Filmtopic #2

Ben vandaag naar Wonka geweest en ik heb er echt enorm van genoten :smiling_face_with_three_hearts: nieuwe favoriet.

6 likes

Ik was laatst naar Maestro en ik vond het helemaal niks. Kan me wel vinden in deze recensie: DPG Media Privacy Gate

Wat vonden anderen?

Neeeeee geen cringe. Cinematic masterpiece!
Ik wil ooit naar het Twilight Museum en de echte Chuckesmee pop zien!

2 likes

Staat die ergens op?

3 likes

Staat op Prime.

2 likes

Er is echt een goede film op Net5 nu!

1 like

Omg Cats?!?!?! De katten anus versie?!

1 like

Jaa Cats. Geen idee of dr een anus in zat, want ik kon de film echt niet aanzien :rofl::rofl:

3 likes

Ik heb net Talk To Me via PathĂ© Thuis gekeken en oooomg heb lang niet meer zo’n goeie horrorfilm gezien :flushed: vond het eigenlijk de hele film doodeng en had aan t begin echt een knoop in m’n maag van de plotopbouw. Dat wordt lekker nachtmerries vannacht haha

4 likes

Ik ben vandaag geweest en vond ‘m ook heel leuk! Je moet er niet te logisch bij nadenken, maar mooi gedaan, leuke karakters/acteurs en (meestal) leuke humor. Vond het ook mooi dat ze veel muziek uit de oorspronkelijke film gebruikten.

2 likes

Straks nog een toppertje: Dear Evan Hansen :smiling_face_with_tear:

Net ‘leave the world behind’ gekeken. Vond 'm vermakelijk!

als je googled vind je voornamelijk artikelen met irritaties over het (open) einde, maar ik vond het wel goed en grappig gedaan eigenlijk

5 likes

Ja ik ook. Snap niet dat zovelen het niet begrepen? Collectief IQ daalt ook wel per generatie hoor pfff.

1 like

Net the quiet girl op pathe thuis gekeken omdat die steeds hoog scoorde op alle eindejaarslijstjes. Echt heel mooi en ontroerend :pleading_face:

8 likes

Ik heb net saltburn gekeken. Wild ride. Denk dat ik hem nog een keer ga kijken voor alle symboliek enzo

5 likes

De novelle/kort verhaal waar het op gebaseerd is staat nog op mijn te lezen lijst. In de boekhandel wat blz gelezen en zag er goed uit! Pleegkind heet het van Claire Keegan.

3 likes

net op NPO plus bergman island gezien, vond t echt verschrikkelijk :confounded::confounded: laat filmmakers aub nooit meer films maken over films maken

2 likes

Ik vond het een beetje een gekke mix van The Talented Mr. Ripley, You en The Secret History


1 like

Ik ken alledrie die films niet dus sorry ik kan hier niks over zeggen

3 likes

Dat klinkt alsof ik hem toch maar moet gaan kijken

1 like