Filmtopic #2

Me favooo :heart:

1 like

Wat leuk! Ik vind dat nog steeds zo’n heerlijke film :heart_eyes:

1 like

Ik ben gisteravond begonnen aan Miller’s girl en moest het gewoon afzetten omdat ik de cringe niet aankon.

Heeft iemand Kinds of Kindness al gezien?

1 like

Jaa zoo leuk, ik heb denk ik die film zonder grappen wel minimaal 20 x gezien haha. Echt een classic.

@Torquay ja ik, wat wil je weten?

2 likes

M’n lievelings :heart:. Ben stiekem wel jaloers dat je die nu voor het eerst kunt ervaren, maar ook na 20x kijken blijft ie leuk.

1 like

Ik ben benieuwd hoe je hem vindt, ik vind het zo’n leuke film!

1 like

Ja ik gisteren! Vond hem leuker dan poor things. 3,5/5 zou ik hem geven.

2 likes

Oh dat is echt mijn feelgood, comfi film🥹❤️

Kirikouuuuu! Zit gelijk weer met dat liedje in mijn hoofd!

1 like

Die film was zoo leuk. Bijzonder dat ik hem nog niet had gezien want I love romcoms :white_heart: veel gelachen, op het laatst nog een traantje. Julia Roberts is zo mooi ook.

8 likes

Zijn er hier mensen al naar Inside Out 2 gegaan? Ik ben benieuwd of er meer volwassenen zonder kids in de zaal zitten haha

1 like

Nog niet maar staat op de agenda! In mijn omgeving weet ik al sowieso 4 volwassenen die gaan zonder kinderen. Gewoon heen gaan! En als er kinderen in de zaal zitten is het ook wel weer extra grappig, kinderen kunnen zo hard en onbeschaamd lachen.

1 like

Ja zeker, zou me daar sowieso niks van aantrekken. Die zijn echt niet met jou bezig. Bij mij in de zaal zaten meer volwassen en vooral ook redelijk wat middelbare scholieren.

4 likes

Ik vond film 1 echt ontzettend goed en best wel wat diepgang hebben ook, het zou mij niet verbazen als er best wel wat volwassenen zitten gewoon hoor

3 likes

Thanks, heb zojuist een kaartje gekocht voor dit weekend :heart_eyes:

6 likes

Zijn bijna alleen volwassenen

Zolang je naar de Engelse versie gaat zullen het vooral volwassenen zijn.

2 likes

Ik kom net bij Longlegs vandaan, en wauw. Wát een psychologische horror/thrillerfilm. Meestal als je van een horror vandaan komt, ben ik hem in de auto alweer vergeten. Deze heeft echt indruk gemaakt en is onder mijn huid gekropen.
Meesterlijk gemaakt, het voelde oprecht alsof ik zelf deze hele ervaring onderging en er zelf bij was. Het geluid, het acteerwerk, de manier van filmen. Ik zat continu gespannen te kijken en bleef geïntrigeerd. Gewoon echt een creepy film pff…

Even een deel van een imdb recensie die precies onder woorden brengt wat ik voel:

Samenvatting

Each frame is a meticulously composed tableau, contributing to a sense of claustrophobic dread that lingers long after the credits roll. The supporting cast, including Alicia Witt, Blair Underwood, and Kiernan Shipka, deliver performances that are both authentic and emotionally resonant, elevating the film’s complex narrative. The script is a labyrinthine puzzle, where each piece is carefully placed to lead to an inevitable and shocking conclusion.

“Longlegs” is not just a film; it’s an experience. It’s a rare piece of cinema that dares to explore the darkness within and does so with an artistry that is both beautiful and disturbing. With a Rotten Tomatoes score that reflects its excellence, this film is a must-watch for aficionados of the genre and cinema-goers alike. In summary, “Longlegs” earns a well-deserved for its impeccable blend of horror and thriller elements, outstanding performances, and its ability to leave a lasting impression on its audience. It’s a film that not only entertains but also haunts, challenges, and captivates.

8 likes

Ik moet deze echt asap zien :heart_eyes:

3 likes