Bewitched is gebaseerd op de heel populaire tv show ergens in 1965 (ik heb daar een paar dvd’s van, heel leuk) en die tv serie is volgens mij wel geïnspireerd op oa die I married a witch idd.
Oeps!
Anyways gewoon kijken! Staat op YouTube en geniet van Veronica Lake in alle glorie.
Net Endgame Encore gezien. Zo jammer dat in deze skere bios geen imax is. Nu heb ik een extra scène gemist ![]()
Net Pressure gezien in de bios. Een verhaal dat gaat over de dagen vóór D-day, en de rol van de meteorologen daarin. Was echt een bijzonder goede film, bleef de hele film geboeid. Ik zou zonder Pathé pas nooit naar deze film gegaan zijn, maar hij heeft me echt verrast.
hahah wat is paaz voor manic pixie dreamgirl film zeg
joehoeee het gekkenhuis ontsnappen met een romantisch zelfmoordpact en een laatste avondmaal oh en ROZE HIGHLIGHTS en stiekem slapen in een hotel en dronken dansen op 80s funky disco
en ineens is ze genezen! so cute en quirky semi-suicidaal zijn!!
en daarvoor echt 3 kwartier zitten kijken naar iemand die een beetje quirky manisch is of analytisch in een recorder aan het praten is. ligt niet aan de actrice want die doet het heel goed vind ik maar t script biedt heel weinig echte diepgang. met zo’n serieus onderwerp moet het of heel absurdistisch zijn of gewoon serieus of beide als het heel goed gedaan is, maar dit is het allemaal net niet
oja hahaha dat vriendje ook wtf was dat voor rol
Haha ja ik vind het boek echt fantastisch maar de film is een koortsdroom (maar ondanks dat vond ik het toch vermakelijk en vind het altijd fijn om opnames op tv te zien omdat het zo moeilijk uit te leggen is)
ik ken het boek niet maar ben ik wel benieuwd naar nu!
ik vond het ook vermakelijk genoeg verder, prima wegkijkertje. maar moest echt lachen om hoe corny dat ontsnappingsdeel was
en de film was het verder sowieso helemaal waard voor deze look van martin van waardenberg
ik kocht 5 min voor aanvang kaartje voor de film, alleen maar solo strijders 🫡😎
voor iedereen die bang is alleen naar de bios te gaan, het boeit echt niets haha
Ja, echt genieten! Vind het vaak nog leuker alleen haha. Maar ik ben sowieso pro af en toe dingen alleen doen, zoals terrassen, koffie drinken, lunchen, museum etc.
Is ‘ie weer opgenomen? Hopelijk denkt hij niet meer dat hij majoor is. Hij speelde ook in Loenatiek als patiënt
WAAR DE FUCK SLAAT SATURDAY NIGHT FEVER OP?!?!?!?
Ik wil mijn 2 uur terug! Ik ben zooo kwaad.
Als er een activiteit is die geschikt is voor solo dates is dit het❤️ ik doe heel veel alleen (pleaase leave me alone haha), maar sommige mensen vinden dat heel spannend. Dan zeg ik altijd ga naar de bios!