FF Spotify Playlist

Hieronder vind je de link naar de FF Zomer Playlist. Hij is nog leeg maar het is een lijst die we met zijn allen samen kunnen stellen. Leek me leuk. Pleur er niet zomaar alles in oké! Alleen je lievelings (meerdere toegestaan). Door de playlist te volgen, kun je daarna zelf liedjes toevoegen.

En de andere lijsten:

12 likes

Mijn aller favorietste nummer staat er al in, well done.

1 like

Het is maar goed dat dit er staat. :innocent:

2 likes

Ah dit vind ik leuk! Groot muziek liefhebber hier. Ik volg!

Leuk idee! Ik heb er alvast een van mijn favorieten ingezet

Nein

Up!
Ik wil straks tijdens het naar huis fietsen allemaal leuke zomermuziek luisteren

Ik heb er ook twee toegevoegd. Kom tot de conclusie dat ik amper zomerse muziek luister.

1 like

Legend

Jaaa dankjewel voor Sublime. En Weezer!

1 like

Wat een geweldig idee dit! Ik ga ook toevoegen!

1 like

Ik heb mijn bijdrage ook gedaan, ga nu de rest eens beluisteren. Leuk idee!

Ik heb net een nummer toegevoegd maar ik ben eigenlijk bang dat jullie het niet zo zullen waarderen. :stuck_out_tongue: Misschien kunnen jullie het raden.

2 likes

Zo leuk! Ik heb ook ff een nummer toegevoegd, maar ik geloof niet dat ik kan tippen aan de toevoeging van @Flamoes :joy:

Hey dat is ook mijn favoriete Braziliaanse nummer! (Niet dat ik er zo veel ken, maar dat nummer was volgens mij een hit toen ik daar was want ik heb het 1000x gehoord.)

Ik was daar ook wel fan van de Braziliaanse funk maar ik ken geen artiesten dus ben het een beetje uit het oog verloren.

1 like

Hahaha ik denk dat ik het nummer van @Flamoes net voorbij hoorde komen. Neem ruim!

1 like

Tof dit! Ik zit al helemaal mee te dansen in de auto :slight_smile:

Ah shit. M’n vriend en ik delen zijn account. Nu wil ik m wel volgen, maar dan ziet iedereen zijn naam. Dat vind ik erger dan de mijne ofzo :see_no_evil:

Volgens mij kun je alleen de mensen zien die nummers hebben toegevoegd.

1 like

Ik heb net ook 4 nummers toegevoegd, waaronder een persoonlijke favo en het schoeisel wat ik momenteel aan heb. Easy te raden!