen. Ik doe het straks thuis!

1 like

Nee, ik moet dat op mijn computer instellen. Kan niet op mobiel. Geef wel een seintje als je toe kunt voegen.

Yes, ze zijn nu allemaal beschikbaar om nummers aan toe te voegen. Moet je de desbetreffende playlist eerst even liken/volgen.

Ik zie jullie bijdragen graag tegemoet! Wees wel een beetje selectief he. Alleen het beste voor je mede-forummers!

3 likes

Mijn favoriete party nummer staat er alvast in.

ZO leuk :smile: Ik heb m’n best gedaan voor de herfst playlist, nu de party playlist ff aanvullen

heb de zomer playlist geluisterd op de weg terug naar huis vandaag en vind het ook zo leuk!! Echt leuke nieuwe nummers leren kennen (vind only thing we know echt top) en oude die ik vergeten was (spirits!!)

heb zelf een nieuw account aangemaakt zodat m’n naam er niet bij zou staan als ik iets toevoeg maar kan de playlist daarmee niet volgen? weet iemand hoe ik dat kan oplossen?