Oh maar als je twee van die klikfietstassen hebt of fietstassen met een platte bovenkant ipv schuin aflopend dan heb je ook een heel breed vlak waar je spullen overdwars op kan vervoeren! Je kan nog van die spinnen gebruiken krijg je het ook goed vast.
En als je een ligstuur hebt kan je daar vaak ook groter spul tegen aan houden of je kan een tas in het midden van je stuur hangen door de hengsels helemaal naar het midden vna het stuur te schuiven en dan de tas zo naar je toehalen en dan van je af door het stuur heen hangen. Dan kan je links en rechts aan het stuur nog tassen kwijt.
In van die rechthoekige fietstassen kun je spullen goed rechtop zetten vind ik en het gewicht goed verdelen.
Ik heb ook ooit een mand gehad en ik vond het zwaar fietsen en super onhandig met je fiets parkeren want overal zit dat ding in de weg. En helemaal in de fietsenstalling. Een ligstuur is ook wel wat onhandig maar niet zo onhandig als een krat voorop.Zo min mogelijk vaste extra dingen aan je fiets is het fijnst denk ik.