Hoe deed je dat dan met wassen?
@Eileen ik moest er wel minimaal 2 mee omdat het inderdaad niet in één nacht droogde door het zeemstuk + twee dagen achter elkaar dezelfde sportbroek dragen, die nat van het zweet wordt, zorgt bij mij voor problemen
Ik gebruik trouwens in de sportschool wel eens een menstruatieonderbroek van polyester onder een fiets bermudabroek. Je hebt ook gewone onderbroken met zeem speciaal voor fietsen. Die zijn wat lichter/kleiner dan een normale fietsbroek + vind ik makkelijker te combineren met een wijde fietsbroek.
Hoe vervoer je je spullen? Het gewicht verdelen over de fiets (beide wielen en het frame) was belangrijk, maar ik weet niet of je dat al doet.
En je kent het vast van je wandelvakanties, maar vooral in de zomer en op fietsvakantie zou ik nu niet meer zonder wollen fietsshirt willen. Fijner qua nare luchtjes vooral omdat ik op een fiets nog meer zweet dan met wandelen, en handig ook qua wassen natuurlijk
Edit: en ik zou zelf nu een licht fietsslot willen hebben die makkelijk te vervoeren is en je fiets beschermt tegen diefstal als je je fiets even parkeert bij die lekkere bakker